Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
keš na računu 116 milijuna kuna+ potraživanje od škvera 203 mil kn=319 mil kn ili 228 kuna po dionici!!!samo to i stara upravna zgrada vrijedi više od ove komedije na ZSE
Z/ašto je komedija…pogledaj vani brodare koliko su pali i na kojim fundamentima se trže.
Da ih je atpl pratila sad bi bila debelo ispod 100 kn..
Neznam o čemu pričaš uopće…a 1 kvartal će bit katastrofa sa ovakvim vozarinama koje su najmanje u zadnjih 40 godina..
Stvarno vas ne kužim…sad kad se popunio gap smjer ćete uskoro vidjet..
neću ni govorit ni drukat ali ja ovo nebih kupovao ( u trenutnoj situaciji).
Padajući nož je jako opasan..
Na bidu jesam ali puno manje nego loi je cijena tranutno.
[/quote]
Podržavam ….oni koji sada ulaze mogli bi pozaliti mislim da je cjena doslovce prenapuhana
no tko zna ja ne bih usao na ovoj cjeni nakon ovih losih vijesti nikada….niza cjena da ali znatno ,ako neće biti niza nema veze ima drugih dionica…..
Za preostala dva broda je ugovore
ni rok isporuke bio do, najkasnije,
30. lipnja ove godine. Brodogradili
šte nam nije u ugovorenim rokovima
uspjelo dovršiti i predati nam niti je
dan od ta dva preostala broda, pa je
Uprava Društva donijela odluku da
oba ta Ugovora o gradnji otkaže, te da
zatraži povrat do sad uplaćenih sred
stava tijekom gradnje. Povrat do sada
uplaćenih obroka kupoprodajne cije
ne garantira najveća kineska državna
banka.
str 11.
http://www.atlant.hr/atlant_bulletin/B31web-2.pdf
ako ovo malo preračunamo dođemo do 4-4.5m dwt u ovih mjesec i pol, to bi godišnje davalo 32-36m. osim toga je ako pogledate golden destiny polovica skrepanoga 20 godina ili mlađa, dakle nije iz one grupe od 10% prirodnih kandidata starijih od 20 godina.
Erik Nikolai Stavseth of Arctic Securities says 14 capes have been among the 55 bulkers been scrapped this year.
“Thus far in 2015, capes scrapped make up in excess of 50% of total scrapped volume,” he said in a report.
Z/ašto je komedija…pogledaj vani brodare koliko su pali i na kojim fundamentima se trže.
Da ih je atpl pratila sad bi bila debelo ispod 100 kn..
Neznam o čemu pričaš uopće…a 1 kvartal će bit katastrofa sa ovakvim vozarinama koje su najmanje u zadnjih 40 godina..
Stvarno vas ne kužim…sad kad se popunio gap smjer ćete uskoro vidjet..
neću ni govorit ni drukat ali ja ovo nebih kupovao ( u trenutnoj situaciji).
Padajući nož je jako opasan..
Na bidu jesam ali puno manje nego loi je cijena tranutno.
[/quote]
Podržavam ….oni koji sada ulaze mogli bi pozaliti mislim da je cjena doslovce prenapuhana
no tko zna ja ne bih usao na ovoj cjeni nakon ovih losih vijesti nikada….niza cjena da ali znatno ,ako neće biti niza nema veze ima drugih dionica…..
[/quote]
Volio bi i ja da bude debelo ispod 100 kn, al nisam toliko nerealan, ipak da cijela kompanija ima kapitalizaciju 20 mil dolara :))))) ??? to bi bilo prejako da se može kupiti za toliko
vama i da daju po 10 kn bi vam bilo skupo 🙂 jer bi pokušali dobit za 5kn,, šta je sasvim OK,posao je posao 🙂
Za preostala dva broda je ugovore
ni rok isporuke bio do, najkasnije,
30. lipnja ove godine. Brodogradili
šte nam nije u ugovorenim rokovima
uspjelo dovršiti i predati nam niti je
dan od ta dva preostala broda, pa je
Uprava Društva donijela odluku da
oba ta Ugovora o gradnji otkaže, te da
zatraži povrat do sad uplaćenih sred
stava tijekom gradnje. Povrat do sada
uplaćenih obroka kupoprodajne cije
ne garantira najveća kineska državna
banka.
str 11.
http://www.atlant.hr/atlant_bulletin/B31web-2.pdf
Zaboravio sam dodati da je u izvješću potraživanje preračunato USD za 6.3kn, sad je 6.7, a obično ide i 5% kamate.
Baš naprotiv. Mislim da bi oni koji izlaze mogli požaliti. Bid se podebljao sa 1.000 na trenutnih 1.680 komada. Jel to dovoljno govori?
Današnji BDI će odrediti kuda će, ali u svakom slučaju više bez velikih oscilacija kakve smo gledali jutros.
Mannu,
Onda nema zime. Imat će keša na računu skoro koliko vrijede na burzi, naravno kad pare stignu.
Dečki, to je ono što trubim već nekoliko dana, ali od zaglušujućeg tamburanja liparoša ne možeš doći do izražaja.
Lijepo vam kažem da se avans nikada ne daje bez garancije prvoklasne banke. Škver je rupa bez dna i njegova jamstva su wc papir. Znači, prvoklasna banka. Amen.
Scrap je kako kolega iznosi gore još veći nego se očekivalo, a zbog lošeg sentimenta i nemogućnosti vrlo starih brodova da rade konkurentno u odnosu na nove može se očekivati i pojačanje tijekom prve polovice ove godine.
Sad ipak mislim da će brodovlasnici, opečeni navalom novogradnji iz 2013-2014, ipak radije u povoljnom trenutku kupovati polovne brodove koji voze odmah nego naručivati nešto za dvije godine unaprijed ne bi li onda doživjeli BDI od 500.
I ubrzo kreću razne sezonske nabave, kineska NG ide kraju.
Panamaxi gore, a capeovi kao i najavljeno dolje, kineska NG još nije gotova.
Idemo dalje!
gospodo draga prvi kvartal će biti debelo u minusu ,godina završila 750 mil kn u minusu ,o čemu vi govorite.Ma da sad vozarine krenu u plus do kraja godine neznam bili završili u pozitivi.Sad je tu di je ali se zavaravate da nemože i niže,što nebih volio.Pogledajte pa usporedite cijenu sa BDI-om na sličnim razinama od prija.Ingra je mala beba za ovo,neki pišu pixdarije kako bih zaustavili ono što slijedi jer su u atpl.Nebi volio da neko od novih dijeli njihovu sudbinu.
splićo
uspoređuješ kruške i jabuke. Nekad je dolar bio 4.8 kn, a sad je 6.7.
Nekad je bunker bio 600 USD, sad je 320. Nekad su brodovi gutali više, a danas je flota ATPL stara 4.4 godine.
750 mil. kn je minus zbog usklađenja, a pravi minus je oko 20 kn po dionici. I to je otprilike sad ta cijena.
A uspoređivati ATPL s firmama na Wall Streetu koje imaju dug/kapital 5 i više je stvarno bez veze.
Uostalom, misliš da su to izveli bez suglasnosti bankara? I dogovora za refinanciranje, jeftinije naravno. Ipak je to prekrupan potez da bi išlo bez toga.
Capisci?
Prema tome, što ste izliparili izliparili ste.
Od sad plaćate više.