ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 27.12.2024. u 18:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,32
4.570
108
42,30
44,40
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

niža nego što je ikad bila u proteklih 6-7 godina

iliti cca. 631 x 0,3

skroznovi, bulkerske kompanije se koliko sam pratio trže na 0.3-0.4 nerevaloriziranog booka. realna tržišna vrijednost flote recimo DSX-a je odokativno nekih 500 mil dolara manja nego 1.400 mil koje navode u posljednjoj kvartalnoj bilanci. dakle ako računaš koeficijent prema njihovoj bilanci onda moraš i kod ATPL opet vratiti onih 717 mil kuna. zapravo volio bih znati koji od svjetskih bulkeraša trenutno ima revaloriziranu bilancu, da li netko zna?

Ovdje jednostavno treba pričekati da CERP počne rasprodavati svoj paket. Do tada je rizik bilo kakva kupnja. Znamo kada država prodaje na koji način to radi i što se desi sa cijenom te dionice bez obzira na fundamente i ostale tričarije. Zato dršte pare na računu bit će jeftinih dionica, ne samo ove firme nego i drugih.

tankerska je isto napravila prije 3 g kada su vozarine bile na puno boljim razinama, sa gomilom para na računu. ako se ne varam, imalaa je više keša po dionici, nego li je bila cijena na tržištu. pa vidite kakva je bila reakcija publike. zatučena do temelja

tako je, Tankerske je bilo po 250 kn koliko hoćeš a revalorizirana imovina je bila cca 1.520 kn/dionici tj. 0,16 booka.

Ne možemo uspoređivati TK kod nas i vani, tamo su indexi ATH.

Atlanska kao ima nešto love na računu ali bome ima i 200 milja kratkoročnih obveza…i milijardu i nešto dugoročnih.

Da netko nebi krivo shvatio, ne drukam nadolje ni nagore, samo želim neupućenima (kojih tu itekako ima) ukazati na ozbiljnost situacije.

Inače o firmi sve najbolje 🙂

Primjetio sam da neki uspoređuju ATPL sa brodarima izvana …kakve to ima veze….
Kako možete uspoređivati dionicu iz CROBEXA i neku Americku npr NYSE
stvarno CROBEX je na dnu a NYSE na vrhu kako onda uspoređivat dva brodara jedan je izlistan na propaloj burzi dok druga burza ruši povjesne rekorde u rastu…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Koji su ovdje tamburaši. Vani firme imaju omjer duga i kapitala sve do 10 naspram jedan pa žive. A ovdje će sad to biti oko 1.5, s tendencijom pada ukupnog duga, na tome se intenzivno radi godinama kao što se lijepo vidi iz prošlih izvješća.

Tko se ne ukrca u narednih mjesec dana, na ovim ili nižim razinama, žalit će kao ja što sam se ukrcao u RIZO na 69 kn, a nije mi bio dobar na 20 ili 40.

P.S.
Također, s obzirom na činjenicu da se snažno smanjuje dug, obratite pažnju na taj dio u RDG i novčanom tijeku, veliko je pitanje koliki je zapravo breakeven, sigurno mnogo manji nego se to općenito priča. Pogotovo s dolarom na 6.8 kn.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Serislav

Jesu li to prognoze s obzirom na visinu BDI?

Kako će AP završiti 2015 sa ovakvim BDI, kakvi će biti prihodi?

LP

BDI će rasti zbog pojačanog scrapa koji je već krenuo, izrazito niskih kineskih zaliha rudače te investicija od tisuću milijardi dolara u infrastrukturu.

Radije kupi dionicu, ovdje ili niže pa se veseli nego da tamburaš uvijek iste neinventivne komentare bazirane na sadašnjosti bez šire slike.

Ja kupujem.

LP.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

serislav

Par komentara.

1. Nikad veća i mlađa flota brodova u povijesti nije postojala nego danas. O kakvom scrapu vi pričate?

2. Najniža cijena željezne rude u Australiji u ne znam koliko godina, što govori o izrazito niskoj potražni (pogotovo od strane Kine).

3. Padajuće cijene roba u svijetu i padajuća inflacija u Kini što isto govori o slabijoj potražnji Kine koja je glavni pokretač rasta BDI-a.

Kad sve to ukalkulirate dobijete BDI kakav je danas i on se neće mjenjati još barem dve do 3 godine. I to govorim najmanje.

alias

1. Čitaj specijalizirane portale. Nude kvalitetne informacije, provjerene, točne, umjesto davanja svojih ocjena. Flota jest najveća i najmlađa ikad, ali ima brodova starijih od 20 g. i oni prvi lete. Očekuje se preko 30 mil. DWT ove godine ako se samo ektrapoliraju podaci iz siječnja, a vrlo vjerovatno slijedi i ubrzanje zbog izrazito negativnog sentimenta. Google preporučujem za pretragu.

2. Potražnja za rudačom je smanjena, trenutno, jer hoće da cijene još padnu. Ti pričaš o sada, ali investicijske odluke se nikada, ali nikada i nikada, ne donose temeljem sada. Uvijek i samo i isključivo temeljem predviđanja za budućnost. Ima također članaka i o tome.
I drugo, Australci deru povećanje proizvodnje i obaraju cijenu da pozatvaraju skupe kineske rudnike. Taj proces traje već godinu dana, a onda će uvoz rudače u KInu narasti barem duplo. Također Google.

3. Kineska potražnja je pala samo za ugljenom za struju, i to vrlo vjerovatno samo privremeno, a što se tiče ugljena za čeličane to će ekspldirati kad se ostavri ovo iz 2. Uskoro. Također Google.
Agregatna potražnja Kine za suhim teretom nije pala nikada u posljednjih 30 g. zato jer im ekonomija i nakon smanjenja raste 7.5% godišnje!

I ti onda očekuješ da BDI ostane na ovim razinama?!? Ovo je posljednji put da se osvrćem na ovako neuke komentare.

Inače, od sutra sam na bidu na oko 260-270 i čekam vas. Pozdrav!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close