ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 19:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nisam neki znalac al dali netko zna zašto su to napravili?
Nemogu nikako da dokucim.
Koliko sam upoznat rijetko koja firma to napravi.

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

Ne znam niti ja zašto bi to radili, možda postoji zakonska obveza da pišeš istinu, a ne da pod 20 mil. USD vodiš nešto što vrijedi 10. Neki brod, recimo. Ne znam što bi drugo bilo.

Jedan kolega je gore kvalitetno poentirao rekavši da se stari ciklusi ne ponavljaju. To je točno. Ali nitko i ne očekuje ponavljanje 2007 ili 2008. Sigurno je jedino to da tržišni mehanizmi čine svoje i da:
– scrap je već naveliko krenuo, vidjet ćete to u narednim mjesecima
– ATPL je ipak bolja s kešom od većine brodara
– prostora za daljnji pad više nema tako da će sezonalnost vrlo ubrzo napraviti svoje

P.S.
Svatko je Kovač svoje sreće, a meni se čini da je sad ili kroz tjedan dva pravo vrijeme za kupnju.

Pozdrav svima!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Sva sreća da nemam ovoga puno ovo je krajni bezobrazluk imovinu i vrijednost dionice smanjiti za trećinu …sta sljedi još kakvih još iznenađenja ima možda kakva dokapitalizacija da se još dodatno dionica uništi….
Katastrofa…….

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Nisam neki znalac al dali netko zna zašto su to napravili?
Nemogu nikako da dokucim.
Koliko sam upoznat rijetko koja firma to napravi.

To se mora napraviti, ali imate opciju da to radite redovito po svakom izvješću kao Jadroplov ( koji je ove godine zbog revalorizacije brodova poslovao s dobiti ), a imate i ovu mogučnost da to napravite ” kada vam odgovara ili kada ste na to prisiljeni “.

Sve u svemu to je računovodstvo, ne kaže se uzalud da je ” kreativno “.
Ako ništa drugo sada znate na čemu ste.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Pardon,napisao sam da imaju još 150 mil. u zadržanoj dobiti a imaju 115,5 miliona

zar nije 236? 985 – 749?

iako ne znam zašto je bitno kolika je ta zadržana dobit kad im i nije trebala za nešto drugo nego da jednom naprave ovo. nakon 2008 imali su zadržanu dobit 1055 mil, a sada je 985, dakle u 6 godina krize smanjila se za 70 mil. tim tempom će ovo što je sad ostalo potrošiti za 20 godina.


Nisam neki znalac al dali netko zna zašto su to napravili?
Nemogu nikako da dokucim.
Koliko sam upoznat rijetko koja firma to napravi.

Revizorske kuće obično brodarima kao vrijednost broda uzimaju plaćenu cijenu minus amortizacija, a ovdje se očito radilo o tome da su brodovi skupo plaćeni u peaku marketa ili su tržišne okolnosti toliko promjenjene da se to (revalorizacija) moralo napraviti.
Obzirom na vrijednost brodova, stare i nove upravne zgrade, agencija (putnička i pomorska), te hotela Lapad dionica nije skupa, bez obzira na visoka zaduženja, no radi BDI, a ne izvješća, držim da će naredni tjedan dodatno pasti ma što god mi mislili o tom.


To se mora napraviti, ali imate opciju da to radite redovito po svakom izvješću kao Jadroplov

lp

a kakvu je revalorizaciju napravio JDPL? jadroplov vodi svoju flotu još uvijek po 983 mil. knjigovodstveno oni svaki brod vrednuju 18 mil dolara, a na tržištu ih upravo pokušavaju utopiti za 10 mil. zapravo su im brodovi po bilanci u prosjeku vrijedni takoreći jednako kao brodovi ATPL sada poslije revalorizacije, a duplo su stariji i u prosjeku manji od supramaxa. da zaista revalorizirana flota toliko vrijedi kako piše u bilanci država bi tražila bar 300 po dionici i to bi bilo s dobrim diskontom, a ne 120.



Molim kolege na konstruktivne argumente,inače je dosta teško razabrat tko ima potrebno znanje isčitaat financijsko izvješće ili dati kvalitetan argument a tko je jenostavno zločeest i napada iz zasjede .Naravno da burza nije za one koji nisu dovoljno "likvidni"

Naravno da nije nagovor na kupnju ili prodaju
Autor ovog texta posjeduje dosta dionica ATPL-R-A

Znalci odlučuju sami za sebe

BTW.
Ovo što je objavljeno zapravo nemožete znati što "stoji" iza toga u računovodstvenom smislu.

Meni izgleda ovo kao priprema za "uzlet"

Pozz investitorima u ATPL-R-A

Imate li vi ženu ili majku ili nekoga pa da vas klepne po glavi kada se bavite dionicama a ne znate pročitati financijsko izvješće?!

Tvrtka je upravo spalila polovinu svojeg kapitala, a vi se još hvalite kao ponosni imaoc te dionice.

Ako već volite brodare pogledajte malo dalje od ATPL, ima onih koji su poslovali s dobiti ne biste vjerovali ( gledajte sveobuhvatnu dobit zbog tečajnih razlika kod brodara – USD ), a fundamentalno su bili tu negdje ili jeftiniji od ATPL, a tek sada nakon ovoga?

lp
[/quote]
Pristojno pozovem na konstruktivnu raspravu a vi me u prvoj rečenici pitate da li imam koga da me lupi po glavi?????
Recite što se to točno događa u ponedjeljak ujutro?
Moraju prodati neki od brodova zbog dugova?Nemaju novaca na računu pa nemogu isplatit plaće?Fali im radnog kapitala?Moraju nekog otpustit?Moraju otkazat naruđbe za 4 nova broda?Moraju povući brodove iz chartera?Neće dobit novce od Kineza nazad?
Zašto nisu usput revalorizirali zemljište na kojem službeno misle razvijat novi projekt tipa Atlant centra?
Odustali su od marine u Gružu?
Prodali su sve hotele?
Pričamo o firmi koja ima prosjek starosti brodova 4 i nešto godine,a radi u službeno največoj krizi u svom segmentu u povijesti a svejedno naručuje nove brodove i ne odustaje od ostalih zapravo velikih projekata van core poslovanja
Rekli ste da je spalila pola kapitala,neznam da li znate ako vam gubitak prijeđe polovinu temeljnog kapitala dužni ste po zakonu prijavit stečaj?U toj varijanti dioničari bi se naplatili bitno više od tržišne cijene dionica.
Meni ovo izgleda samo kao računovodstvena kombinatorika (a zapravo se ništa operativno ne mjenja u poduzeću)djelom i zbog prikazivanja fer vrijednosti,a ostatak ćemo saznat nadam se kroz neko dogledno vrijeme.
Ako bi baš morao špekulirat dvije su mogućnosti: 1.dolazi im novi strateški partner a jedan od uvijeta je da se “očisti” bilanca 2.upravitelj CERP-a je najavio prodaju manjinskih udjela u raznim poduzećima(10,05%).I naravno neki jaki razlozi su spomenuti u ranijim postovima od drugih članova foruma.
Ovo je osobno mišljenje autora ovog teksta.
Nije apsolutno nikakav nagovor na kupnju ili prodaju



To se mora napraviti, ali imate opciju da to radite redovito po svakom izvješću kao Jadroplov

lp

a kakvu je revalorizaciju napravio JDPL? jadroplov vodi svoju flotu još uvijek po 983 mil. knjigovodstveno oni svaki brod vrednuju 18 mil dolara, a na tržištu ih upravo pokušavaju utopiti za 10 mil. zapravo su im brodovi po bilanci u prosjeku vrijedni takoreći jednako kao brodovi ATPL sada poslije revalorizacije, a duplo su stariji i u prosjeku manji od supramaxa. da zaista revalorizirana flota toliko vrijedi kako piše u bilanci država bi tražila bar 300 po dionici i to bi bilo s dobrim diskontom, a ne 120.
[/quote]

To informacija mi je ostala još od ranije kada sam kontaktirao upravu, ne znam…, samo vidim da je Jadroplov ove godine napravio dobit od 27,9 milijuna kuna i povećao kapital i rezerve sa 583 milijuna kuna na 611 milijuna kuna, a ATPL vidite što se dogodilo.

Nemam interesa ovdje, pa ću zaključiti raspravu, sretno.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Neznam,mozda cu rec glupost al ovo mi smrdi na dokapitalizaciju.
Dokle oni misle da smo mi budale ,pa da cemo ulagati svoje novce u mizerne dokape da se oni bogate i trose.
Pogledajte sto su napravili Dlkv i sad dosla zlatna vila koja je spasila tvrtku po 10 kn.
Neznam sto vise misliti osim da idu svi u hurac,pa sto bude jer ovako ponasanje na Tk nije normalno.
Jebli Vas svi fundamenti jer je to sve jedna velika neistina.
Mislio sam da mi je novac siguran u ovoj dionice bez obzira sto mi je ulaz preko 400 al sad vidim da bi moglo postati Ingra ili Dlkv br.2.

Lp i sretno svima!

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


Pardon,napisao sam da imaju još 150 mil. u zadržanoj dobiti a imaju 115,5 miliona

zar nije 236? 985 – 749?

iako ne znam zašto je bitno kolika je ta zadržana dobit kad im i nije trebala za nešto drugo nego da jednom naprave ovo. nakon 2008 imali su zadržanu dobit 1055 mil, a sada je 985, dakle u 6 godina krize smanjila se za 70 mil. tim tempom će ovo što je sad ostalo potrošiti za 20 godina.
[/quote]
U pravu ste,brzopleto sam pogledao.
Ovih 236 mil.mogu “sutra” isplatit kao dividendu ako imaju love na računu.
To je jako dobra stvar baš za ovakva vremena.”Debela guska može dugo bez hrane a mršava ne”.Pogledajte kako su sad to odrezali i kako im je to dobro došlo.Ono kad čovjek vidi -750 mil. smrzneš se,ali koliko je vidim operativno to njima ništa ne znači.Imaju još prostora za nove potrese
Pametni su to ljudi

Eto zasto se netko iskrcavao tri tjedna na cijeni 320-325.
Prema vlastitom iskustvu ovaj pad nece lako stati.
Ice ovo dosta nize nego sto mi mislimo jer ovaj sto se iskrcavao nije zbog 20% vec zbog dosta nizeg.
Koja pljacka!!!
Ovo nema ni u filmovima!

Ajmo sad ovako:
Ako dionica padne ispod 200 kn onda bi Hanfa trebala vidjeti ove transakcije iskrcavanja i reagirati jer je netko imao povlastene informacije kao sto je bilo i u Dlkv na cijeni 120-125.

Nikad ovo nece biti pravna drzava!

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

New Report

Close