ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.12.2024. u 00:37
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,32
4.570
108
42,30
44,40
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

A gurajju se za kupnju Jadroplova i naručuju brodove.

Molim kolege na konstruktivne argumente,inače je dosta teško razabrat tko ima potrebno znanje isčitaat financijsko izvješće ili dati kvalitetan argument a tko je jenostavno zločeest i napada iz zasjede .Naravno da burza nije za one koji nisu dovoljno “likvidni”

Naravno da nije nagovor na kupnju ili prodaju
Autor ovog texta posjeduje dosta dionica ATPL-R-A

Znalci odlučuju sami za sebe

BTW.
Ovo što je objavljeno zapravo nemožete znati što “stoji” iza toga u računovodstvenom smislu.

Meni izgleda ovo kao priprema za “uzlet”

Pozz investitorima u ATPL-R-A


evo ja bih sasvim ugrubo pretpostavio da bi tih 11 brodova panamax-supramax u prosjeku nešto manje od 5 godina starih mogli računati oko 220 mil dolara ili malo manje od 1500 mil kuna. a budući da su brodovi u posljednjoj bilanci vrednovani 2066 mil revalorizacija bi mogla spustiti BV za oko 600 mil kuna.

gorgija, kapa dolje. prilično točno pogođeno. uskladenje fer i knjigovodstvene vrijednosti je ne kraju ispalo iznad 700 milja, kako čitamo, ali svejedno dobra računica sa vase strane.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Pa sto ce brodar kupovati nego brodove?! A Jadroplov bi im “sjeo k’o budali samar”.

Sve oni rade dobro. Pohvale!



evo ja bih sasvim ugrubo pretpostavio da bi tih 11 brodova panamax-supramax u prosjeku nešto manje od 5 godina starih mogli računati oko 220 mil dolara ili malo manje od 1500 mil kuna. a budući da su brodovi u posljednjoj bilanci vrednovani 2066 mil revalorizacija bi mogla spustiti BV za oko 600 mil kuna.

gorgija, kapa dolje. prilično točno pogođeno. uskladenje fer i knjigovodstvene vrijednosti je ne kraju ispalo iznad 700 milja, kako čitamo, ali svejedno dobra računica sa vase strane.
[/quote]

da ako uzmemo tečaj negdje u rasponu 6,7-6,8, a flota je procijenjena na 1,412 milijarde ispada da su je procijenili na oko 210 mil dolara ili 19 mil po brodu. pa bio je red da to naprave. kako bi se mogli cjenkati za brodove JDPL stare u prosjeku 10 godina kji se prodaju po 10 mil komad a da svoje stare 5 godina istovrmeeno vode baš po 30 mil komad, kako je bilo u posljednjem kvartalnom.

jel može netko objasniti kako je prikazana prodaja hotela? u prihodima je nema, jer su prihodi u četvrtom kvartalu porasli samo sa 472 na 552. istovremeno je vrijednost građevinskih objekata u četvrtom kvartalu smanjena sa 336 na 174.

uh problem je sto se nevid dno ovom BDI i ako to tako potraje bit ce skrguta zubi u suprotnom ako Bdi ozivi samo neznam kojim cudom bu dobro

Kaj se to promijenilo s firmom od jučer do danas? Kaj si to saznao danas kaj nisi znao jučer?

Ako sam dobro izracunao novi BVPS je 631.54 kn sto je po meni super s obzirom da sad znamo pravu vrijednost kompanije.
Mislim da je uprava napravila dobar potez sa uskladjivanjem knjigovodstvene vrijednosti flote i na taj nacin izbjegla placanje poreza na dobit.

maratonac

Pa jasno, nije se promijenilo ništa. Kao što su sad roknuli valorizaciju tako će ju isto podignuti kad, glupo je i dosadno ovo govoriti, se oporave vozarine. Da, NAV ovisi o BDI-u i eto nas to gdje jesmo, na dnu, pri dnu, oko dna. Dao Bog da smognem neke pare u ponedjeljak i piknem još nešto ispod 300 jer ovo se ponoviti neće. BDI je toliko nisko da će hrpa toga u scrap već u narednih par mjeseci, a onda idemo gore. I kineska NG će proći.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Alien sad kad si lijepo izračunao BVPS bilo bi pošteno da se cijena dionice izjednači sa njime. Mislim, dakrenemo od nule ili da i Atlantska napravi što i Tankerska.

Ovdje je problem što se imovina polako prodaje a stanje u brodskom prijevozu se ne popravlja. Prvo prodali aviončiće, pa onda par starijih brodića, pa došli na red i hotelčići, pa onda par poslovnih prostorčića u novoj zgradi. Što će se u budućnosti još imati za prodati ako BDI i dalje bude ovako nisko?

New Report

Close