ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ja mislim da vi koji čekate Atpl na 120 kn, ne bi je kupili niti tada, jer biste čekali da još malo padne. Pa bilo je Atpl koliko hoćeš po 200-250 kn. Gdje ste tada bili?!

Čovjek pogrešno napiše cijenu umjesto 225 napisao sam 125 i odmah se uhvatite dna dionice.
Moje mišljenje ako izvješće bude negativno cijena bi mogla pasti do 280 kn,a ne na 125 koje vi pišete.

Ponosni sam dioničar ove ljepotice već duže vrijeme[emo_palacg]

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

Pa ako su pametni, a ne sumnjam da jesu, izvješće će i biti negativno. Prodali su hotel uz zaradu, brodovi voze nešto ispod break evena i što bi sad trebali, platiti porez na dobit?!?!? Ne, revalorizirat će flotu na niže i ne platiti porez. I zato će izvješće biti negativno, vi ćete prodavati, a ja vas čekam na 300 i ispod. Imam ATPL.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Čovjek pogrešno napiše cijenu umjesto 325[emo_smijeh] napisao sam 125 i odmah se uhvatite dna dionice.
Moje mišljenje ako izvješće bude negativno cijena bi mogla pasti do 280 kn,a ne na 125 koje vi pišete.

Ponosni sam dioničar ove ljepotice već duže vrijeme

Neznam što mi je da dva puta pogriješim cijenu[emo_smijeh]
Isprika!!!!

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

Poštovanje,

Molim ako bi mi netko bio voljan objasnit na koji to točno način revalorizacija imovine utječe na račun dobiti i gubitka?
Koliko je razumijem radi se samo o promjeni unutar imovine (revalorizacija imovine (brodova) plus iskjižavanje smanjenje imovine za vrijednost prodanog hotela ), a dobit bi se mogla eventualno smanjit povećanim (ali dozvoljenim)stopama amortizacije npr.brodova.
Neznam da li njihova konsolidirana bilanca podliježe Hr zakonima,ako da onda po novom nebi trebali plaćati porez na dobit ako dobit ulažu u npr.dugotrajna sredstva (zgrade,brodove) vezano uz temu reinvestiranja eventualne dobiti

@ bbkk0000

to se piše u RDG u rashode pod “vrijednosno usklađivanje”, napravila je to TNPL prije dvije godine kad su za 2012 prikazali gubitak od nekih 520 mil od čega je 400 bila revalorizacija flote. to je inače ono “D” u EBITDA.


@ bbkk0000

to se piše u RDG u rashode pod "vrijednosno usklađivanje", napravila je to TNPL prije dvije godine kad su za 2012 prikazali gubitak od nekih 520 mil od čega je 400 bila revalorizacija flote. to je inače ono "D" u EBITDA.

Zahvaljujem vam na odgovoru.
Zanči sigurni ste u ovo?Da li postoji mogućnost da je to trošak ali porezno nepriznati što bi značilo da nebi umanjivalo dobit?


Čovjek pogrešno napiše cijenu umjesto 225 napisao sam 125 i odmah se uhvatite dna dionice.
Moje mišljenje ako izvješće bude negativno cijena bi mogla pasti do 280 kn,a ne na 125 koje vi pišete.

Ponosni sam dioničar ove ljepotice već duže vrijeme[emo_palacg]

Čekaj, ti očekuješ pozitivno izvješće?? 🙂 daj nemoj me zahebavat, pa uz ovakvo stanje na tržištu to bi bila magija. Zato cijena i je tu di je,,

sigurno ćeš kupovat veću količinu dionica na 0,28 BV uz pozitivno poslovanje, moš mislit 🙂

The crash in the dry bulk market goes against the generally perceived wisdom of one to two years ago that 2015 would be a year when dry bulk shipping would rebound. Indeed a story we ran early in March 2013 ‘Dry bulk recovery forecast by 2015’ still gets regular readers today – perhaps they are trying to work out where it all went wrong? The confidence seen in the latter half of 2013 and into early 2014 has simply evaporated.
For those that gambled on the belief of a 2015 recovery, combined with the benefits of ordering cheap new eco-ships, the headlines about the BDI must make very depressing reading indeed.
http://www.hellenicshippingnews.com/bdi-equals-all-time-low-where-does-dry-bulk-shipping-go-from-here/

preporučam pročitati cijeli članak

BDI 0,5 pct. til 553 point

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


BDI 0,5 pct. til 553 point

BPI Up



@ bbkk0000

to se piše u RDG u rashode pod "vrijednosno usklađivanje", napravila je to TNPL prije dvije godine kad su za 2012 prikazali gubitak od nekih 520 mil od čega je 400 bila revalorizacija flote. to je inače ono "D" u EBITDA.

Zahvaljujem vam na odgovoru.
Zanči sigurni ste u ovo?Da li postoji mogućnost da je to trošak ali porezno nepriznati što bi značilo da nebi umanjivalo dobit?
[/quote]

ne vjerujem da bi moglo biti da porezno ne priznaju.

ali kako su već drugi objasnili nedavno, brodari ionako ne plaćaju porez na dobit nego na tonažu. iako ne znam da li se to odnosi i na dobit iz nebrodarskog biznisa, možda može potvrditi netko tko bolje poznaje tematiku.

a valjda se za ATPL primjenjuje i oslobađanje od poreza na reinvestiranu dobit.

New Report

Close