Cash buyer GMS says as many capes have been scrapped in the opening weeks of 2015 as were disposed of in the whole of 2014.
It counts around 15 capes scrapped this year, equalling the tally for last year.
“This is a trend that looks set to run in the dry sector, regardless of poor demo levels, for the majority of this year,” its weekly report said.
To je to, kreće cepanje. Uuuuuuuu kad potegne BDI do 2000 za koji mjesec!
serislav.
jesi li vidio da je to brodogradilište na crnoj listi neplatiša ministarstva trgovine Narodne Republike Kine.
Navode tri firme kojoj je dužno i nisu platili. Ti govoriš kad postoji bankovno jamstvo, sto ovdje nije izgleda slučaj..
http://www.banka.hr/svijet/azijska-trzista-slabi-kineski-podaci-spustili-indekse
Je li ovo bitno za AP?
moegreen
Možda si u pravu, neću govoriti, ali nisam čuo, ali ama baš nikad, a radim u brodograđevnoj firmi, da se daje milijunski avans bez bankovnog jamstva. To naprosto ne postoji.
Jer jamstva su u užem smislu riječi samo i isključivo bankovna jamstva, korporativna jamstva, a pogotovo jamstva brodogradilišta, su wc papir i niti jedna uprava niti jednog dioničkog društva to ne smije primiti zbog sigurnog izlaganja kaznenoj prijavi. To je nezamislivo.
P.S
Jako je dobro da se javio kolega cxy2012. On je vjesnik projeća.
I gospari su onda izašli iz ugovora?! Valjda bi onda izabrali opciju gradnje broda do kraja i njegovog preuzimanja uz znatne penale koje bi aktivirali.
Sokrat
Ne znam što želiš reći. Jesi li razumio što piše gore?
Odabereš ono što ti je bolje. Da su uzeli taj brod, pa i s penalima, sad bi im radio gubitke, i to tko zna koliko.
Cash buyer GMS says as many capes have been scrapped in the opening weeks of 2015 as were disposed of in the whole of 2014.
It counts around 15 capes scrapped this year, equalling the tally for last year.
“This is a trend that looks set to run in the dry sector, regardless of poor demo levels, for the majority of this year,” its weekly report said.
Ovo je jako bitno, pa se vraćam još malo. 15 capeova je oko 2.5 mil. DWT. Pomnožite to s 12 mjeseci, ako bi se ovaj trend nastavio, a možda se kratkoročno i ubrza, te dolazimo do 30 mil. DWT, što je oko 4% ukupne flote!!!
Oko 6.5-7% godišnje se očekuje isporuka novogradnji, za ovu godinu te linearno za iduće dvije, prema stanju orderbooka od 20%, dok je već za iduću to upitno zbog promjena prema tankerima. 5% je rast tereta, tako bar kažu.Pričekajmo Indiju, ona tek kreće s rastom.
Znači, ove godine bi trebalo povisiti utilizaciju za 2-2.5%, najmanje. Iduće godine i više.
Ovo je izgleda to dno o kojem se priča. 2012 i 2013 to izgleda nisu bile. Nije palo dovoljno snažno.
Da ne bi ispalo da su za sve krivi brodovlasnici i njihove prekomjerne narudžbe. Treba uzeti u obzir da su narudžbe rađene uz očekivanje rasta a ne za strmoglavi pad.
“China imported a total of 16.8M tonnes of coal and lignite in January 2015, almost half the 35.9M tonnes for January 2014, showed data released by China’s customs authorities.
This January saw the import of all coal types shrank to a six-year-low for the traditionally busy month, which is usually bolstered by restocking ahead of Chinese New Year, stated IHS McCloskey’s latest report.
It is the weakest January performance since 2009, when the country became a net importer of coal, according to the report, and the number also represents the lowest monthly level seen since May 2011.”
…..
“China imported 78.57 million tons of iron ore in January compared with 86.85 million a month earlier and 86.83 million a year earlier, customs data on Sunday showed. Cooling domestic demand from the construction industry prompted mills to turn to overseas buyers, sending steel exports 52 percent higher in January to 10.29 million tons from a year earlier. “
idemo dalje ..
http://www.kentucky.com/2015/02/07/3683753_chinas-imports-drop-sharply-in.html?rh=1
PEKING – i kineski uvoz i izvoz smanjen je u siječnju, vlada, rekao je u nedjelju, u znak nastavka slabe potražnje.
Izvoz je u siječnju u odnosu na isto razdoblje prošle godine pala za 3,2 posto, na 1,23 trilijuna yuana (200 milijarde dolara), u usporedbi s 9,7 porastu u prosincu, u skladu s opće uprave i običaja.
Uvoz je pao 19,7 posto na 860 milijarde juana (140 milijardi dolara), nakon pada od 2,4 posto mjesec dana ranije.
Trgovinski višak – ili iznos izvoz premašuje uvoz – proširena 87,5 posto, na 366,9 milijarde juana (60 milijardi dolara).
Kina je trgovina figure početkom godine često nepostojan jer tvrtke hrle ispuniti narudžbe prije gašenja za lunarne Nove godine, koji pada u siječnju ili veljači.
Kineska potražnja za uvezene nafte, željezne rude, hranu i druge robe ohladi kao gospodarski rast usporio.
Read more here: http://www.kentucky.com/2015/02/07/3683753_chinas-imports-drop-sharply-in.html?rh=1#storylink=cpy
http://www.dryships.com/pages/report.php
Ljudi moji da li je to moguće?? I ne zaboravimo, dolar je već na 6,81..
Izgleda da je moguće. Jedino da vidimo koliko je održivo.