ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

u pomorskoj večeri je rečeno da je onaj članak iz slobodne samo prijedlog ministarstva pomorstva pa su promjene u vezi uvjeta moguce.Za atlantsku bi bilo dobro da se uvede uvjet o 3 ili 5 godina ostanka sjedišta u splitu.
radi se o kupnji jadroplova.


i popriličan dug firme koja deset godina posluje u crvenom! zar mislite da se to može preko noći sanirati? za to je potrebno barem nekoliko godina, a atlantskoj će sigurno opteretiti poslovanje. ja neću biti sretan ako se preuzimanje dogodi!

Ja ti mislim da ti to jako površno pratiš. Kako to firma ima stalno dug odnosno radi minus, a obnovi flotu u tih istih 10 godina. Hint: Prati trag novca! iliti Cash flow! Možda nisi primijetio, ali JDPL poprilično drugačije vodi ili je donedavno vodio i vrednovao flotu za razliku od ATPL. No, sad će to Gospari dovesti u red, kad moguće otpišu i do par sto milijuna viška iznad fer vrijednosti. Koliki je onda gubitak ATPL?

Dakle možeš to odjednom, svakih 10 godina, a možeš i na rate. Pa kome kako drago.


ne samo to,već i rast cijene goriva isto tako blagonaklono utječe na rast bdi a,o tome je i kulaš pričao kad je govorio da niska cijena goriva otvara više brodskog prostora..stvoreni su svi preduvjeti za rast bdi a..napokon…Diana Shipping Inc. (DSX) -NYSE  Watchlist
7.20 Up 0.57(8.62%)

Badava ti to, znas da ekipa koja drma i upravlja ZSE reagira samo na -7%, ovo je bilo slucajno da je otislo +7 🙂

Čeka se okret BDI-a prije objave izvještaja… [emo_smijesak]



ne samo to,već i rast cijene goriva isto tako blagonaklono utječe na rast bdi a,o tome je i kulaš pričao kad je govorio da niska cijena goriva otvara više brodskog prostora..stvoreni su svi preduvjeti za rast bdi a..napokon…Diana Shipping Inc. (DSX) -NYSE  Watchlist
7.20 Up 0.57(8.62%)

Badava ti to, znas da ekipa koja drma i upravlja ZSE reagira samo na -7%, ovo je bilo slucajno da je otislo +7 🙂
[/quote]

eh ne bih se ja baš pozivao na brodare na wall streetu, oni su većinom pali i ispod dna iz 2012. sad se tek vraćaju na one razine.

13.2. je objava izvješća pa budemo pametniji. Kažu dobro upućeni da su pokazali interes za JDPL tek kad je Vlada odredila da nema obveze zadržavanja sjedišta u Splitu, što me navodi na zaključak da bi oni, u lsučaju kupnje, prodali te nekretnine i posao vodili iz Dubrovnika, logično.


13.2. je objava izvješća pa budemo pametniji. Kažu dobro upućeni da su pokazali interes za JDPL tek kad je Vlada odredila da nema obveze zadržavanja sjedišta u Splitu, što me navodi na zaključak da bi oni, u lsučaju kupnje, prodali te nekretnine i posao vodili iz Dubrovnika, logično.

Pa logično je da logistika / podrška bude na jednoj lokaciji… čemu dodatni ljudi i dodatni troškovi…

NMM u conf callu kaže da je u siječnju u rezališta otišlo 2.3m dwt. angeliki frangou predviđa da će se tako nastaviti i da će u 2015 biti scrappano 28m dwt, neto rast flote oko 3.5%.

http://www.dryships.com/pages/report.php

fahrudin, istina je da sektor ne pratim temeljito, a niti za to ima potrebe. ponekad se od šume ne vidi drveće, ali ipak vidim da je jadroplovova flota prema atpl i ostalima spremna za rezalište. i vidim godinama loše POSLOVANJE. i ne zam o kakvoj obnovi flote pričate! koliki im je prosjek starosti brodova? znate li?

eto, zato navijam da je ne kupi atlantska pogotovo, a niti tankerska.

Evo da se pridružim temi,nisam odavno nešto pisao pa me češu prsti. 🙂

Moglo bi se reći da sam i ja solidno upoznat sa stanjem sektora,tako da raspolažem sa informacijama koje mogu biti korisne manje upućenima.
Po LLoydu ukupna tonaža dry bulk brodovlja trenutno iznosi cca 750 mil. DWT, + ima ugovorenih izgradnji u visini od 150 mil. DWT. Očekivani godišnji rast prijevoza je 5%, što znači da će i za dvije godine naručena tonaža prelaziti godišnju stopu rasta prijevoza. Rezanje u visini od 28 mil. DWT godišnje djeluje preoptimistično,jer su zadnje analize,s kraja 2014., pokazivale da se kvartalno reže cca 3,5 mil. DWT, što je 14 mil. DWT godišnje. U jednadžbu treba ubaciti kinesku potražnju za željezom koja će rasti zbog toga što je cijena željeza na svjetskom tržištu niža od cijene njihove proizvodnje. Međutim,kad sam kalkulirao koliko bi moguća godišnja potražnja Kine za željezom mogla utjecati na rast prijevoza, došao sam do računice da niti ta potražnja ne može angažirati masivno naraslu dry bulk flotu. Drugim riječima,ako se vlasnici ne budu počeli masovnije rješavat starih brodova nema ni rasta BDI-ja.


Evo da se pridružim temi,nisam odavno nešto pisao pa me češu prsti. 🙂

Moglo bi se reći da sam i ja solidno upoznat sa stanjem sektora,tako da raspolažem sa informacijama koje mogu biti korisne manje upućenima.
Po LLoydu ukupna tonaža dry bulk brodovlja trenutno iznosi cca 750 mil. DWT, + ima ugovorenih izgradnji u visini od 150 mil. DWT. Očekivani godišnji rast prijevoza je 5%, što znači da će i za dvije godine naručena tonaža prelaziti godišnju stopu rasta prijevoza. Rezanje u visini od 28 mil. DWT godišnje djeluje preoptimistično,jer su zadnje analize,s kraja 2014., pokazivale da se kvartalno reže cca 3,5 mil. DWT, što je 14 mil. DWT godišnje. U jednadžbu treba ubaciti kinesku potražnju za željezom koja će rasti zbog toga što je cijena željeza na svjetskom tržištu niža od cijene njihove proizvodnje. Međutim,kad sam kalkulirao koliko bi moguća godišnja potražnja Kine za željezom mogla utjecati na rast prijevoza, došao sam do računice da niti ta potražnja ne može angažirati masivno naraslu dry bulk flotu. Drugim riječima,ako se vlasnici ne budu počeli masovnije rješavat starih brodova nema ni rasta BDI-ja.

Ili ako se dogovore da neće voziti ispod xx cijene

New Report

Close