ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.11.2024. u 17:41
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,98
41.635
850
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

interesento ovo sa ubijanjem bdija i brodara …kome su oni nekaj skrivili …tech baloni napuhnuti do bola ..a prevoznici zakucani u marijansku brazdu ..4300 po danu …bolesno …niš to nije realno …neko se tak lijepo igra kak kod nas tak i u svijetu … kolega inverter …ne treba rasti zato kaj je nisko , nego ne bu imalo više kam padati 🙂

cijena dionice je relativno povoljna,međutim bdi je u ponoru,tako da je teško donijet bilo kakav zaključak…aktiva im je 3 milijarde i nisu puno zaduženi,p/e samo 0.28…puni su casha od prodaje imperijala,uz to,postoji mogućnost i dividende u svakom slučaju,tako da stvari i nisu tako crne kad se pogleda bdi..mada pomalo plaši,ali mislim da ne može dugo biti tako nisko….


@bugs
a jes ti siguran da Atlanska neće?

Ako se ovo nastavi još koji mjesec, dionica će otklizati 15-20% a do kraja godine tko zna..

A što se mene tiče, može, neka zatvore firmu prodaju brodove, vrate dugove i ostatak nek nam podjele, da zaradimo bar parsto kuna od sadašnje cijene 🙂

svi Ice class panamaxi su u TC kod Atlantic coal and bulk,a panamax Imperial vozi po 13.750 dnevno za Scorpio bulkers,do najmanje 14.veljace

ljudi, znam da je teško biti objektivan, ali dionicu nam još jedino drži cash od prodaje hiltona i nekakav “očekivano solidan” fi. uz ovakve vozarine, budimo realni, cijena je još i predobra i po meni pitanje je vremena kako dugo. mislim da se ne piše dobro. ako i 14-ta bude nekakva, 15-ta ne donosi ništa dobra.

bez ikakve sugestije.

Bitno je što donosi 2016.
2015. je već ionako uključena u cijenu. Sjeti se 2008.

kolega, bojim se da nije. oporavak će potrajati duže. nadam se da sam u krivu.


Ovo ispod 306,01 ne bi trebalo, to je dno, ali zato kad povuče na gore ostat će samo prašina

Ništa, do sad sam slušao invertera i nadao se velikoj kupovini tamo negdje ispod 230 (a to mi treba zbog prosjeka koji je očajan), ali sad se čvrsto ukopavam na koti 306,01, eventualno 306,02.
Doduše malo me ovo zabrinjava “ne bi trebalo”?


kolega, bojim se da nije. oporavak će potrajati duže. nadam se da sam u krivu.

kolega, ja ne vidim razloge za strah, ali što se tiče dosta dužeg oporavka nego što se očekivalo, u tome se slažem. 2016 bi mogla biti nova 2013. što znači vjerojatno u drugoj polovici 2016 početak profitabilnih vozarina. onda bi anualizirani rast flote mogao održivo pasti ispod 3%. pri čemu pod profitabilnim mislim to da vozarine ne stvaraju samo operativnu dobit nego pokrivaju i amortizaciju i kamate. ali naravno mislim da će već i u sljedećih godinu i pol vozarine biti više nego što su danas. i treba uvijek imati na umu da će se većina truditi zauzeti pozicije do kraja ove godine jer samo tako mogu biti sigurni od poreza.

i treba uvijek imati na umu da će se većina truditi zauzeti pozicije do kraja ove godine jer samo tako mogu biti sigurni od poreza.

Ovo je poprilično značajno kaj piše kolega gorgija…

pad BDI prema najnižim razinama u povijesti sugerira crn rasplet po cijenu dionice ATPL u srednjeročnom periodu. tko preživi pričat će…

IGH, THNK, JDPL, ULPL, ATPL, INGR, IPKK, MGMA - najveći baloni na ZSE!!!! čuvajte svoje pare!!!!

Pad BDI-a više gotovo uopće ne utjeće na kretanje cijene dionice ATPL i tako će i ostati…
Kao što sam napisao već u više navrata, teško ćemo je vidjeti ispod 300 kn, taman da BDI padne na nulu..

New Report

Close