Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
Do viđenja, a možda i zbogom. Prodao sve u JDPL i ATPL i od ponedjeljka u TNG. Sretno svima koji ostajete u Atlantskoj.
Do viđenja, a možda i zbogom. Prodao sve u JDPL i ATPL i od ponedjeljka u TNG. Sretno svima koji ostajete u Atlantskoj.
A baš si izabrao pravi tajming… [emo_smijesak]
@ kpax
jedino mi nije jasno što su mislili kad su ih naručivali i što se sad fundamentalno promijenilo, pa i prije dvije godine se znalo da rast kineske potrošnje željezne rude opada i da će rasti visokom stopom sljedećih par godina zbog zamjene kineske rude prekomorskom ali i da će to jednom doći svom kraju, taman i da udio kineske rude padne na nulu ovim tempom to može trajati najviše do 2018, a sigurno neće sva kineska ruda otpasti dakle teško da bi kina mogla i poslije 2016 pridonositi rastu potražnje za željeznom rudom. pa ako onda nisu računali da će rast od 2017 dolaziti s drugih mjesta, konkretno indije, onda zašto su naručivali? a ako jesu računali s tim, što se sad promijenilo?
a ovo su zanimljivi podaci.
http://www.hellenicshippingnews.com/chinas-2014-iron-ore-imports-from-australia-rise-31-6-pct/
dakle ukupni je kineski uvoz željezne rude porastao oko 110 mt, a od toga iz australije oko 130 mt. znači uvoz iz drugih izvora, koji ima u prosjeku dvaput veći tonmile efekt od australskog, je zbog bržeg povećanja austraslkih kaapciteta pao oko 20 mt. dakle realno je porast ton-milja bio vjerojatno oko 6-7%. isti bi efekt za potražnju brodskog prostora bio i da je kineski uvoz umjesto za 110 porastao samo za 30 mt, kada bi tih 30 mt rasta došlo iz brazila.
pisao sam kupite maestrale to je ionako vaše dubrovačko a oni prodali hilton
pisao sam kupite Jadroplov i ne naručujte nove brodove u kini jer ih ima viška
u opticaju još par godina i da povećanja cijena vozarina neće biti.
napisao sam da nema deja vu u 2014/2015 i da analitičari ponavljaju analize ..
gospari sretno
@gorgia
Fredriksen, Scorpio i slicni su veliki globalni igraci i oni u biti spekuliraju
Sve ove narudzbe koje konvertiraju su u biti iz onog perioda od recimo Q1 2013 kad su bottomirale cijene novogradnji.
Oni su koristeci svoju jaku financ.polugu pokupili hrpu slotova kod dobrih brodograditelja po super niskim cijenama i sa dosta opcija koje su kasnije aktivirali jer su cijene novogradnji poslije skocile (a jedan od razloga su bile i te njihove narudzbe)
Tada su racunali da im se vise isplate bulkeri pa su to ugovorili, ali ja se ne bi cudio da oni to jos na navozu prodaju, ako im se isplati. To su jaki igraci koji zaradjuju na svemu.
Sad koriste te slotove i prebacuju u ono sto im je isplativije. Mrvice daju brodogradilistu, ali oni su ti koji profitiraju.
Nesto slicno je, ali u puno manjem obimu napravila i atlanska kad je uzela ona 4 slota, a dva kasnije konvertirala.
k-pax, da, to me i čudi, što su tako dugo čekali ako je bio samo asset play, recimo piše da cargill sad želi 4 capea prebaciti u wet, a oni su još početkom 2013 naručili 4 capea i odmah rekli da se ne misle baviti shippingom nego će ih prodati kad cijena naraste, i koliko se pisalo krajem 2013 su 3 od ta 4 i prodali sa zaradom 25%, ali eto izgleda da su naručivali ipak i trajnije kad sad imaju ova 4 za konvertirati u wet.
Utjecaj TNG IPO-a na ATPL
Ako bude uspjesan to bi za ATPL i ostale brodare bilo dobro jer bi pokazalo da se trenutno brodari trze sa prevelikim discountom. Nije realno da se TNG trzi po 100% NAV-a, a ostali po 30%. Taj bi se gap morao zatvarati i to ili padom cijene TNG ili rastom cijene ostalih brodara, pogotovo kvalitetnih kao ATPL.
TNG IPO bi mogao biti trigger za pomak cijene ostalih brodara (ako bude uspjesan)
Popizd*t ću!
Krah ekonomskog čuda jer su rasli po stopi od samo 7,4%! [emo_ooooo]
Pritom daju izjavu poduzetnika kojeg zovu samo Ji koji kaže da razmišlja o tome da promjeni posao jer mu prodaja vina ne ide, a djevojci Gne su smanjili plaću.
I to se zovete novinarstvom?
I to je izvor za citirati???
[emo_bijesan]
izborna godina, počinje indoktrinacija, treba pokazati kako je premijer bio dalekovidan što nije dogovarao projekte s kinezima. evo sad bi i nas povukli u sunovrat, zbrisali i ostavili nam raskopane pruge i neke svoje futurističke vlakove po poljima da nam tu leže na kiši i snijegu zauvijek [emo_smijeh]