Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
Vidjet ćemo u kojem ćemo smijeru nakon odluke ECB-a.
DAX iz minusa već gotovo prešao u plus.
BDI -2,5 pct. til 751 point
BPI -2,8 pct. til 5.624 dollar
BSI -2,0 pct. til 6.895 dollar
BDI -4,1 pct. til 720 point
BPI -2,8 pct. til 5.465 dollar
BSI -1,5 pct. til 6.794 dollar
Šteta što je loša krvna slika ovog BDI-a.. I ako izađe dobro izvješće, pitanje je kako će cijena odgovorit..
ATPL je zapravo već pala mnogo više nego što graf pokazuje, pa dionica je samo denominirana u kunama, ali je realna vrijednost dolarska. današnjih 330 kuna je isto što i nekih 260 prije 9 mjeseci. dok euro nastavlja pad mislim da je rizik na ATPL ograničen, što god bilo s vozarinama.
Zašto imam osjećaj da čekam nešto što se u dogledno vrijeme nema namjeru dogoditi?
Mislim na ATPL ispod 300. Smanjio sam velika očekivanja za kotu 220, ali ni ovih 300 mi ne izgledaju obećavajuće.
Izgleda se treba okrenuti novoj generaciji TNPL.
@rota
Kolega inverter kaže da može to na 220 kn i ti odmah to čekaš, jel? Ha,ha,ha
Ma daj….samo se čeka razlog da se krene prema 400+
Al, kolega, bila je ATPL i ispod 200 kn, al nekako pretpostavljam da Vi tada to niste imali namjeru kupovat….vjerojatno ste čekali ispod 100 kn… [emo_namigusa]
Kad biste kolega samo znali na kojim sam ja to cijenama kupovao, meni niti 50 kn ne bi pomoglo za normalni prosjek.
@rota
Kolega, žao mi je ako je tako….ali ako Vam je prosijek velik, čemu strah od kupovine na ovim razinama?
Vidljivo je da ne ide ispod 315-320 kn…čeka se samo poticaj da krenemo uzbrdo…
ako se ovako nastavi još će za koju godinu ultramaxi morati prevoziti željeznu rudu.
Shipowner John Fredriksen, dry bulk giant Cargill and South Korea’s Dong-A Tanker Co are all in talks to flip their capesize newbuilding orders into tankers.
Brokers say Fredriksen is in talks with New Times Shipbuilding to swap some of his haul of eight 180,000-dwt bulkers into crude tankers. The owner is said to be keen to convert all eight but is currently only discussing turning four of them into 160,000-dwt suezmaxes, as construction of the first four bulkers is already too far advanced.
Cargill is also said to be in talks for a similar switch of its 180,000-dwt quartet at the yard. They were inked last year for delivery in 2016.
Newbuilding brokers also report that Dong-A is negotiating with Hyundai Samho Heavy Industries to switch its four capesizes there into suezmax tankers.
@gorgija
Ovo pokazuje da u kracem srednjom roku nema znacajnijeg oporavka vozarina. Shipowneri gledaju kako da izvuku najvise i idu u one nise gdje misle da se moze bolje zaraditi.
Za trziste ovo je jako dobro. Scorpio je napravio slicno sa 6 svojih capeova nedavno. Po meni vazno je da se navozi napune necim sto nisu bulkeri i da se ne moze vise tako brzo, cak ako se trziste digne, doci do novog broda.
Ako se to desi i potraje jedno 18 mjeseci onda ce trziste prodisati (pod uvjetom da demand ne padne).
Ako se jos u medjuvremenu malo pojaca scrap onda ce se intenzitet oporavka jos pojacati.
Zato je mozda dobro da jos 6 mjeseci vozarine budu na ovom nivou. Zaustavit ce se novi orderi, postojeci cak se otkazivati ili konvertitati kao u ovom slucaju, a neki ce morati izrezati svoje brodove jer ce inace gubiti na njima