Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
ovo što se tiče predsjednice,očito da burza nije pozdravila jer se već nagađa o prijevremenim izborima i daljnjem padu kreditnog rejtinga u ožujku…ako ne prodaju ceste neće biti lako,nadam se da to nema veze sa poslovanjem atpl…ako se to i desi…pad cijena nafte uzrokovat će snažnu deflaciju,tako da će pad cijena nafte potaknuti i pad cijena svih drugih proizvoda,stagflacija…najgore moguće stanje u ekonomiji…iako očekujem rast bdi a treba biti oprezan,jer postoji dosta zamki,a to i signalizira dow jones zadnjih dana..
…pad cijena nafte uzrokovat će snažnu deflaciju,tako da će pad cijena nafte potaknuti i pad cijena svih drugih proizvoda,stagflacija…najgore moguće stanje u ekonomiji…iako očekujem rast bdi a treba biti oprezan,jer postoji dosta zamki,a to i signalizira dow jones zadnjih dana..
.?? Stvarno svakake gluposti se mogu procitati, znaci ako nafta bude 150$ onda ce nam bit super :), to si zakljucio po zadnjim 4-5 godina?
Ma ljudi pričaju takve gluposti da je to strava jedna.
Malo je jeftiniji benzin i tih par kuna više ode u kafanu i aj bok.
Neš ti deflacije! S druge strane, tko hoće novi auto, kupit će si ga. Kome treba stan, kupit će si ga. Sad će netko čekati i šparati da bi za dvije godine kupio 3% jeftinije, kao. A usput riskirati preokret trenda.
Ma to su isto sve akademske priče. Da bi neki monetarni poticaj dobro došao, jest, ali ljudi, ne treba pretjerivati s tim pričama.
što god mi željeli, 2015. je zasad sasvim neizvjesna….
Slažem se s ovim, mislim da je to najbolja definicija trenutne situacije
@georgia
Da li ATPL za brodove koje ima u TC-u profitira od niže cijene goriva ili to sve ide charter-eru u dzep?
ovo drugo mi se čini vjerojatnije, ali ako bi se dio vratio ATPL-u tu bi dosta profitirali
Brodari profitiraju od pada cijene nafte !!!
http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/nize-cijene-goriva-popravljaju-krvnu-sliku-kompanija/
@Xceed
Pavletića su niže cijene goriva izuzetno razveselile iako, kako kaže, oni zbog toga nemaju izravne uštede.
“Mi iznajmljujemo brodove koji drugi koriste, pa i nemamo neke izravne uštede zbog nižih cijena goriva. Međutim, činjenica je da se zbog tih nižih cijena goriva, od studenoga prošle godine, iznimno povećao obujam prijevoza naftnih proizvoda”, navodi Pavletić.
Da li i u ATPL iznajmljuju brodove ili ih sami voze? U tome je bitna razlika.
Šta mislite, u kojem slučaju bi se intenzivnije povećao promet? Prema dolje ili prema gore? Mislim na dionicu.
U slučaju brutalnog rasta BDI-a…prema gore
Prema dolje teško da se može intenzivirati…osim u slučaju nekog opakog globalnog sloma u što ne vjerujem…
@georgia
Da li ATPL za brodove koje ima u TC-u profitira od niže cijene goriva ili to sve ide charter-eru u dzep?
ovo drugo mi se čini vjerojatnije, ali ako bi se dio vratio ATPL-u tu bi dosta profitirali
ne znam, ali pretpostavljam i ja tako. bit će zanimljivo vidjeti da li će se ikako odraziti na materijalne troškove, ne znam gdje bi se drugdje moglo.