Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
BDI -2,1 pct. til 709 point
BPI -1,4 pct. til 6.095 dollar
BSI -2,5 pct. til 8.361 dollar
Ovo baš nikako na zelenu granu.
http://www.dryships.com/pages/report.php
prodaja je minula skroz,a to znači samo jedno..idemo gore…mada se očekivao jaki obrat bdi a ,zasad je to izostalo…u cijenu su uračunate i loše stavke,zato neće više padati,nadam se
alt
imam atpl, ali trenutno nikako ne vidim uporište za rast! mislim da će redovno poslovanje donijeti popriličan minus, a prodaja hiltona je jednokratna stavka! dakle po meni, barem još dva kvartala smo u banani! e sad, tko može izdržati…
Nisi u pravu. A uskoro ces vidjeti i zasto.
Drz se ti Tankerske, tamo ce ti biti “super”!
alt
imam atpl, ali trenutno nikako ne vidim uporište za rast! mislim da će redovno poslovanje donijeti popriličan minus, a prodaja hiltona je jednokratna stavka! dakle po meni, barem još dva kvartala smo u banani! e sad, tko može izdržati…
Prodaja Hiltona po fenomenalnoj cijeni jest redovno poslovanje baš kao i davanje velikog avansa kinezima za gradnju brodova (pa sad još strepimo što će biti sa tim novecem jer je brodogrdilište prodala brod drugom brodaru za 25 miljuna dolara i to će ATPL sigurno dobiti ostalih 7 ???) Očekujem odlične financijske rezultate za 2014. i konačan oporavakl vozarina u 2015. gore ne može.
što god mi željeli, 2015. je zasad sasvim neizvjesna. rast flote će biti negdje kao prošle godine. možda malo manji ako ne dođe do oporavka, možda malo veći ako oporavak krene, ali tu negdje oko 4.5%.
dakle sve ovisi o tome da li će se potražnja odbiti ili nastaviti kao prošle godine. clarksons kaže da je rasla 3.7%.
kod boksita i nikla možemo računati da će se oporavak iz druge polovice godine nastaviti i u sljedećoj. što se ugljena tiče, teško da će pad kineskog uvoza biti veći nego prošle, naravno teško je računati baš i na odbijanac, ali i manji pad negi prošle godine bi već bio dobra vijest. budući da su od 1.1. smanjili izvozne takse, time će biti smanjen pritisak na domaće proizvođače pa se vlada valjda neće toliko boriti protiv uvoza kao prošle godine. ali s ugljenom će odsad svaka prognoza biti pod veliki upitnikom jer je počeo sekularni pad potražnje i tko zna kojom će to brzinom ići.
naravno ni svi pozitivni efekti ne bi bili dovoljni ako dođe do usporavanja uvoza željezne rude i ako to zakaže nema ništa od oporavka nego daljnje mrcvarenje. s druge strane tu je velik potencijal za rast ako se potražnja opet učvrsti, zapravo je najbitnije da cijena željezne rude nađe neku potporu jer sve dok joj se ne vidi dno i pada kao u prošlih pola godine kinezima ne pada napamet naručivati iz brazila odakle pošiljci treba do 45 dana kada znaju da će za taj isti termin dostave moći naručiti iz australije mjesec dana kasnije kad bude jeftinije.
I onda neka netko kaže da naši ulagači nisu ulagački osjetljivi na ovu stranicu
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
http://www.dryships.com/pages/report.php
Jučer maleni, ali ipak odbijanac brodarina i već danas puno deblje na bidu.
Jučer špica na 320 kuna, a danas ih ima podosta nad tom cifrom.
Ask poprilično šupalj… dal je to znak da je smijer samo jedan?
Ionako mislim da bi bilo fer da burza odreagira nekakvim rastom na promjenu predsjenika Repubilke… nadamo se da nova metla bolje mete (vjerojatno ne baš nešto značajno prije promjena i na parlamentarnim izborima)…
Pa ako i danas zazeleni, moguće je da imamo nekakv makar i privremeni okret trenda. Ovisit će o strmini rasta krivulje koliko se možemo pouzdati u održivi rast brodarina do daljnjega.