Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 2.150 | 50 | 43,00 | 45,10 | 1,42% |
BDI -0,4 pct. til 744 point
BPI -1,7 pct. til 6.219 dollar
BSI -2,1 pct. til 8.814 dollar
Ljudi će stvarno počet besplatno vozit.. 🙂
Platou sold to Clarksons for GBP 281.2 million
The world's biggest shipbroker, British Clarksons, has acquired Norwegian Platou for GBP 281.2 million. The move creates a behemoth with 1,400 employees in 21 countries.
Steta…necemo vjerojatno vise vidjeti onaj kvalitetni report koji je Platou davao mjesecno 'free of charge'
nikad ne reci nikad
http://shipbroker.no/wordpress/wp-content/uploads/2014-12-Platou-Monthly.pdf
Premier Li Keqiang’s government approved the projects as part of a broader 400-venture, 10 trillion yuan plan to run from late 2014 through 2016
to je dva i pol puta veći paket od onoga kojim su dizali ekonomiju 2009/10. zapravo veći nego što su onda bili kineski i američki stimulus zajedno.
šta se može, ima se.
ako se ne varam u to nije uključeno sve ono što misle graditi po svijetu, od indije do budimpešte, nigerije i brazila.
BDI -2,7 pct. til 724 point
BPI -0,6 pct. til 6.184 dollar
BSI -2,7 pct. til 8.576 dollar
Naslagalo se nešto bida. A sve što je danas trgovano kupljeno je sa aska. Kao da se nešto malo pomiće na bolje.
Danas Panamax minimalni pad, gotovo nula. Jel to možda sutra već zeleno?
http://www.dryships.com/pages/report.php
BDI -2,7 pct. til 724 point
BPI -0,6 pct. til 6.184 dollar
BSI -2,7 pct. til 8.576 dollar
Nisam baš stručan, pa da pitam, ima li ovaj pad vozarina direktne veze sa padom cijena nafte? Dakle, manja cijena nafte – manji troškovi prijevoza – niže vozarine.
sve pada,samo dolar raste..bdi tobože kreira ponuda i potražnja,mada sam ja sklon mišljenju da je kao i nafta rast ili pad špekulativnog karaktera,uglavnom,ove godine se ipak očekuje rast panamaxa,vjerovatno će idući tjedan počet rast bdi,kad kina počme povlačit,zasad još miruje,tj pad vozarina je posljedica zabrane uvoza ugljena…najbitnije je da se cijena dionice smirila,jer jeftino gorivo i skup dolar pozitivno utječu na poslovne prihode…
Nisam baš stručan, pa da pitam, ima li ovaj pad vozarina direktne veze sa padom cijena nafte? Dakle, manja cijena nafte – manji troškovi prijevoza – niže vozarine.
[/quote]
Jednom sam slušao g. Economou-a (Dryships) kada je govorio da visoke cijene nafte idu u prilog drybulku, jer se tada povećava potražnja za cook coal-om koji se koristi za proizvodnju električne enregije više nego nafta te da se onda prebacije na ugljen (kao fosilno goriv). Nazvao je visoke cijene nafte “dobrim duhom” brodara, jer između ostalog ti brodovi voze na mazut. Uglavnom niske cijene nafte bi značile manju potražnju za ugljenom (cook coal) (ne steel coalom-iz kojeg se proizvodi čelik)te smanjenje potražnje za prijevozom i posljedično pad vozarina… Tako nekako:)
uf uf. Coking coal ne sluzi za proizvodnju struje nego celika. steeal coal kao termin ne postoji.
uglavnom niske cijene nafte generiraju nize cijene svih ugljena. i svasta nesto.
Danas na NYSE:
DSX +6,18%
NM +11,20%
NMM +6,94%
PRGN +3,75%
SB +6,50%
DRYS +6,93%
SBLK +7,58%
na najmanji pomak na bolje ovo odmah sve leti gore. (isti za volju zna potonuti
i na dolje istom brzinom)
Ako se situacija u brodarstvu popravi barem pola ovih dionica koje sam naveo ide gore dramatično