Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 4.900 | 100 | 49,00 | 49,20 | 0,00% |
Ne znam zbog čega to spominjete ovdje?
Moglo bi se reći da imate interes za snižavanje cijene ATPL?!
Znate li samo koliko ATŠL ima keša na računu?
[/quote]
pobogu o čem ti ?!!!
otkad je atlanska veliki brodar, jednostavno me ineteresira idu li ti brodovi u rezalište ili na tržište ili će i dalje voziti samo u kompaniji koja je u stečaju s time i njihov utjecaj na cijenu vozarima
[/quote]
kako nije velika? pogledaj ovdje pod “largest fleets” [emo_smijeh]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bulk_carrier
a brodove uglavnom preuzmu druge firme. ne idu u rezalište. što je i bolje za ograničavanje rasta flote, koristiti staro umjesto da se naručuje novo.
Baltic Dry Index (BDI) -9
Mislim da je ovo dno, BDI je usporio tako da vjerujem da je vrijeme za rast.
zalihe željezne rude u kineskim lukama prošli tjedan pale ispod 100 mil tona prvi put od veljače. u tjednu se smanjile za 2.7. kako vidimo da vozarine capeova padaju sve do danas, uvoza će sljedeća 3-4 tjedna biti još manje, praktički ništa, dakle bar toliki pad zaliha možemo očekivati svakog tjedna. a ako se BCI jako ne odbije u sljedeća dva-tri tjenda, a vjerojatno neće, evo zaliha već ispod 80 dakle bit ćemo na dnu destockinga.
Ne znam zbog čega to spominjete ovdje?
Moglo bi se reći da imate interes za snižavanje cijene ATPL?!
Znate li samo koliko ATŠL ima keša na računu?
[/quote]
pobogu o čem ti ?!!!
otkad je atlanska veliki brodar, jednostavno me ineteresira idu li ti brodovi u rezalište ili na tržište ili će i dalje voziti samo u kompaniji koja je u stečaju s time i njihov utjecaj na cijenu vozarima
[/quote]
kako nije velika? pogledaj ovdje pod "largest fleets" [emo_smijeh]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bulk_carrier
a brodove uglavnom preuzmu druge firme. ne idu u rezalište. što je i bolje za ograničavanje rasta flote, koristiti staro umjesto da se naručuje novo.
[/quote]
a da mi je znat tko je to editirao [emo_smijeh].
vidim grci i dalje najjači po veličini flote (još od vremea kad su kupili one američke libertije bud zašto)
Čitaš ti znalce koji govore da to opet ide na 220, ali nekako ne vjeruješ.
No likovi na prodaji te svaki dan u to razuvjeravaju.
Nitko ne komentira da je jučer (ako ga već toliko ovdje spominjemo) DRYS narastao 20%…
Bio je Drys na 5 $ kad je Atpl bila na 400 kn. Je li vrijeme da se ponovo izjednače? Realno mogli bi, Drys na 2 $ a Atpl na 200 kn. Čisto realno.
Bio je Drys na 5 $ kad je Atpl bila na 400 kn. Je li vrijeme da se ponovo izjednače? Realno mogli bi, Drys na 2 $ a Atpl na 200 kn. Čisto realno.
Čisto realno da Drys ode na 50$ a Atpl na 8000kn.Čisto realno by Lojtra.
Čitaš ti znalce koji govore da to opet ide na 220, ali nekako ne vjeruješ.
No likovi na prodaji te svaki dan u to razuvjeravaju.
Ni ja u to ne vjerujem , mada poštujem kolegu invertera….u situaciji kad sve burze napreduju , kad je svugdje pozitiva , okej BDI je zakucan ali oporavit će se ..vi opet pokapate ovo na dno ..nikakva TA ne pokazuje zašto bi dionica trebala na dno …a ako to tvrdite ..onda je to čista inside info i neka odluka big bradera i ekipe koja ovdje radi cijelo vrijeme hali gali sa ovim našim brodarom unutar zemlje …ako je to tak ..fala na upozorenju ali onda ovo više nema veze sa ok trgovanjem, dali je ikad i imalo …više je game , što zapravo i je ..onoga ko se ionako igra sa ZSE cijelo vrijeme … bumo vidli ..kak slijepci vele
atlanska nikad neće propasti,bila ja jaka firma i ostat će,a to na koliko je cijena dionice,to odlučuju banke,domaći igrači,pošto stranih nema,oni je mogu potumbat na 100 kuna,a mogu je i dignit na 1000,cijena na burzi je imaginarna stvar,ili dok mačke nema,miševi kolo vode…svakako da je dugoročno ova cijena izuzetno povoljna,a za kratkoročno,to ne treba ni gledati…možda zagrizu za tankersku ipo za 20 ak dana pošto su puni keša,a i sami su rekli da se okreću brodarstvu u potpunosti,valjda su i oni nanjušili krv,nije atpl bezveze moćna firma,moćna je jer ima moćne ljude,ne treba plakati što je cijena dionice na minimali,tj nominali jer je to jedinstvana prilika za kupnju i za čekanje….
pa ovo je sigurno prozor ograničenog trajanja za povoljnu kupnju. na dnu prije dvije godine je dionica koštala 35 dolara. prije 9 mjeseci je dogurala do 75. sada je ispod 50. koliko će prozor biti otvoren, može li cijena još i niže? pa svakako je cijeli dry bulk sektor sada dobio još jednu popravnu dionicu koju mora odraditi. kad se spustio sa 17% god rasta flote na 5% svi su se poveselili da je to dovoljno i da se sad može nastaviti ordering as usual pa su isporuke opet počele rasti. ali šipak. sad se spuštamo prema 4% rasta flote, target je već očito ispod 3%, a ispast će vjerojatno i manje. po tjednim reportima golden destinyja je u prošlih 10 tjedana ukupno naručeno onoliko brodova koliko se početkom godien naručivalo samo u jednom tjednu. a vjeojatno su većina toga ionako samo zamjene za otkazane ranije ugovore u kompromitiranim brodogradilištima koja više ne mogu dobiti jamstva. kao recimo pred neki tjedan 4 vogemannova fiksna newcastlemaxa uz 4 opcije deliv 2017 koji su zapravo zamjena za 8 otkazanih fiksnih deliv 2016. ne bi bilo nimalo čudno da na kraju pravu oporavak krene uz prepolovljen rast potražnje ali i par mjeseci skoro pa nultog rasta flote.
Cim vidis da pozitivni komentari dobivaju ovako visoke ocjene znaci da su se i najveci pesimisti i pljuvaci nakrcali. Samo radi njih bi voli da ovo padne jos 30%. Imam solidnu kolicinu ove dionice i cijena mi upce nije bitna.