Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Padat više nema di, slijedi odbijanac na BDI tijekom narednih dana, kad se cape odbije sa ove cijene, možete zamislit koliki će postoci rasta biti, a supre gotovo da nisu ni pale.
Big brader koristi stalno istu tehniku rušenja ..igra s bidom i askom …a shvatili smo da i roboti igraju ovdje svoju igru… samo ti to ruši….tako ćeš i dizat..braderu ,.
moze li mi moli vas netko objasnit sto je ovo tocno sto se radi, hvala
[/quote]
Mogao si cijeli tjedan pratit trgovanje i skužil bi im tehniku ..uglavnom ak im neko pobjegne prema gore odmah se stavlja se bid uvijek na prvo mjesto sa najnižom cijenom i ne da da cijena poraste.konkretno danas i ovih dana iznad 320 ..ili pukne zadnjih 15-20 sekundi na dole ak je cijena previsoko …prati malooooo…..
moze li mi moli vas netko objasnit sto je ovo tocno sto se radi, hvala
[/quote]
Mogao si cijeli tjedan pratit trgovanje i skužil bi im tehniku ..uglavnom ak im neko pobjegne prema gore odmah se stavlja se bid uvijek na prvo mjesto sa najnižom cijenom i ne da da cijena poraste.konkretno danas i ovih dana iznad 320 ..ili pukne zadnjih 15-20 sekundi na dole ak je cijena previsoko …prati malooooo…..
[/quote]
pratio sam zato i pitam… sjecam se da je ovo i prosli put na 320 bilo… al moje pitanje je koje koristi od ovega i ko to radi
Ovaj pad trzista bulkera koji se neocekivano desio i neispunjavanja ranijih ocekivanja oporavka Trzista mozda je ipak bio nuzan i mozda je cak dobro da se desio sada. Zvuci paradoksalno, ali mozda je bolje da lose stanje jos potraje, da se trziste procisti jer ce zapravo tako oporavak doci ranije.
Rezultat ovog pada trzista je da su stale narudzbe, banke su smanjile financiranje i pocele sa razervacijama za gubitke, cijene polovnih brodova su pale (brodovi su kolaterali), mnoge tvrtke ce upadati u ozbiljne probleme opet (primjer DRYS) i ne bilo cudno da dodje do novog vala bankrota..
Jake tvrtke (u njih ubrajam ATPL) koje nemaju veliku zaduzenost ce vjerojatno opstati i docekati oporavak i tada ce i njihovi dionicari valjda doci na svoje.
Zato ne treba na ovo sve sto se sada desava gledati apsolutno crno.
slažem se sa kolegomk-pax..atlanska je dobila samo za imperijal 160 kuna po dionici,trenutna tržišna vrijednost od 400 milja sugerira na 0.28 pb da je dionica podcijenjena,a to će doći do izražaja tek onda kad se preokrene trend bdi indexa,a kao i dosad prije svakog velikog rasta desio se veliki pad,kad se tržište pročisti od kompanija koje su prezadužene onda će ovi što opstanu,a tu je sigurno i atpl nit na konju,tako da netko ko bude strpljiv bi mogao pobrati ne bostan nego med,a i nekako mi ova veza,adrs,croatia osiguranje i atpl miriše na dobro,pogotovo ako adrs idući mjesec nađe kupca za tdr.onda bi i lapad mogao otić pod zlato..
jel netko zna kako se u povijesti riješavao bankrot velikog brodara (recimo DRYS je vrlo izgledni kandidat), tj. kako su vjerovnici postupali (rasprodaja brodova ili ulazak u vlasničku strukturu)?
jel netko zna kako se u povijesti riješavao bankrot velikog brodara (recimo DRYS je vrlo izgledni kandidat), tj. kako su vjerovnici postupali (rasprodaja brodova ili ulazak u vlasničku strukturu)?
Ne znam zbog čega to spominjete ovdje?
Moglo bi se reći da imate interes za snižavanje cijene ATPL?!
Znate li samo koliko ATŠL ima keša na računu?
Baltic Dry Index (BDI) -9
Mislim da je ovo dno, BDI je usporio tako da vjerujem da je vrijeme za rast.
Sretan Božić i nova godina svim pomorcima AP.
s obzirom da vi obrađujete dobro firmu iz svih aspekata…ja ću opet samo kratko o rušenju ..isti scenarij i dalje …prvo digne cijenu onda se obruši ko kobac po bidu …pa spušta i stavlja se stalno na najniži ask i ti ga nemreš zaustavit jer ko zna kolko ima dionica i koji mu je cilj ..cijela amerika na ATH ..brdo burzi na super visinama samo ovo ZSE garbage …se igra sa svima i sa cijelom burzom, sa firmama , sa ljudima …gadi mi se neki put ovo sve …
Iste želje Upravi.
Vaš link …
Ice class charterer http://www.atlcb.com