Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Nego, kako će ovo maleno pojeftinjenje nafte djelovati na troskove kompanija koje unajmljuju brodove 🙂
Obzirom na pradaju Hiltona, očekujem min.100 kuna neto dobiti po dionici u FI za 2014.
Slažem se, ali dotad će cijena već biti namjerno srušena do cca. 300 kuna.. Nakon izlaska očekivano dobrog izvješća skočit će možda nazad do 350 i to će biti to.. Gdje si bio što si radio ništa, probaš malo trejdat.. Žalosno je jedino da se evo oporavlja tekstilna industrija, a jedino brodarstvo i građevina još tavore na dnu, kako kod nas tako i vani.. Da se razumijemo, nemam ništa protiv oporavka tekstilne industrije kao niti jednog drugog sektora, ne daj Bože.. Želim ljudima sve najbolje..
Zašto ATPL nikako da zaplovi nizvodno?
Da li će očekivana nova svjetska recesija utjecati na pad vozarina?
Zbog čega nema oporavka, zbog čega nema propasti brodara na svjetskom tržištu?
Da li je moguće da netko namjerno drži dumping cijene, i koliko to još dugo može trajati?
Moram priznati da me je rast razveselio, ali nisam očekivao da bi se mogla opet vratiti na 200-ak kuna.
Da li je ATPL prodala hotele jer je morala, ili počinje novi investicijski ciklus?
I na osnovu kojih podataka, ili predviđanja?
Da li je ERSTe preporučio kupnju dionica ili i oni šute?
Brux, druže,
i ne mora baš tako biti. Mislim da je s današnjim danom dno cijene postignuto, s trejdanjem mi se ne da baviti jer nemam vremena za to, radim u firmi, a vjerovatno je ovih dana i dno vozarina, capeova prvenstveno, a s obzirom na cijenu goriva panamaxi i supramaxi uopće nisu loši, a mogli bi poslije NG i malo gore dok se isprazne skladišta po lukama jer je sad uvoz svega minimalan.
Moglo bi se u jednom trenutku kad dođe taj FI opaliti preko 400 bez većih problema.
Zašto ATPL nikako da zaplovi nizvodno?
Da li će očekivana nova svjetska recesija utjecati na pad vozarina?
Zbog čega nema oporavka, zbog čega nema propasti brodara na svjetskom tržištu?
Da li je moguće da netko namjerno drži dumping cijene, i koliko to još dugo može trajati?
Moram priznati da me je rast razveselio, ali nisam očekivao da bi se mogla opet vratiti na 200-ak kuna.
Da li je ATPL prodala hotele jer je morala, ili počinje novi investicijski ciklus?
I na osnovu kojih podataka, ili predviđanja?
Da li je ERSTe preporučio kupnju dionica ili i oni šute?
za ovakva pitanja ja bih uvijek preporučio “maritime economics” martina stopforda.
kaže da studentima koji traže savjet da li da se zaposle u shippingu govori da je to fascinantan biznis ali da se moraju pripremiti da će dvije trećine života provesti u recesiji.
a u knjizi piše da dna i vrhovi mogu trajati različito dugo, dno može biti 6 mjeseci, a može i 6 godina, dok vrh može od mjesec dana do godinu dana. mislim da obratno ne vrijedi [emo_smijesak]
kakvo je ovo šamaranje bilo oko podneva kad je prošlo preko 1000 komada na 320 kn?? jel se netko veći uključio u kupnju i ne da ispod 320 kn?
BDI -2,6 pct. til 887 point
Capesize -8,8 pct. til 5.742$
Panamax -2,0 pct. til 8.179$
Supramax -0,8 pct. til 9.961$
Clarkson Securities (@FFAExperts) tweeted at 2:44 PM on čet, pro 11, 2014:
PmxFFA: under pressure-Dec and Jan almost 8k and 7k respectively. Q1 at $7150 and Cal15 $7800. Index still falling and dragging FFAs down
(https://twitter.com/FFAExperts/status/543038632177979392?s=03)
Bome impresivno koliko su capeovi zaronili, još malo pa će za đaba vozit 🙂
ispravka gore navedene capesize spot TC za 11.12.14.
nije 5.742$ nego 6.843$
isprika još jednom…