ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 16:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Prema ovome, razlog je uvoz željezne rude u Kinu:

http://seekingalpha.com/article/2741405-here-is-why-dry-shipping-stocks-got-killed-on-monday?source=cnbc

Buy When There's Blood In The Streets


priblizavamo se potpori na 320 koja iznimno jaka potpora…
moje razmisljanje je u slucaju ne probijanja odlicna prilaka za kupnju.

Tehničari, ako popusti 320, a svi su izgledi da hoće, gdje je slijedeća stanica?
Da se ne bi krivo shvatili, pun sam ATPL kao brod koji ubrzano tone.

Da, iskreno, pojma nemam. I ja sam pun ATPL, vjerovatno će i izvještaj biti super zbog svih razloga, da se ne ponavljam, ali sektor kao takav je trenutno u totalnom k…u. Isporuke novogradnji su se gotovo pa zaustavile od svih silnih otkaza, potražnja stabilno raste, ali su izgleda zalihe sirovina dosegnule vrhunac i dok se to ne rasčisti nema oporavka na kraći ili srednji rok. A do tad će se već počet prijetiti s orderbook-om. Ma sr…e! Ako ostane još malo ovoliko nisko ili niže, dokupit ću definitivno, ali nikako da uđem u ritam.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Drys pao sa 5 $ na ispod 1 $. Tad je Atpl bila na 400 kn. Po tome sad bi trebala biti na 70-80 kn.
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?

Podsjetimo se da je 2003.g. dionica bila 30 kn. Nije bilo nikakvih štampanja novih dionica, recite mi po čemu sad dionica vrijedi više nego 2003.g i to čak deset puta više. U isto vrijeme mnogi gubitaši su na povijesnom dnu, npr. građevinari a i ostali sektori.

zanimljivi se podaci mogu iščitati iz izvještaja koje daje rs platou.

prosječne spot vozarine za capeove u 11/2014 bile su najviše od 03/2014.

od dna prije 2 godine više vozarine su bile samo u 10/2013, 12/2013 i 03/2014.

dakle u 11/2014 bile su sitno više i nego u 11/2013.

što naravno ne znači da ovaj mjesec ne mogu opet biti najniže u godini.


Podsjetimo se da je 2003.g. dionica bila 30 kn. Nije bilo nikakvih štampanja novih dionica, recite mi po čemu sad dionica vrijedi više nego 2003.g i to čak deset puta više. U isto vrijeme mnogi gubitaši su na povijesnom dnu, npr. građevinari a i ostali sektori.

a stvarno neznam zašto već ne padne na 20-30 kn? 🙂 ,, i tako su u bolesnim gubitcima, onih xxx kn od hotela nedavno su dali u dobrotvorne svrhe,

al u biti zašto je bila nekad i 3.700?? šta je imala toliku imovinu,zaradu 🙂 a povrh svega ovi iz ULPL planiraju investirat u koliko ono brodova? sigurno je bilo martinje kad su to smišljali 🙂


Drys pao sa 5 $ na ispod 1 $. Tad je Atpl bila na 400 kn. Po tome sad bi trebala biti na 70-80 kn.

pa zar nekon toliko godina na tk. ovakvi komentari????

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Napisao sam “po tome”. Naravno nije to jedini usporeditelj ali je bitan.


Podsjetimo se da je 2003.g. dionica bila 30 kn. Nije bilo nikakvih štampanja novih dionica, recite mi po čemu sad dionica vrijedi više nego 2003.g i to čak deset puta više. U isto vrijeme mnogi gubitaši su na povijesnom dnu, npr. građevinari a i ostali sektori.

Pa baš zato vrijedi jer ovo nije gubitaš firma ! …


Da, iskreno, pojma nemam. I ja sam pun ATPL, vjerovatno će i izvještaj biti super zbog svih razloga, da se ne ponavljam, ali sektor kao takav je trenutno u totalnom k…u. Isporuke novogradnji su se gotovo pa zaustavile od svih silnih otkaza, potražnja stabilno raste, ali su izgleda zalihe sirovina dosegnule vrhunac i dok se to ne rasčisti nema oporavka na kraći ili srednji rok. A do tad će se već počet prijetiti s orderbook-om. Ma sr…e! Ako ostane još malo ovoliko nisko ili niže, dokupit ću definitivno, ali nikako da uđem u ritam.

imam osjećaj da orderbook više neće biti problem. on ni dosad nije ni u jednom trenutku narastao toliko da bi ugušio oporavak uz pretpostavku rasta potražnje kao prošlih godina. realno je impliciran bio neto rast flote tu negdje 5-6%, što znači taman toliko da opoavak ide, makar i puževim korakom. nije bilo iracionalnog napuhavanja, osim što je bilo dosta kratkoročnog risk-takinga od strane private equityja koji se opekao pa vjerojatno više neće biti tema. sad se provodi prilagodba očekivanja na sniženu letvicu za koju se nitko ne usudi reći koliko će niska biti, pa se zato ni ne naručuje. samo da potraje što duže [emo_cool]

zanimljivo kako najpesimističniji management među svim bulkerašima (dobro možda su po opreznosti tu negdje i ATPL i ESEA) bez po frke baci lovu na stol za novi cape.

naravno društveno odgovorno, u resaleu, tako da ne povećavaju orderbook [emo_namigusa]

9:06 am Diana Shipping announced that it signed a Memorandum of Agreement to acquire from an unaffiliated third party seller, a new-building Capesize dry bulk vessel of ~180,000 dwt, for a purchase price of $50 mln (DSX) : Co announced that yesterday it signed, through a separate wholly-owned subsidiary, a Memorandum of Agreement to acquire from an unaffiliated third party seller, a new-building Capesize dry bulk vessel of approximately 180,000 dwt, built by Qingdao Beihai Shipbuilding Heavy Industry Co., Ltd., Qingdao, People’s Republic of China, for a purchase price of US$50 million.

New Report

Close