Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
sta je skh napravio od ZSE,1.5 mil kuna za pola dana trgovanja!!!pa kad ce vise prijevremeni izbori?…nema kulasa dugo u medijima,nesto se sprema…
Misliš da će izbori nešto promijeniti? Treba promijeniti narod. Koja god vlast bila, uvijek će biti isto.
evo tako vam radi pd. spamer poklapa spamera godinama ,tu pametnog nema za prolistati brux pobjedjuje zadnje 2 god . 3 posta na dan
pa čuj nekog zanima šah, nekog sam-svoj-majstor, nekog kim kardashian i tako dalje, za sve to postoje forumi. ovdje je forum za one koje zanimaju rasuti tereti i služi tome da se o tome i piše, ne?
Koji je smisao postavljanja ovih naloga mizerne vrijednosti?
Ok, jasno mi je da to ne rade mali ulagači, ali zašto je to interesantno velikima?
Utjecaj cijene nafte na zaradu
For a ship that burns 24 tonnes of fuel per day while steaming, fuel costs are reduced by as much as USD 1 million a year if current price level stay put. Assuming a difference from the average of first half of 2014 at USD 578 for 380 cSt, High Sulphur Fuel Oil (HSFO) in Rotterdam, to a new level of USD 412, and a sailing time of 70%.
http://www.hellenicshippingnews.com/the-fall-in-bunker-prices-reduce-fuel-costs-significantly/
Mislim da nam pad cijena nafte vise steti nego koristi.
S nizom cijenom povecava se bzrina i time dize efektivno kapacitet flote.
To je kao da na trziste dodje hrpa novogradnji.
Panamax i danas zelen. Vrlo malo, ali ipak zelen.
http://www.dryships.com/pages/report.php
Mislim da nam pad cijena nafte vise steti nego koristi.
S nizom cijenom povecava se bzrina i time dize efektivno kapacitet flote.
To je kao da na trziste dodje hrpa novogradnji.
Je imas pravo. Sad ce umisto prosjecnih 12-13 milja vozit 200 ko formula 1 zahvaljujuci jeftinoj nafti.
Mislim da nam pad cijena nafte vise steti nego koristi.
S nizom cijenom povecava se bzrina i time dize efektivno kapacitet flote.
To je kao da na trziste dodje hrpa novogradnji.
Dajem plus na komentar zato jer konačno netko razmišlja multidimenzionalno.
Iako, moram reći, nisam siguran da bi se u potpunosti složio, jer je fenomenologija ipak malo složenija. Bavim se inače brodovima baš na stručnoj razini, i činjenica je da u slow steamingu brodovi definitivno plove ispod grbe otpora, kritičnog područja gdje nakon naglog porasta snage potrebne za porast brzine, brod dođe u povoljnije područje, gdje koristi rezervu snage u doba povoljnih vozarina.
U području oko slow steaminga snaga raste više nego linerano s porastom brzine tako da to nije isplativo kod malih ili granično isplativih vozarina, što je sad slučaj. Na 14-15 kUSD da, ali sad ipak mislim da ne.
Stoga presuđujem da je ipak dobro da bunker padne.
Ipak, + za komentar.
Pozdrav!
mislim da nam ipak najviše štete ova klješta koja na zse drži …big brader ..ovo je ko živi mrtvac ..
mislim da nam ipak najviše štete ova klješta koja na zse drži …big brader ..ovo je ko živi mrtvac ..
Ne brinite se kolega, ovde se bar može mirno spavat koliko toliko.. Ja ovo skupljam po ovim cijenama, ovisno koliko imam municije .. Jer doći će vrijeme ove dionice kad-tad, meni je bitno da ovo nije stečajuša i da nije firma pred bankrotom.. A to što je dionica na ovim cijenama, to je naka druga priča.. Malo se treba strpit pa će i godišnje izvješće sa prikazom love od prodanog hotela, nadam se i onom povratom od Kineza.. Kažem Vam, ja lagano skupljam koliko mogu trenutno 🙂 🙂
Baltic Dry-indeksen faller 4,2 prosent til 1.187 poeng torsdag.
Capesize 16.053 dollar (- 13,6 prosent)
Panamax 8.763 dollar (+ 2,3 prosent)
Handysize 7.064 dollar (+ 1,1 prosent)
Supramax 10.291 dollar (+ 0,4 prosent)
Cape u korekciji, panamaxi hvataju zalet.