Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Kolega Georgija…al ak imaš možda pravo onda smo ili svi ovde zaglavljeni dugoročnoili bumo ga dotle istrejdali još bar 4-5 puta …ipak ak gledam situaciju trejderski ova je godina dala lijepa dva trejda i moglo se ..zaradit …za 20 bureka ..sad čekam 3.trejd..
pa ne znači to da će svatko dionicu htjeti držati do vrha. pa ni do početka visokih vozarina. glavnina rasta će vjerojatno biti prije. cijeli rast sa 200 na 370 dionica je odradila u prvom kvartalu 2013, a kad pogledaš BDI vidiš da je to bio jedini kvartal koji je baš svaki dan bio ispod 1000 i to duboko.
@georgia
Stanje na trzistu je opcenito dosta lose kako sad stoje stvari. Demand u 2014 ne raste kako je planirano, a supply i dalje raste previse. U 2014 se izgleda nece nista bitno popraviti utilizacija flote.
U 2015 ce se nesto izgleda popraviti, ali i to je izgleda slabo. Mozda bude demand 1% veci od supplay-a i to ce donijeti prosjecno vece vozarine ali ne bitno vece.
Oporavak se sada vec prebacuje na 2016-2017. Tek tada realno mozemo ocekivati nesto ozbiljnije.
Dobro je da su narudzbe stale, ali to je nesto sto se za cas promijeni.
Mozda razvoj dogadjaja bude puno brzi nego sad mi mozemo predvidjeti (kao sto je 2013 jako pozitivno iznenadila) ali mozda se i nacekamo.
Oporavak se sada vec prebacuje na 2016-2017.
U 2015 ce se nesto izgleda popraviti, ali i to je izgleda slabo. Mozda bude demand 1% veci od supplay-a i to ce donijeti prosjecno vece vozarine ali ne bitno vece.
Oporavak se sada vec prebacuje na 2016-2017. Tek tada realno mozemo ocekivati nesto ozbiljnije.
to može biti točno, ali ne mora. sadašnja situacija s vozarinama za panamaxe i supramaxe je prije svega posljedica faktora koji se nisu mogli predvidjeti. od 9. do 12. mjeseca kina po partijskoj direktivi uvozi mjesečno 10 mil tona manje ugljena nego prošle. da bi zaštitila domaće rudare od pada cijena jer je ove godine zbog jakih kiša tokom ljeta bilo za 50 mil tona ugljena viška hidroenergije. dakle samo kad bi kina sada uvozila jednaku razinu kao prošle godine, s rastom 0% na godišnjoj razini, ukupna dry bulk potražnja tokom ova 4 mjeseca bi bila veća 2,5-3%. jasno je kakve bi tada bile vozarine, pogotovo za panamaxe.
tek treba vidjeti kako će se vlasti postaviti od siječnja nadalje, ali iz FTA s australijom prije par dana može se iščitati da će pritisak postupno popuštati, a pogotovo se tako čini ako se tome doda da planiraju od 01.01. srezati izvozne takse na ugljen, što znači da bi se ne samo mogao početi blago oporavljati uvoz nego rasti i izvoz.
newport shipping je recimo prije 2 tjedna izdao press release u kojem i dalje očekuje ekstremno povećanje uvoza ugljena u kinu u sljedeće dvije godine
Besides iron ore, steam coal imports to China will be drive future dry bulk demand. However, this year global trade was down by almost 40Mt and Chinese imports were more than 100Mt shy of projections due to falling coal prices, low demand and increased hydro power production – fundamentals that are attributed to the first half weakness of the Panamax, Supramax and Handysize segments.
Despite the slow start, a 150Mt increase in coal imports to China is forecast due to lower levels of domestic production
http://www.dryships.com/pages/report.php
Lijep skok Capeova u 2 dana, šteta da Panamaxi to bar malo ne prate radi psihološke važnosti.. Ipak je lijepše gledat zeleno nego crveno 🙂
sad kad su krcati casha mogli bi kupiti jadroplov.a i povrat 190 mil kn iz kine bi trebao vise doci,puno je proslo vremena,ipak je to london-arbitraza.
sad kad su krcati casha mogli bi kupiti jadroplov.a i povrat 190 mil kn iz kine bi trebao vise doci,puno je proslo vremena,ipak je to london-arbitraza.
Ako itko od domaćih treba da kupi JDPL onda bi stvarno volio da to bude ATPL.. Bili su kao zainteresirani za HMST, ali kad su prodali ovaj zadnji hotel rekli su da se miču iz tog biznisa.. Stoga mislim da neće opet iskazat interes za HMST, a i za JDPL nekako čisto sumnjam.. premda bi oni bili pravi vlasnik koji se zna svoj posao..
http://www.bbc.com/news/world-australia-30091779
Mr Modi said India “will be the answer to your search for new economic opportunities”.
naravno misli prije svega na tržište za sirovine, to što kaže australcima moglo bi jednako tako biti upućeno i brodarima.
The Indian prime minister also said “India’s development, demographic and demand provide a unique long-term opportunity for Australia and all in the framework of democracy.
“There is no other example of this nature in the world,” he added, in what some Australian media outlets say was a veiled reference to China, a historic rival of India.
inače indija uz podjednaki broj stanovnika trenutno ima 6 puta manju potrošnju ugljena od kine i proizvodi 8 puta manje čelika.
početni je plan utrostručenje kapaciteta za proizvodnju čelika, a kako se čini na ovoj drugoj strani počinju investirati u australski ugljen. ne izgleda da se baš boje pada cijene ugljena.
In a separate development, Indian mining company Adani won support from the Indian government and the Australian state of Queensland on Monday to help build a $7bn coal mine, rail and port project.
Adani signed a memorandum of understanding for a $1bn loan from a state-run Indian bank for the mine in Queensland, which it aims to build by the end of 2017.
sta je skh napravio od ZSE,1.5 mil kuna za pola dana trgovanja!!!pa kad ce vise prijevremeni izbori?…nema kulasa dugo u medijima,nesto se sprema…
Netko udario po bidu ko da je sell in May 🙂