Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Pretpostavljam da su panamaxi krenuli najviše zbog pojačane potražnje ugljena u Indiji. U prošla dva dana ukupno 35 spot ugovora. Prema nekim najavama broj spot ugovora za prijevoz ugljena mogao bi skočiti i do 50% mjesečno sa sadašnjih oko 120. Mislim da će se sada kad se znaju pravila igre i u Kini potražnja za ugljenom barem djelomično vratiti. Ostaje za vidjeti jesu li capeovi krenuli kratkotrajno također samo zbog ugljena ili je krenulo i obnavljanje zaliha željezne rude u kineskim lukama što bi onda značilo ipak osjetniji rast.
Izgleda da bi ipak nešto moglo bit:
“Vale is ready to fix a string of capesize vessels in a move that may finally kick-start a fourth quarter upturn in the spot market, Danske Bank says.
With its time chartered tonnage tied up on Far East voyages market rumours suggest Vale will take a large number of capesizes in the Atlantic, analyst Bjorn Kristian Roed explains.
“This should position the capesize market for a rate rally in the weeks to come, if the rumours proves to be correct,” Roed said in a report this morning.
He notes FFAs for November and December have risen from $13,800 per day on Friday to $18,250 and $18,700 daily now.
This compares with the $9,148 available in the spot market yesterday following two successive sessions of progress.
“We have clearly been too optimistic about the third and fourth quarter rate prospects for dry bulk carriers, with Vale being the biggest disappointment as their four week-rolling spot fixture activity for capesizes has been down at the lowest levels seen this decade, at a depressing one vessel per week,” the report said.
“Based on the current momentum, we should not rule out that the surge in rates has been “four to six weeks” too late.”
Last week Bimco analyst Peter Sand said volatility in the capesize market could lift earnings to $23,000 daily in October and November.”
BCI potegnuo 4.000 $. Impresivno.
Iako ih ATPL nema, lijepo je za vidjeti da se kreće…
I Panamaxi +300 što je jako lijepo za vidit..
Pnmx index na ovim razinama nije bio još od svibnja. Prije manje od dva tjedna BIMCO je prognozirao max vozarine 10k za pnmx do kraja studenog. Bilo bi lijepo da pregrizu jezik.
BCI potegnuo 4.000 $. Impresivno.
Iako ih ATPL nema, lijepo je za vidjeti da se kreće…
bome, jel to se netko zahebao pri upisivanju??
jel kada odvalio +40% u jednom danu?
Bude li ovako do petka, otpilike slično svaki dan ode ovo opet do razina od 370-380 kuna.. Uz solidno kvartalno izvješće usudio bi se reć i opet na razinama od cca 400 kuna.. Nije nagovor na kupnju ili prodaju, imam dionice ATPL
Neki dan nitko je nije htio po 315, a danas je svi hoće po 370.
Neki dan nitko je nije htio po 315, a danas je svi hoće po 370.
To je jednostavno tako, kod nas vrijedi ona kud svi tu i mali Mujo.. Ali ovu su i dalje dobre cijene za ulaz ukoliko je neko dugoročni ulagač, nije ovo baš dionica za dnevni trade.. I dalje tvrdim da je ovo jedna od 5 najboljih dionica na burzi, koliko traje kriza u njenom sektoru.. Posluje na tržištu van RH i nije ovisna o našem gospodarstvu..