Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 2.150 | 50 | 43,00 | 45,10 | 1,42% |
DRYS bi na jedno 1.00-1.20 USD mogao biti dobra prilika.
Ipak su sve usporedbe s ATPL potpuno bez osnova jer se kod DRYS-a radi o firmi kojoj doista prijeti bankrot i jedino je na životu može održati činjenica da duguju toliko mnogo da se nikome ne isplati da bankrotiraju.
ATPL je ipak puno bolje preduzeće (nemam ATPL, prodao sam i čekam razvoj situacije).
DRYS bi na jedno 1.00-1.20 USD mogao biti dobra prilika.
Ipak su sve usporedbe s ATPL potpuno bez osnova jer se kod DRYS-a radi o firmi kojoj doista prijeti bankrot i jedino je na životu može održati činjenica da duguju toliko mnogo da se nikome ne isplati da bankrotiraju.
ATPL je ipak puno bolje preduzeće (nemam ATPL, prodao sam i čekam razvoj situacije).
Problem je u ovome sektoru što su prihodi drastično smanjeni zbog niskih vozarina, i zato dosta firmi iz ovoga sektora završava u financijskim problemima.
Zbog toga je ovaj sektor opasan, a ne nazire se kraj krize ovoga sektora.
Problem je u ovome sektoru što su prihodi drastično smanjeni zbog niskih vozarina, i zato dosta firmi iz ovoga sektora završava u financijskim problemima.
Zbog toga je ovaj sektor opasan, a ne nazire se kraj krize ovoga sektora.
i pored već skoro 8 godina drastično malih vozarina nema puno bankrota brodara, a i ti se još zamaraš brodarima 🙂 iako su u banani 😉
Zbog toga je ovaj sektor opasan, a ne nazire se kraj krize ovoga sektora.
pa nije baš da se ne nazire, samo je malo teže odrediti mu datum. trebalo je 4 godine da orderbook padne sa 70% na 14%. trebalo je 5 kvartala da se sa 14% digne na 20%. sada će zbog kineskog rata protiv ugljena opet neko vrijeme padati. da li će dno biti iznad 14% ili tek ispod ovisit će o tome kako se u sljedećoj godini bude razvijala situacija s potražnjom. u svakom slučaju što se niže spusti prije oporavka to će za brodare biti bolje tamo u gornjem dijelu ciklusa od 2016-17 dalje.
tko kaže da se ne može i u ovim uvjetima sklopiti dobar posao.
No Supramax cargo deals were reported on the UK-Continent, but the Oluja, a 1996-built, 41,712 dwt vessel, was heard fixed at $12,500/d to carry scrap metal from Amsterdam-Rotterdam-Antwerp to the Eastern Mediterranean with an end of October loading date.
15.9….400
15.10…320….
pa bre rušitelji …jeste ga …haa? …kako vam vijesti iz svijeta idu na ruku…pa malo najava recesije u njemačkoj ..pa malo stop bull amera …pa malo niske vozarine i cijeli sektor u banani …al ga uzivate …cijelu burzu već 7 godina držite za ..ccc…malo gore malo dole ..
Još je ATPL super u usporedbi s DRYS. Firma je toliko propala da su otpustili čovjeka koji ažurira BDI. To je siguran znak kataklizme.
gorgija
gdje si pronasao da OLUJA vozi po 12.500 usd
i koji je unajmitelj?
platts handysize report
ne piše ništa više od toga.