ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 10:04
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
2.150
50
43,00
45,10
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

DRYS bi na jedno 1.00-1.20 USD mogao biti dobra prilika.

Ipak su sve usporedbe s ATPL potpuno bez osnova jer se kod DRYS-a radi o firmi kojoj doista prijeti bankrot i jedino je na životu može održati činjenica da duguju toliko mnogo da se nikome ne isplati da bankrotiraju.

ATPL je ipak puno bolje preduzeće (nemam ATPL, prodao sam i čekam razvoj situacije).

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


DRYS bi na jedno 1.00-1.20 USD mogao biti dobra prilika.

Ipak su sve usporedbe s ATPL potpuno bez osnova jer se kod DRYS-a radi o firmi kojoj doista prijeti bankrot i jedino je na životu može održati činjenica da duguju toliko mnogo da se nikome ne isplati da bankrotiraju.

ATPL je ipak puno bolje preduzeće (nemam ATPL, prodao sam i čekam razvoj situacije).

Problem je u ovome sektoru što su prihodi drastično smanjeni zbog niskih vozarina, i zato dosta firmi iz ovoga sektora završava u financijskim problemima.

Zbog toga je ovaj sektor opasan, a ne nazire se kraj krize ovoga sektora.

red bi bio da se malo Hiltona podjeli dioničarima da se malo zaslade,pa sve ispočetka.

Problem je u ovome sektoru što su prihodi drastično smanjeni zbog niskih vozarina, i zato dosta firmi iz ovoga sektora završava u financijskim problemima.

Zbog toga je ovaj sektor opasan, a ne nazire se kraj krize ovoga sektora.

i pored već skoro 8 godina drastično malih vozarina nema puno bankrota brodara, a i ti se još zamaraš brodarima 🙂 iako su u banani 😉

Zbog toga je ovaj sektor opasan, a ne nazire se kraj krize ovoga sektora.

pa nije baš da se ne nazire, samo je malo teže odrediti mu datum. trebalo je 4 godine da orderbook padne sa 70% na 14%. trebalo je 5 kvartala da se sa 14% digne na 20%. sada će zbog kineskog rata protiv ugljena opet neko vrijeme padati. da li će dno biti iznad 14% ili tek ispod ovisit će o tome kako se u sljedećoj godini bude razvijala situacija s potražnjom. u svakom slučaju što se niže spusti prije oporavka to će za brodare biti bolje tamo u gornjem dijelu ciklusa od 2016-17 dalje.

tko kaže da se ne može i u ovim uvjetima sklopiti dobar posao.

No Supramax cargo deals were reported on the UK-Continent, but the Oluja, a 1996-built, 41,712 dwt vessel, was heard fixed at $12,500/d to carry scrap metal from Amsterdam-Rotterdam-Antwerp to the Eastern Mediterranean with an end of October loading date.

nova BIMCO-ova analiza dry bulk trzista

DRY BULK SHIPPING: RATE IMPROVEMENTS ARRIVED AS FORECAST, BUT UNCERTAINTY MOUNTS FOR 2015 DEMAND – BIMCO Vaš link …[/url]

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

15.9….400
15.10…320….
pa bre rušitelji …jeste ga …haa? …kako vam vijesti iz svijeta idu na ruku…pa malo najava recesije u njemačkoj ..pa malo stop bull amera …pa malo niske vozarine i cijeli sektor u banani …al ga uzivate …cijelu burzu već 7 godina držite za ..ccc…malo gore malo dole ..

Još je ATPL super u usporedbi s DRYS. Firma je toliko propala da su otpustili čovjeka koji ažurira BDI. To je siguran znak kataklizme.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

dugo nisam vidio ovakav pad atpl.
imam dionice atpl i ne nagovaram na prodaju.

gorgija
gdje si pronasao da OLUJA vozi po 12.500 usd
i koji je unajmitelj?


gorgija
gdje si pronasao da OLUJA vozi po 12.500 usd
i koji je unajmitelj?

platts handysize report

http://www.platts.com/latest-news/shipping/london/atlantic-handysize-dry-tonnage-oversupply-low-21392004

ne piše ništa više od toga.

New Report

Close