ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 03:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Mislim da je to zbog slabih vozarina i očekivanja da se ništa bitno neće popraviti narednih tjedana. Vidjet ćemo u 11. mj. Možda potegne bolje zbog sezone ugljena.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Citiram post kolege od 02.10. Što se to tako silno u međuvremenu promijenilo da više nema interesa? Jel samo to što je sad moguće kupiti jeftinije 20 kn ili pak inverter?


Fakat, naguralo ih se preko 1000 dionica na 378.xx.

rota123

Dajem plus na komentar i kažem, da, naguralo ih se tada dosta i to me jako veselilo. Žao mi je što se vozarine ne odvijaju u skladu s očekivanjima investitora, uključujući i mene, pa sam bio primoran smanjiti količinu ATPL do preokreta trenda, nadam se što skorijeg.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

poslije sezone ugljena ide kineska nova godina a kina je od danas prva velesila
u svijetu koja će i dalje držati vozarine pod kontrolom.
ne znam na osnovu čega je AP tako sigurna u oporavak.sve ove strane analize
pišu se već od 2013/2014 pa sad za 2015.
kina je postala toliko jaka da može printati i brodove i novce ako joj zatreba.
jednostavno po meni budućnost u ovom biznisu će biti drukčija nego što pokazuju
povijesni ciklusi

ma svi bi rado prodali pa kupili jeftinije za koji dan ali rizik je to jer tko zna, sutra se može okrenuti smjer, a onda čak i da reagiraš prije svih drugih i dok se nitko nije stigao povući s aska sa 100.000 kuna si već probio 380.

Kako prije neki dan nisam skužio zašto takav bid tako i sad ne mogu skužiti zašto nema strašila na prodaji???
Nema opasnosti da ga progutaju, a može dobro pripomoći u bržem i dubljem zaronu.


poslije sezone ugljena ide kineska nova godina a kina je od danas prva velesila
u svijetu koja će i dalje držati vozarine pod kontrolom.
ne znam na osnovu čega je AP tako sigurna u oporavak.sve ove strane analize
pišu se već od 2013/2014 pa sad za 2015.
kina je postala toliko jaka da može printati i brodove i novce ako joj zatreba.
jednostavno po meni budućnost u ovom biznisu će biti drukčija nego što pokazuju
povijesni ciklusi

kako misliš da kina drži vozarine pod kontrolom, pa nisu kinezi naredili bulkerašima da u 10 godina izgrade toliko brodova. dapače bulkeri su bili valjda jedina industrija u svijetu kojoj se (zahvaljujući kineskom stimulusu) nije nimalo smanjio rast potražnje, od 2003 do 2013 konstatno po 6-7% godišnje. bulkerska industrija se najgore od svih provela samo zahvaljujući svojoj fragmentiranosti i nesposobnosti vlasnika da zauzdaju apetite, a da toga nije bilo mogla je protutnjati kroz tu globalnu recesiju. nije za niske vozarine kriv onaj tko je u 10 godina napucao potražnju skoro za 100% nego onaj tko si je u tom istom periodu napucao flotu za 150%.

inače što se tiče ATPL i njihovih prognoza, krajem prošle godine sjećam se da su samo uprave ATPL i DSX davale predviđanja da će 2014 biti slična 2013. svi drugi vlasnici i skoro svi analitičari su očekivali eksploziju vozarina.

janlana@ da naravno…samo protiv svih
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

gorgija,

nemojmo tako.kapetan Kulaš je napisao da će 2014.g.biti deja vu za AP.
da se sve skuplja proizvodnja robe koja je potrebna Kini a da ju Kina može plaćati i želi i dalje kupovati bit će prijevoz po cijeni koja odgovara proizvođaču i kupcu

bravo gorgija.
nevjerovatna je i daljnja upornost narucivanja novogradnji, jednostavno apetiti nezasitni, a sto ce na kraju mnogi glavom platiti, pa vjerovatno i najzvucnija imena poput drys-a i fro-a.

i jos sam zaboravio spomenuti nevjerovatnu upornost da pojacaju scrapping pa da barem time koliko toliko anuliraju novogradnje, za 9 mjesec 0 capeova, 1 panamax, sveukupno 0.3. mil dwt, uzas.

Gorgija je potpuno u pravu što se tiče novogradnji. Ono što je mikroekonomski dobro za tvrku (narudžda još brodova u očekivanju boljih vozarina) nikako nije dobro kad se pretvori u makroekonomiju (naručuju svi). Ovdje bi možda bilo mudro da recimo kineski škverovi sindicirano podignu cijene novogradnji te skrešu potražnju. Naravno, kupci sirovina u Kini bi morali više platiti robu, ali na taj način bi i njihovi rudnici postali konkurentniji tako da bi se ravnoteža postigla na višem nivou za sve.

Ovo je samo štih priča, bez proračuna to je sve trla trla.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close