Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
http://www.hellenicshippingnews.com/atlantic-panamax-dry-front-haul-firming-on-extra-grain-stems/
I danas ćemo gore po svoj prilici. I u narednim tjednima.
Šta ti je firma. Na 62 zaposlena prosječna godišnja bruto plaća 287 000K. I to za 2013. Pa mogli su to malo skresati da godinu završimo u plusu.
Capesize 11.004 dollar (- 2,5prosent)
Panamax 7.101 dollar (+ 1,1 prosent)
Handysize 7.724 dollar (- 0,3 prosent)
Supramax 10.724 dollar (-0,5 prosent)
Odlično. Panamaxi gore, a capeove tko šiša.
http://www.hellenicshippingnews.com/atlantic-panamax-dry-front-haul-firming-on-extra-grain-stems/
Je, je rastu panamaxi svaki dan pomalo. Pa kraj je godine. Očekivano. Osim onima koji nisu očekivali. A ima i takvih.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Pri kolikim vozarina je atpl na nuli?
to ti je jednostavno. prošle godine prihod od vozarina bio blizu 350 mil kuna, a troškovi pomorstva oko 460. dakle za trećinu viši. prosječna vozarina bila 9750$. dakle treba oko 13000$.
to ti je jednostavno. prošle godine prihod od vozarina bio blizu 350 mil kuna, a troškovi pomorstva oko 460. dakle za trećinu viši. prosječna vozarina bila 9750$. dakle treba oko 13000$.
[/quote]
Neće biti baš tako. Pogledaj na str. 5. (prihodi i troškovi pomorstva) i str. 33. (proječni najam).
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2013-1Y-REV-K-HR.pdf
Prihodi oko 440, a rashodi oko 460, financijski rashodi puno veći od prihoda, stoga su skoro svi prihodi od vozarina, prosjek 9750 USD. Sve piše, uostalom.
Znači da je break even na oko 10100 USD, ukoliko svi troškovi ostanu isti, bez racionalizacija.
da, 440 mil su bili ukupni prihodi pomorstva, ali da bi dobio prihod od vozarina moraš odbiti ostale prihode koji tu ulaze, dakle prije svega prodaju brodova, popisani su na str. 27 dolje.
btw jasno da ni moj račun nije egzaktan jer u troškovima sigurno postoji neki dio koji je povezan s prodajom brodova pa se ne treba računati u breakeven tako da je on zapravo niži od 13k. pa ako uzmemo kao indikator stanja posljednje objavljene kratke time chartere (jer duge trenutno baš nitko i ne ugovara) od 15k za supramax i 10k za panamax, taj prosjek od 12.5k mogao bi biti dovoljan za breakeven.
Imaš pravo, previdio sam to. Da, bit će negdje 12k i nešto sitno za break even, kad se uzme u obzir i prodaja imovine.
Ovo je charter je isto jasno.
Pozdrav!
srusit ce se i ovo ..uvijek kasni za usa brodarima..btw. vec su pali 50-60% od zadnjeg vrha..prodja hotela je bi zadnji vlak za out..
Dokle bi mogao ići zaron ovaj put? Bilo bi lijepo do 200 kao i USA brodari, ali nekako mi i 300 izgleda nedostižno. Ili sam u zabludi…
Inače ja sam lumen koji prodaje JDPL na dnu da bi kupio perspektivnu ATPL na vrhu, tako da je kod mene zabluda sasvim izvjesna.
Mogao bi jako nisko ako se nešto ubrzo ne promijeni. Nažalost. I ja se nećkam što da radim. Muče me slični baksuzi.