ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 07:50
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

AP je postala kupoprodajna agencija za nekretnine.Pogledajte u nazad nekoliko godina što je sve kupljeno i prodano.

http://www.seebiz.eu/maistra-prilicno-skupo-platila-grand-hotel-imperial/ar-95319/

Sve će se to vidjeti na FI za Q3. Mmmmm njam!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

stvarno mi nije jasno zašto se ljudi čude što pred najavu boljih dana u brodarstvu ljudi ponovo ulaze u ono što im je core business, pa hoteli pravu dobit vlasniku osvaruju jedino u prodaji, ostalo je održavanje neke minimalne profitabilnosti…
što se JDPL tiče kamsarmax od 82 0000 dwt ima 12 000$ dnevno
koliko bi ostvarivalo JDPL-ovih 8 handya?
jučer je BSI bio 10.600 $
naravno ovo su preokvirne i pregrube računice, ali ako se kuna imovine Jadroplova plati maksimum 50 lipa nema tog Kineza koji može jeftinije napravit brod…a ove priče o starosti flote i strategiji su za malu dicu…kad je prilika onda se strategija može i zaobić…

Ma sta god tko tu od nas kalkulirao, pričao, mislio, uvijek isto s*** na nasoj burzi.
Pa ne mogu biti bolje vijesti, a ono pada. I tako svaki puta, uporno se koči iskrcava, lipari se i onda naravno ako nema većih koji ulaze – dionica klizi dolje.
Umjesto da je nazad na razinama 800-1000 ili barem pola BV, tu gledam crvenila i pesimizam nasih ulagaca da se ni meni neda dokupljivat vise.

Ne budi nula od čovjeka. Budi sedam nula!

Nitko ne spominje tečaj USD..tečaj je rastao u III. kvartalu u odnosu na početak godine tako da bi i u tu moglo biti plusa..

http://www.tecajna.info/_kretanje_tecaja.php?i=2&valuta=USD

Vozarine od sutra ponovno rastu. Imam dojavu

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]

pametne izjave od AP nema a ovo što mi pišemo jest da stoji ali je ipakj bla,bla

AP treba specijalista za dionicu

Znam da sam blentav pa molim za pomoć u računanju
Da je adris kupio AP po ovoj cijeni koja je na burzi dobio bi hotel Hilton,Lapad,upravnu zgradu,stanove,zemljište,sve brodove
I onda da pojedinačno proda po komadu ono što mu ne treba
a ostavio si Hilton vjerojatno bi ga dobio badava.
multiple za AP 9,18 0,36 1,35 ev/S = 3,99

Da je AP tako dobra i jeftina i u tako dobrom biznisu koji ju očekuje u 2015,2016.g.Zašto nitko ne kupuje tako dobar biznis za tako male novce

Evo i ovi iz DB se javili. Da vidimo sta kažu:
“Ocean shipping of dry bulk commodities and oil will nearly double earnings capacity in the next several years while the smaller container ship industry will tread water, an analyst said Tuesday.

Deutsche Bank’s Amit Mehrotra launched coverage in the sector, claiming the marine shipping sector “is on the cusp of a new era of prosperity” because of improved supply and demand “and abundant capital to fund profitable growth.”

Mehrotra suggested that Deutsche Bank clients supply some of that capital, pleading the case especially in behalf of “top picks” Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), Teekay Tankers Ltd. (NYSE: TNK) and StealthGas Inc. (NASDAQ: GASS).

Perhaps in response, shares of all three companies were gaining in early trading Tuesday.

Spot rates for dry bulk shipping, which accounts for nearly half of all seaborne trade, spiked 70 percent from July, largely on seasonal factors. Mehrotra said sustainability of price increases depends on demand in China and additional supply of shipping capacity, “both of which we see as supportive” into 2015.

The tanker trade, which represents about a quarter of all ocean shipping, is benefiting from an increasing distance between where oil is obtained and where it’s refined, Mehrotra said, citing lower U.S. imports and growing Asian refinery capacity.

Although nearly all manufactured goods make their way to container ships, the sector only accounts for 16 percent of ocean shipping. Moreover, it grew at only 2.6 percent in 2012, compared with an average rate of nine percent from 1984 to 2011. Increasing vessel supply will dampen any pressure to raise rates, as well as investor enthusiasm, Mehrotra said.

Diana shares were up 1.3 percent to $10.16; Teekay gained 7.6 percent to $4.15 and StealthGas gained three percent to $9.45 per share.

Other shippers with Buy ratings from Mehrotra include Scorpio Bulkers, Dyanagas LP, DryShips Inc., Navios Maritime Partners L.P. and Seaspan Corp.”

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Znam da sam blentav pa molim za pomoć u računanju
Da je adris kupio AP po ovoj cijeni koja je na burzi dobio bi hotel Hilton,Lapad,upravnu zgradu,stanove,zemljište,sve brodove
I onda da pojedinačno proda po komadu ono što mu ne treba
a ostavio si Hilton vjerojatno bi ga dobio badava.

eh kibidabi da šteta da se adris toga nije sam sjetio. doduše možda im je bio mali problem što bi ostala još sitnica od oko 1394000 dionica koje se ne nude po toj cijeni? [emo_smijesak]

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Ipak je ovo mjerilo.


Znam da sam blentav pa molim za pomoć u računanju
Da je adris kupio AP po ovoj cijeni koja je na burzi dobio bi hotel Hilton,Lapad,upravnu zgradu,stanove,zemljište,sve brodove
I onda da pojedinačno proda po komadu ono što mu ne treba
a ostavio si Hilton vjerojatno bi ga dobio badava.
multiple za AP 9,18 0,36 1,35 ev/S = 3,99

Da je AP tako dobra i jeftina i u tako dobrom biznisu koji ju očekuje u 2015,2016.g.Zašto nitko ne kupuje tako dobar biznis za tako male novce

kolega, pa ovo je burza. na burzi se ne kupuje imovina ili biznis, na burzi se kupuje trend. zato su cijene oscilatorne, zato se i ukazuju prilike da se nešto kupi daleko ispod svoje relane vrijednosti (što god to značilo) i proda daleko iznad svoje relane vrijednosti (što god to značilo)

doći će dan kada će atpl-r-a na zse biti trgovana u četiri znamenke, pa će opet doći dan kada će biti trgovana u tri. neki će na tom putu zaraditi, neki će popušiti.

New Report

Close