Firma se zove Atlantska Plovidba.
Ne zove se niti Atlantki hoteli niti Atlantski turizam.
Da se svi bave samo onime u cemu su strucni bilo bi nam puno bolje.
Hoteli rade koliko rade ali zasto ne prodati ako je dobra cijena i za tu cijenu kupiti par brodova o kojima znas vise nego o hotelu.
Sto je Atlantska imala od Hiltona?
Dividendu? kada?
Pa za razliku od brodarstva u kojem je generirala gubitak od Hiltona je imala dobit. Po meni to nije baš mala razlika.
Volio bih da AP zarađuje i od brodova, vjerujem da u budućnosti bude, ali kome može smetati dodatna dobit od postojeće imovine?
Kažeš postigli su dobru cijenu. OK. Na račun jednokratne prodaje izgubiti resurs trajne dobiti mi je onak… blentavo.
@ Posejdon
Iz nekog razloga im treba ta lova. Oni znaju zašto to čine, bez obzira što im je vjerojatno jasno i ovo što ti pišeš. Razlozi za prodaju su očito jači.
Možda će ta lova stvarati veću lovu nego taj hotel. Kako? Oni vjerojatno znaju. U branši su.
Pa za razliku od brodarstva u kojem je generirala gubitak od Hiltona je imala dobit. Po meni to nije baš mala razlika.
Volio bih da AP zarađuje i od brodova, vjerujem da u budućnosti bude, ali kome može smetati dodatna dobit od postojeće imovine?
Kažeš postigli su dobru cijenu. OK. Na račun jednokratne prodaje izgubiti resurs trajne dobiti mi je onak… blentavo.
pa vjerujem da se u takve projekte ide zbog kapitalne dobiti i mozda disperzije rizika a ne zbog dividende a upravo su to ovdje napravili. očito je procjena da dolaze bolji dani za brodove…
Onda isto tako i drzava bezveze prodaje Maestrale.
Pa imaju dobit jel.
Neka svatko radi ono sto zna i gotovo, kako bi rekao general Gotovina i bit ce nam bolje.
Ha-ha Blueman!
AP je stručna za ono u čemu ostvaruje gubitak, a dobit stjeće od sekundarne djelatnosti u kojoj nije stručna. [emo_smijesak]
Onda vama postojećim dioničarima želim da vam uprava bude što manje stručna i da stječe što veću dobit. [emo_smijeh]
Ovdje se piše o svemu samo ne o vozarinama.
P.S.
Po sistemu ako ne budemo pričali o njima možda se neće vidjeti.
pa vozarine i jesu najbolji dio svega, zalet je sve veći [emo_smijesak]
evo kad je cijena prvi put navaljivala na 400 BPI je bio na 1860.
kad je navaljivala drugi put bio je na 1300.
sad treći put je na 860.
ako bude i četvrtog puta onda bi valjda morao na 300 da se spriječi proboj.
Pa za razliku od brodarstva u kojem je generirala gubitak od Hiltona je imala dobit. Po meni to nije baš mala razlika.
Volio bih da AP zarađuje i od brodova, vjerujem da u budućnosti bude, ali kome može smetati dodatna dobit od postojeće imovine?
Kažeš postigli su dobru cijenu. OK. Na račun jednokratne prodaje izgubiti resurs trajne dobiti mi je onak… blentavo.
ali u cikličkim djelatnostima se tako i postupa. na vrhu ciklusa disperziraš rizik izvan core biznisa da bi minimizirao gubitke a na dnu se vraćaš da maksimaliziraš dobit. a možeš to gledati i kao čisti asset play, sad će kupiti nešto što će na vrhu prodati skuplje da bi kupili opet nešto turistički. možda baš imperial [emo_smijeh] i možda i jeftinije.
valjda ce stici obavijest na zse o 3.Ultramaxu,prosao je rok jucer.
Naš charterer SCORPIO BULKERS je uzeo novi kamsarmax 82.000 dwt nedavno po 12.000 usd na 1 year,opcija 14.000 usd jos godinu,i to na pacifiku gdje su manji TC…
Pa za razliku od brodarstva u kojem je generirala gubitak od Hiltona je imala dobit. Po meni to nije baš mala razlika.
Volio bih da AP zarađuje i od brodova, vjerujem da u budućnosti bude, ali kome može smetati dodatna dobit od postojeće imovine?
Kažeš postigli su dobru cijenu. OK. Na račun jednokratne prodaje izgubiti resurs trajne dobiti mi je onak… blentavo.
Uzmu lovu od prodaje, otplate dio kredita, smanje trošak kamate i eto, pokrili su i više od godišnje dobiti hotela.
a šta je svi sad napali, pa kupuju ATPL po 0.4 BV,,, (al čekaj za ovaj hotel su dobili više nego šta mu je BV :))
pa neke kolege ovdje govore da je debelo precjenjena, jest da su trenutno tihi, hehhhh
Koji 0,4 BV-a? Ja mislim da si ti to malo falia.
[/quote]
jeli? a kolika je sad cijena u odnosu na BV ATPL?
Cijena je na oko 0.36 BV. I trebala bi rasti s oporavkom vozarina. A kratkoročno s potvrdom ove novogradnje.