Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Mislim da je ipak 3. opcija u điru, a objava na zse obično bude 2-3 dana kasnije…
Negdje u srijedu bi mogli objavit da je projekt Ultramax HULL QS64000-15
aktivan.
Mislim da bi kraj ovakve prilike za kupnju Jadroplova i flote od 8 brodova koji mogu biti na raspolaganju relativno brzo kupovanje novogradnji u kineskim brodogradilištima promašaj težeg kalibra, em se kupuje po diskontu em se može zarađivati na 8 brodova a ne na jednom, evo i današnji BDI pokazuje kakve su vozarine za koje klase brodova…
bibi, jethro
kako ste zaključili da je Atlanska poslala pismo namjere za Jadroplov?
Naime, nigdje to nije pisalo niti je itko iz Atlanske to izjavio.
A pismo namjere je preduvjet za 2 krug.
imate ovdje brodove u izgradnji..
mali podsjetnik na uvjete privatizacije jadroplova
– pocetna cijena za 70,03% društva = 149.450.000,00 Kn
– minimalni iznos dokapitalizacije = 130.000.000,00 Kn
s time da se iznos dokapitalizacije mora iskoristiti za zapoceta i eventualno buduca investicijska ulaganju u drustvo (kupnja novog broda?!)
– zadrzavanje najmanje postojeceg broja brodova na 5 godina
– zadrzavanje sjedista u Splitu na 5 godina
– postovanje zatecenih ugovora o radu u razdoblju od 5 godina
po meni to je bolja prilika nego potvrdivanje narudzbe za novi brod s rokom isporuke za dvije godine, kad svi analiticari ocekuju 2015. kao godinu znacajnog oporavka vozarina.
Mislim da bi kraj ovakve prilike za kupnju Jadroplova i flote od 8 brodova koji mogu biti na raspolaganju relativno brzo kupovanje novogradnji u kineskim brodogradilištima promašaj težeg kalibra, em se kupuje po diskontu em se može zarađivati na 8 brodova a ne na jednom, evo i današnji BDI pokazuje kakve su vozarine za koje klase brodova…
Prosječna starost Jadroplovove flote je cca 11 godina, mislim da to nije interesantno za ATPL.
bibi, jethro
kako ste zaključili da je Atlanska poslala pismo namjere za Jadroplov?
Naime, nigdje to nije pisalo niti je itko iz Atlanske to izjavio.
A pismo namjere je preduvjet za 2 krug.
Pitanje je sasvim u redu. U odluci CERP-a pise da su dobili 14 neobvezujucih ponuda, nigdje nisam naisao na transparetni podatak o tome tko je sve dao ponudu. U ovome slucaju nagadam…
Znači trebali bi zadržat brodove još 5 godina, a ti brodovi su več sad punoljetni, što znači da bi trebali do 23 godine držat Franeta i Split? 3 komada iz 2001 bi bili 19-ogodišnjaci…
ATPL ima mladu flotu i na taj uvjet sigurno ne mogu pristati, jer bi trebali kupit bar 5 kom. novih da te prodaju.
Mislim da je flota JDPL previše stara za te uslove…
evo, uspio sam pronaci onih 14 interesenata za JDPL
– H. Vogemann
– Excel Maritime
– Yildirim Holding
– Tankerska plovidba
– Morgan Hasting Shipping
– Brodospas
– Brodosplit
– Tsakos Group
– Croatia Chartering (Rijeka)
– ABY Group Holding Ltd.
– Banchero Costa
– JP Marine Ltd.
– Clearwater Marine Investments
– Center Bridge Partners (NY)
hm…
ne želim sugerirati da li je bolje da kupe JDPL ili drukčije upotrijebe cash, samo mislim da taj uvjet zadržavanja postojećeg broja brodova 5 godina nije nikakav problem, samo bi napravili isto što su već napravili sa svojim starim brodovima – prodali ih i zadržali u floti u bareboat charteru na 5 godina.
bibi, jethro
kako ste zaključili da je Atlanska poslala pismo namjere za Jadroplov?
Naime, nigdje to nije pisalo niti je itko iz Atlanske to izjavio.
A pismo namjere je preduvjet za 2 krug.
nisam zaključio, al sam se ponadao. ovo je poklon i prirodno bi bilo da poklon ostane u hr. svi mislimo da je prodaja hotela uzrokovana novim projektom, planom, no nitko ne isključuje prodaju “jer se moglo prodati”.
Iz dosadašnjeg praćenja poteza uprave ATPL, ne čini mi se da bi se kupovina JDPL uklopila u koncepciju. Naravno, za pravu cijenu sve je moguće, ali generalno akvizicija jedne takve firme nije baš jednostavna stvar, pogotovo kad se uzme u obzir da je riječ o državnoj firmi sa značajnim uvjetnim odredbama privatizacije.
Prema izvještaju za 2013. godinu, knjigovodstvena vrijednost brodova u bilanci je niža od tržišne fer vrijednosti (što ne čudi budući da su građeni kod nas), tako da je upitno što bi se kupilo i po kojoj cijeni.
Također, a to možda netko zna bolje objasniti, ne znam da li nakon ovakve akvizicije stjecatelj spada pod obvezu preuzimanja društva prema Zakonu o preuzimanju dioničkih društava, što onda opet zahtjeva dodatan napor i novac.
Sve u svemu, meni se ovo više čini kao (konzervativan i razuman) potez da se koncentrira na pomorsko tržište, poboljša bilanca i novčani tokovi te da se uhvati dobra početna pozicija za nekakav očekivani oporavak tržišta.