a šta dodati ovdje, pa sve se zna, brutalno podcjenjena dionica, ( ili precjenjena kako neke kolege ovdje pišu ), svako neka zaključi za sebe i kupi/proda po svojoj pameti 🙂
imam i ja ovu dionicu ali se ne veselim prodavanju hotela jer je to zdravo tkivo koje je atlanskoj drzalo glavu iznad vode mislim da je prodaja nastala za krpanje minusa a sta kad se cash otopi a glava bude pod vodom …necu niti da mislim o tome…
pa o cemu to pricas, neto dobit je samo racunovodstvena kategorija…pa pogledaj kolka im je samo amortizacija godisnje. Izgeda da se ide u kupnju JDPL-a. 8 brodova i zgrade u Splitu za cijenu malo vecu nego jedna postpanamax novogradnja!
http://m.slobodnadalmacija.hr/tabid/296/articleType/ArticleView/articleId/256656/Default.aspx
bila bi prevelika slucajnost da nije dogovoreno…
Prodali su hotel za 4x veću vrijednost nego ga vode po knjigama, ta razlika će morati biti iskazana.
No to je samo olakotna okolnost, glavno da se fokus malo prebaci na brodare koje za razliku od građevinara očekuje itekakav oporavak, a atpl već u ovog godini odlični rezultati!
Samo da je keša na našem tk, već bi to odavno bilo gore.
Loše je što čim neka dionica krene rasti, nađu se (vjerovatno među nama) daytraderi koji guše rast, a ne postoji masa kapitala koja će to progutati… I tako čamimo svi skupa na dnu.
Baš me zanima na otvaranju dali sam u pravu.
Prodali su hotel za 4x veću vrijednost nego ga vode po knjigama, ta razlika će morati biti iskazana.
No to je samo olakotna okolnost, glavno da se fokus malo prebaci na brodare koje za razliku od građevinara očekuje itekakav oporavak, a atpl već u ovog godini odlični rezultati!
Samo da je keša na našem tk, već bi to odavno bilo gore.
Loše je što čim neka dionica krene rasti, nađu se (vjerovatno među nama) daytraderi koji guše rast, a ne postoji masa kapitala koja će to progutati… I tako čamimo svi skupa na dnu.
Baš me zanima na otvaranju dali sam u pravu.
imate li koji precizniji podatak – naravno da knjigovodstvena cijena mora biti niž od kupoprodajne inače transakcija je minu, ne plus. kupoprodajnu cijenu znamo, znamo li po koliko je knjižen hotel jer nisam nigdje našao hotel knjižen kao cjelinu nego kao zemljište, zfrade, oprema itd.
Loše je što čim neka dionica krene rasti, nađu se (vjerovatno među nama) daytraderi koji guše rast, a ne postoji masa kapitala koja će to progutati… I tako čamimo svi skupa na dnu.
Baš me zanima na otvaranju dali sam u pravu.
Krivo, nema kvalitetnog rasta bez špekulanata i prometa. Ja mislim da je dobro da je ponuda čim veća jer onda postoji prostor za veće kupce kojih inače nema ako nema dovoljno likvidnosti. Raduje me porast prometa na ATPL a svi koji su ozbiljno ovdje unutra ne razmišljaju o izlazku na troznamenkastima cijenama. Slično je i na TNPL. Pogledajte povijet ove dionice zadnjih 10 godina pa će vam sve biti jasno.
Sad smo cijenovno u 2005. godini. 2005. godine je ATPL završila na 9xx kn. Toliko. http://www.teletrader.com/atlantska-plovidba-d-d-redovne-dionice/stocks/chart/tts-13907403
Mislim da će tek sada neki početi razmišljati o ATPL što je u biti ok jer mnogi ne ulaze na dionicu na dnu nego tek kad se probudi i recimo probije neke linije trenda…
Da ne spominjem da je vrijeme da se novci iz turističkog balona polako počinu prelijevati i u plovidbe…
http://m.slobodnadalmacija.hr/tabid/296/articleType/ArticleView/articleId/256656/Default.aspx
bila bi prevelika slucajnost da nije dogovoreno…
hm… tankerska, brodosplit… jedino ako bi atpl u zadnjem trenutku ušla. najstariji brod ’97 godište… cijela firma po cijeni tri najstarija broda. prestrašno. kao da netko prodaje zgradu sa 8 stanova po cijeni tri stana.
Ako dvokrevetna soba košta 200,00 eura x 365,00 dana je 73.000 EURA
GODIŠNJE !
To znači, da je hotel prodao prihode po sobi zamo za 2.3 godine unaprijed !ž/ 170.000 po ključu.
ADRIS će to što je platio zaraditi za 5 godina / minus troškovi/…..
To je – jako- jako jeftino kupljeno.
Hiltin ima cca. 150 dana godišnje punu popunjenost, pa ako je prosječna cijena 200 eura to je 30.000 eura po sobi prihodi, međutim i troškovi su visoki jer zimi ne zatvaraju hotel kao drugi hoteljeri.
Imam blagi osjećaj da dionica neće jače up, nažalost, jer to očito nekom jakom igraču (ili igračima) ne odgovara, zašto, pojma nemam?
PRODAJA
Atlantska plovidba prodala profitabilan turistički biznis
ANALIZA – Kraj tjedna na Zagrebačkoj burzi je obilježila još jedna vijesti s turističkog tržišta. Potpisan je ugovor kojim Atlantska plovidba prodaje Maistri 386.419 dionica Grand Hotela Imperial d.d. (81,6%), čime Adris grupa postaje većinski vlasnik poduzeća u okviru kojeg posluje dubrovački hotel Hilton Imperial.
Maistra, turistička kompanija u sastavu Adris grupe, definirala je svoj brend portfelja i ulaganja u rovinjskoj destinaciji do 2017. godine. Uz ostalo, bit će izgrađena tri hotela te dodatno uloženo više od 1 mlrd HRK. Maistra kupnjom hotela Hilton nastavlja širenja poslovanja u segmentu s pet zvjezdica, što se, prema riječima kompanije, pokazalo održivim i cjenovno najmanje osjetljivim dijelom poslovanja.
Grand Hotel Imperial je poduzeće koje je na kraju 2013. raspolagalo ukupnom imovinom od nešto iznad 169m HRK, od čega je 43% financirano iz kapitala. Za upravljanje hotelom Hilton Imperial kompanija je sklopila dugogodišnji ugovor o menadžmentu s Hilton International Co. Nakon višegodišnjih negativnih rezultata, kompanija je u posljednje dvije godine ostvarivala neto dobit, i to 2m HRK u 2012. i 4,7m HRK u 2013. Prihodi od prodaje su u 2013. porasli za 6% na 51,9m HRK te je ostvarena EBITDA marža od 27% i profitna marža od 4%.
Atlantska plovidba je u 2013. ostvarila poslovne prihode u iznosu od 528m HRK, od čega je 83% ostvareno iz pomorskih, a 16% iz turističkih djelatnosti. U 2012. i 2013. je Grupa bilježila neto gubitak, prvenstveno zbog rezultata pomorskih aktivnosti, dok su turističke donosile dobit. U 2013. je ostvaren ukupan gubitak od 5,4m HRK pri čemu je pomorstvo izgubilo 18m HRK, a hotelijerstvo dobilo 9m HRK. Iako je u prvom polugodištu ove godine Grupa ostvarila dobit iz pomorstva, ona je posljedica prodaje dijela flote.
imam adris,maistru,atpl.ne gubim ništa kako god krene ali ipak očekujem neku
pametnu izjavu AP da znamo smjer plovidbe jer ako poslije 15.9.2014.o kupnji brodova nema onda su normalno špekulacije oko Jadroplova u igri.
Vjerujem da su tankerska i brodosplit imali dovoljno vremena za due diligence i davanje ponude, mislim da se radi o uletu atlantske s ponudom?! sad im nebi trebao biti problem kes.
Jel mogu jos negdje doci do ovakvih brodova po ovoj cijeni (150 mil Kn)?! A gdje je tek potencijal jadroplovovih nekretnina (hotel?!), sinergijski ucinak na poslovanje…