Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 9.408 | 192 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
pa je, moguće je i da sada žele jadroplov umjesto hotela. kada su se slala pisma namjere očekivala se mnogo niža početna cijena za HMST a bar nešto viša za JDPL. cijene brodova su u tom času bile na prvom vrhu u ciklusu. uostalom HMST su na burzi bili duplo jeftiniji od cijene koju je udario CERP, a JDPL je na burzi već onda dogurao iznad CERPove početne cijene, to sve govori. zato bi moglo biti moguće i da su se s investicije koja je ispala smiješno skupa jednostavno prebacili na drugu, koja je ispala jeftinija nego što su očekivali.
ali to su spekulacije, najvažnije je to da je prodaja hotela koji je davao sigurnih nekoliko milijuna dobiti radi investiranja u brodove jako bullish signal od firme koja je sve prije nego kockarska. iako i logičan, kad imaš imovinu jednog sektora koji je na dnu ciklusa i drugog koji je u fazi irrational exuberance, jasno je da ćeš prodavati drugu da bi kupovao prvu. za 5 ili 8 godina će vjerojatno obratno.
ak je turistički balon puknul kaj bu tek s tolikim brodovima diljem svijeta.
pa ne nastaje balon kad je brodova previše, nego ćemo ga dobiti kad ih bude premalo [emo_namigusa]
Lapad,
Od prije 3m.
“Chinese shipbuilder JES International Holdings is trying to sell two bulkers cancelled by Greek and Indian owner.
The Singapore-listed company said it had lined up potential buyers for the 82,000-dwt ships to mitigate possible losses from the contracts.
It is in talks to reach amicable settlements with Dunhuang Shipping of Greece and Shipping Corp of India (SCI), which want refunds of advances worth CNY 97m ($15.5m) and CNY 85m respectively.
Dunhuang ordered its bulker in June 2010, while SCI contracted one vessel in September 2010 for a reported $33.3m. This is listed for delivery this month.
The yard has spent CNY 440m on building the bulkers so far.
It said the resale price would be a combined CNY 314m, leaving it CNY 126m out of pocket if it returns up-front payments to the owners.”
Znači oko 51m USD za oba
Do ove godine je poslovao lošije od Lapada. Mislim da bi se ove godine to promijenilo, već u prvih 6 mjeseci poslovao je na pozitivnoj 0 uz rast prihoda oko 11% uz vjerojatni daljnji rast kroz godine. Kad su ga već prodali nadam se da je povoljno, osobno ne bih ispod 30m eur, nikako ispod 25 za 81%.. Inače imovina hotela je oko 169 uz obveze oko 96,3, kapital i pričuve 72,8. Znači da bi čista dobit trebala biti 50-100m hrk, ovisno o postignutoj cijeni. Čim je Mišetić ušao u nadzorni, znao sam da se nešto kuha. Malo mi smeta što je Adris dioničar na obe strane, a opet i ne mora bit loše. Svakakve kombinacije su sad moguće. Ne mislim da su maestrali izgledni po ovim cijenama, ali sjetite se da je produžen rok za Jadroplov. Barem kaže da će jačati brodarstvo.
http://www.portaloko.hr/clanak/ekskluzivno-atlantska-plovidba-prodaje-hilton-
imperial-novi-vlasnik-adris-grupa/0/64956/
Današnji Večernji procjenjuje transakciju na 15-20m eura. Kad se dodaju obveze, dosta se “slaže”.
Mi imamo pogrešne predodžbe o velikoj zaradi visokobudžetnih hotela….
No, hotelski biznis je veliki trošak- i samo stroga kontrola troškova,
puni kapaciteti i štedljiva koncepcija najvećih potrošača / energenata /
je put prema dobiti…..
ATPL treba gotovinu. ..Za što- ne znamo točno, jer ne govore ništa
dugoročno o planovima….. Pa, pitajte ih ….
Ja ovako gledam na prodaju hotela Imperijal Hilton:
Soba u hotelima 5* se cijeni oko 150-200.000 €
Hilton je sigurno na gornjem plafonu ovdje.
Za dubrovnik se sigurno trazi odredjena premija jer tu ne mozes bilo kako tako nesto napraviti.
150 soba x 200k € = cca 30m €
Cca 81,6% je zaokruzeno 25m €
Ukupne kreditne obaveze hotela su prema Erste banci i samom Hiltonu trenutno oko 4m €
Znaci bez ikakve premije to bi trebalo biti 21m €
Ja ne bi dao ispod 23-24.
U svakom slucaju, da su dali i za 20-21 to je za ATPL pristojan cash s kojim mogu dobro presloziti svoje ostale dugove i planirati daljna ulaganja.
Kad se na ovaj cash doda tekuci cash i ono potrazivanje (po garanciji) dolazimo da samo cash vrijedi oko 300-330 kn po dionici
Želim reći- da prodaja Hotela HILTON- nije pametna odluka. Takva nekretnina,
neće im više biti dostupna na ovoj lokaciji..zašto su to učinili , nije mi jasno!…tim više što su u njega uložili hrpu novaca ….čekamo objašnjenje.
Ja ovako gledam na prodaju hotela Imperijal Hilton:
Soba u hotelima 5* se cijeni oko 150-200.000 €
Hilton je sigurno na gornjem plafonu ovdje.
Za dubrovnik se sigurno trazi odredjena premija jer tu ne mozes bilo kako tako nesto napraviti.
150 soba x 200k € = cca 30m €
Cca 81,6% je zaokruzeno 25m €
Ukupne kreditne obaveze hotela su prema Erste banci i samom Hiltonu trenutno oko 4m €
Znaci bez ikakve premije to bi trebalo biti 21m €
Ja ne bi dao ispod 23-24.
U svakom slucaju, da su dali i za 20-21 to je za ATPL pristojan cash s kojim mogu dobro presloziti svoje ostale dugove i planirati daljna ulaganja.
Kad se na ovaj cash doda tekuci cash i ono potrazivanje (po garanciji) dolazimo da samo cash vrijedi oko 300-330 kn po dionici
Potpisujem sve, samo je sramotno da nisu objavili cijenu kao da smo u komunizmu.
Miami,
Postoji nesto sto se zove RoI (Return of Investment).
Ozbiljni poslovni ljudi gledaju ona ovaj kljucni KPI
Ako hotel sada vraca godisnje 4-5 mio kuna, a neko nudi odmah 180 mio u cash-u onda, to znaci da uzimas odmah skoro 40-50 gosisnju zaradu unaprijed!!
Cak i da Vlasnik udupla profit na hotelu, to je cca 20 godina!?
Hotelijerstvo nije visokoprofitabilan business. To je rudarski posao za relativno malu zaradu. Ali posao je u nacelu stabilan.
Pomorstvo je u odredjenim ciklusima vrlo profitabilan posao.
Slijedecih 3-5 godina ( to je nesto sto se moze koliko toliko predvidjeti) u pomorstvu ne bi smjelo biti lose.
Za firme koje imaju dobru bilancu (prihvatljiv nivo zaduzenosti), dobru flotu (nizak opex) biti ce jako dobro.
Vrlo optimistican outlook od Mavrinca:
We believe the dry bulk shipping market is likely to experience its biggest vessel shortage in 2014/2015 since 2006/2007, as a result of accelerating dry bulk shipping demand growth and slowing dry bulker fleet growth,” Mavrinac wrote. “In fact, we estimate that the dry bulk shipping market is likely to be 215 panamax-equivalent vessels short in 2014 and another 241 panamax-equivalent vessels short in 2015.
“We believe the dry bulk shipping cyclical recovery will likely last until at least 2016… and possibly longer.”
Overordering typically heralds the end of a positive dry bulk cycle, Mavrinac argues. But the current orderbook-to-fleet ratio is 23.5% against a 10-year average of 40.9%
“We would only become concerned once the dry bulk orderbook-to-fleet ratio hits the 10-year average of [about] 40%, which we believe is unlikely in the near-term with the recent capesize newbuilding orders now not delivering until 2017,” he said.
http://www.tradewindsnews.com/weekly/344495/Jefferies-makes-bold-dry-bulk-call-as-coverage-shifts