Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
Na ovom webu jedan dan jedne informacije, drugi dan sve suprotno….kome vjerovati…
Portal je scrapmonster.com
Radije treba vidjeti zasto izgleda da se brodovi koji su radili za Ruse povlace.
Mozda imam krivi dojam, gledam samo kretanje flote
zanimljiva promjena trenda na panamaxima, koji su početkom godine imali najkritičniji orderbook.
po platou reportu anualizirana stopa rasta flote ispada
I-IV mj 10,2%
V-VIII mj 2,2%
u kolovozu se flota čak minimalno i smanjila.
istina, pojacan scrapping, u 2014 vec je otislo 30 panamaxa, tonaza 2.1. mil., samo kolovoz 7, tonaza 0.5. mil.,u usporedbi s cijelom 2013 kada ih je otislo samo 24, tonaze 1.7. mil.
kod capeova obrnuta situacija, 2013 je bila bolja za sada, nego što je trend u 2014, samo 2.8. mil. tonaze, ocekivao sam i ovdje pojacanu aktivnost.
Manu
Kažeš da atpl zaostaje za ostalim brodarima vani. Najviše je uspoređujemo sa drys-om. Istina je suprotna nego što kažeš. Na proljeće je isti dan atpl bila 350 kn a drys 4 $. Sad je atpl 367 kn a drys 3,10 $. Dakle po tome sad bi atpl trebala biti cca 260 kn.
Ovo je po pamćenju, uzmite toleranciju 2-3 %.
Atpl je trentno precjenjena za 40-tak posto.
Drys-u je realnija cijena jer su otada vozarine za Panamaxe pale sa 16500 na današnjih 7300.
LP
DryShips Inc. An Attractive Risk Reward For Value Investors
http://www.valuewalk.com/2014/08/dryships-inc-an-attractive-risk-reward-for-value-investors/
Meni je zanimljiv ovaj zadnji pasus:
DryShips currently trades at a 50% discount to book value, giving an upside of 100% or more as the company recovers.
Ako gledamo stvari na onaj nacin onda je potencijal ATPL neusporedivo veci…
ATPL ima duplo manji dug na kapital (oko 85% u odnosu na 153%) i trguje se s puno vecim diskontom na BV (65-70% u odnosu na 45-50%), tako da je ekvivalentni potencijal rasta bitno veci …i rizik nizi usudio bi se reci jer dug drys je stvarno ogroman (a zaduzuju se uz prosjecnu kamatu od 6,8%!)
Za kolegu Lojtra..
Kakve veze ima DryShip s ATPL? Osim što je ekstremno zadužen i velik dio poslovanja im je u drugim sektorima. Uopće nije za usporedbu. Nije mi jasno otkud samo ideja da se uvijek za primjer brodara izdvaja Dry? Ali čak i drys danas ima P/B 0.5, što je recimo puno bolji pokazatelj za usporedbu od kretanja cijena dionica.
Kad kažem usporediv, mislio sam prvenstveno na tonažu, profil flote, starost i razinu zaduženosti.
Kakve veze ima DryShip s ATPL? Osim što je ekstremno zadužen i velik dio poslovanja im je u drugim sektorima. Uopće nije za usporedbu. Nije mi jasno otkud samo ideja da se uvijek za primjer brodara izdvaja Dry? Ali čak i drys danas ima P/B 0.5, što je recimo puno bolji pokazatelj za usporedbu od kretanja cijena dionica.
Kad kažem usporediv, mislio sam prvenstveno na tonažu, profil flote, starost i razinu zaduženosti.
Zar nije preočito?
http://www.paragonship.com/fleet.php
http://finance.yahoo.com/q/ks?s=PRGN+Key+Statistics
http://www.nasdaq.com/symbol/prgn/recommendations
A još nemaju ni turizam koji je navodno apsolutni hit na našoj burzi.
I nije nagovor na kupnju ili prodaju!!!
http://www.atlant.hr/kretanje_brodova.php…zgodno …položaj i tereti cijele flote..
Manu
Kažeš da atpl zaostaje za ostalim brodarima vani. Najviše je uspoređujemo sa drys-om. Istina je suprotna nego što kažeš. Na proljeće je isti dan atpl bila 350 kn a drys 4 $. Sad je atpl 367 kn a drys 3,10 $. Dakle po tome sad bi atpl trebala biti cca 260 kn.
Ovo je po pamćenju, uzmite toleranciju 2-3 %.
Atpl je trentno precjenjena za 40-tak posto.
Drys-u je realnija cijena jer su otada vozarine za Panamaxe pale sa 16500 na današnjih 7300.
LP
eto tebi precjenjena 40%, meni podcjenjena bar 50-60%, pa smo skoro na sredini,
ja kupujem svako toliko nesto sitno, a ti prodavaj 🙂 lako se dogovorimo, meni je ovdje sigurnije nego banka
Evo, kako se perspektiva mijenja… Prije godinu dana prodao sam po istoj cijeni po kojoj sam sada kupio 🙂
Onda sam smatrao da gore ne može, a danas to znam, pa kupujem 🙂
Ako usporedimo rezultate zadnje dvije godine sa ovom, zbog prodaje brodova rezultati ce biti za barem 60M bolji, 100 radnika manje imaju, sto je dobar rez na rashodu…
Na stranu i poslovanje, dionica po BVPSu je oko 1100kn, P/E 9…
Prije godinu dana bilo je dosta podcijenjenih dionica koje su odradile već svoj rast. Sada je manje toga za kupiti, a ova dionica ce kad tad opet doc u svoj fokus.
Nek me netko ispravi ako grijesim.
moj portfelj:
ksst, vdkt, atpl, rizo, bpba, ht, amdn