Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Svatko ima neko svoje viđenje ove dionice i potencijala. Pa i sam nisam na čisto oko ATPL, jer imam solidan minus na njoj, kao uostalom i na svim brodarima osim JDPL kojeg sam prerano prodao također s pozamašnim minusom misleći da je ATPL bolja prilika.
No recite mi koje su to likvidne dionice na ZSE bolji potencijal od ATPL trenutno i zašto?
Možda sam mazohist koji se želi potpuno dokrajčiti s ATPL i domaćim tržištem kapitala, ali dok sam se s ULPL i TNPL pomirio da niš od tih dionica i nikada, ATPL bih ponovno htio kupiti da mogu?
Inače ja sam biserko koji je uspio izgubiti i na HT-u, pa sigurno nisam mjerodavan za bilo što, ali koju vi to dionicu na ZSE trenutno vidite kao bolju šansu???
To ti je isto ko da sa golom guzom sjedneš na mravinjak i onda se digneš i ideš tražiti mrava koji te ugrizao. Ako si dovoljno mlad čekaj a ako si u “najboljim godinama” traži mrava, nema ti druge.[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
Trenutni pnmx FFA za rujan oko 8400, za Q4 oko 11500. A rujan je pred vratima pa bi i spot trebao krenuti.
Pareto Research predviđanje za 2015:
Cape 25800
Pnmx 15000
Spmx 14400
Handy 10200
Ovo bi odgovaralo prosječnoj BDI vrijednosti oko 2000 i prihvatio bih odmah.
Nakon više od mjesec dana putovanja iz Indije, Držić je stigao u NO u pravo vrijeme. A novo putovanje daleki istok, Japan.
A 58,000 dwt vessel can now expect to achieve $20,000/d to take grain stems from the US Gulf Coast to China with September dates, $500/d higher than Tuesday. There is a lot of cargo available for September dates and the tonnage list is fairly thin, Platts’ sources said.
“As a result of thinning tonnage in the US Gulf, rates from the US Gulf to Amsterdam-Rotterdam-Antwerp have pushed up to $14,000/d for Supramaxes. While there is less cargo available for European discharge than front haul, with vessels achieving higher numbers for trips to the East, owners are raising their offers for trans-Atlantic business too,” Platts added.
What is more, as large operators book more vessels on the short-period market it can be assumed that “the market is on an upward curve and want to lock in vessels at the current rates.”
BDI odvalio lijepih +5.3% na 1119
Nadajmo se lijepom devetom mjesecu. Ukoliko bude ok ide ovo preko 400. A dalje ćemo vidjeti.
Danas izvanredna revizija CR10. Trebao bi konačno dobiti novog (starog) člana.
Tko ulazi, a tko ispada?
Valamar ispada, a pogađaj tko ulazi.