Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Nitko ništa ne piše na temi. Jel to dobro ili? [emo_smijesak]
Sve je ovo prema ocekivanjima.,plitka smp bara i nakon 2-3 dana malo aktivnije trgovinesljedi pauza do neke nove prilike ili jaceg d aljnjeg rasta bdia.,nazalost ali tako je,nelikvidnost odavdje ne odlazi
Po meni je situacija vrlo dobra i biti ce jos bolja.
Vozarine su pocele rasti i prema svim predvidjanjima taj rast je tek poceo i u slijedeca 2-3 mjeseca mozemo ocekivati dosta veliki rast vozarina.
Ja bi procijenio da ce vozarine u slijedeca 2-3 mjeseca narasti na duplo od ovoga sto je sada.
Cijene dionica brodara u na NYSE znatno porasle u zadnjih 2 tjedna.
Nekoliko primjera:
DRYS sa cca 2.70 > 3,25
DSX sa cca 9,30> 10,90
PRGN sa cca 4,65 > 5,40
SB sa cca 6,90 > 8,60
NMM sa cca 18,80 > 20,20
NM sa 7,45 > 9,20
ATPl je isla sa cca 325 na 360 u isto vrijeme. To je cak nesto manje od prosjeka navedenih.
Tehnicki ATPL izgleda i dalje odlicno. Za ocekivati je da ce nakon 3-4 dana uzastopnog proboja gornjeg boolingera doci do otpora i da ce se vratiti unutar granica boolingera.
Jucer je gornji boolinger bio na 355 i probijen je ( prekjucer je bio 349 i isto probijen)
Danas je gornji bolinger na 360,46 i realno je za ocekivati da se cijeena vrati unutar kanala (danas, sutra, do kraja tjedna). Ako slucajno i danas probije gornji bool onda ce se vjerojatno sutra vratiti unutra, ako ne sutra, onda prekosutra itd.( samo sto se i gornji boolinger svaki dan lijepo dize…)
RSI je na cca 69 i to je jos OK….dionica nije jos prekupljena.
Ovdje po meni samo treba sada odredjeno vrijeme da se stvari razviju.
Cijena se kao i trziste popravlja i ja vjerujem da cemo vidjeti napad na onaj otpor koji nas je vec 2 puta zaustavio u zadnjig godinu dana.
Ako to probijemo taj nivo ce vjerojatno postati velika potpora za dalje.
Napomena: ja imam ATPL dionice i ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju.
K-pax
Kada će početi koje godine stvarni oporavak u brodskme sektoru.
P.S.
Dok nema oporavka dobro doďu analize o kanalima i probojima,he,he.
Sta se mene tice neka padne na 300 i neka stoji jedno vrime. Ode je pitanje katapultiranja u roku od godine ili 2 dana sa vjerojatnim rastom od 300njak i vise posto.
K-pax
Vozarine su bile 16500(Panamaxa) a atpl na 400 kn. I ako vozarine sa sadašnjih razina porastu i duplo već sada je dionica preskupa.
Lojtra@
Ja sam siguran da će kod vozarina od 16.500$ idući put, cijena dionice biti preko 500 kn, a možda sam i premalo rekao jer se sentiment mijenja, a to je ono što mnogi ne vide. Ovaj put se rast vozarina neće zaustavit na 16.500 $. Kao što sam napisao – vlakić je krenuo, neće odmah juriti, ali će karta svakim danom biti sve skuplja…
@cxy2012
Šta ti je to stvarni oporavak? Jel misliš na razine bdi-a iz 2007. i 2008.god???
Za početak imamo oporavak prosječnih vozarina ytd2014 u usporedbi s vozarinama iz 2013.(u prvitku) U posljednja dva mjeseca spot je na niskim razinama, ali počeo je oporavak, koji bi trebao ići do kraja godine (seasonal demand). BTW koliko znam ATPL ne radi na spot tržištu! Vjerujem da će prosječne vozarine do kraja godine biti veće nego u 2013. Cijene brodova, novih i rabljenih, zatno su više nego u 2013.!!! (u privtiku) Zar misliš da bi potražnja (i cijena) za brodovima bila tolika da brodari i prekupci ne vide “oporavak” vozarina?! Ni jedan rast nije pravocrtan, nego je prožet padovima. Bitan je trend, a kolko vidim za sad je rastući!
Evo jedan zanimljiv osvrt na tržište: “Jørgen Randers and Ulrich Göluke argued in their empirical study “Forecasting turning points in shipping freight rates” that the world shipping markets since 1950 interact in two “balancing feedback loops; a capacity adjustment loop which creates a roughly 20 year wave, and a capacity adjustment loop which generates a roughly 4-year cycle.” Are we at a 4 years cycle turning point?
Most of the recent dry bulk boom markets were due to a strong world economy
leading to robust demand for shipping dry bulk commodities, and limited tonnage
supply. As I wrote in the Q1 report, world economy is undoubtedly the most important and dominant factor regarding the demand for dry bulk shipping. Leading indicators include a multitude of factors such as commodity prices, interest rates, exchange rates, industrial stockpiles and orders, unemployment rates, global geopolitical unrest, and psychology.
Every dry bulk trough since the 1950s has been caused by oversupply amplified by a geopolitical or financial event. The shipping boom in 2003 consequently brought massive new building orders and deliveries, which magnified the already weak market following the 2008 financial crisis.”
Za kraj, koliko čitam danas u Jutarnjem, Dubrovnik ima rast broja noćenja i do kraja godine očekuju 7-8% više, što svakako nemože imati loš utjecaj na rezultate hoteljerstva i tvrtke u cijelosti!
Bibi
AP je manjim dijelom hoteljerska firma a većim djjelom brodarska zato je bitno kada će koje godine doći do ozbiljnijega rasta prihoda od vozarina.
Bibi
AP je manjim dijelom hoteljerska firma a većim djjelom brodarska zato je bitno kada će koje godine doći do ozbiljnijega rasta prihoda od vozarina.
Kolega, preopterećeni ste za tržište kapitala i siguran sam da ćete zakasniti na vlakić…Kad Vi shvatite da je to pravi rast vozarina, mi ćemo Vama prodavati dionice…
Panamax 6.673 dollar (+ 0,2 prosent)