Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
tek toliko da ne padne tema na treću stranicu.
4up poslije puno mjeseci
Capesize 8.504 dollar (+ 1,4 prosent)
Panamax 4.963 dollar (+ 1,4 prosent)
Handysize 5.408 dollar (+ 0,8 prosent)
Supramax 8.406 dollar (+ 2,4 prosent)
Jeli netko bio u zadnje vrijeme u Atlant centru,što ima novog tamo,novih ducana,restorana?
u Du listu se reklamira prodaja stanova od 73-100 m2,što govori da su ovi manji svi prodani?…i rezervacije podzemnih parkinga na mjesec dana…
Ovdje na cca 340 se stvorio dosta veliki otpor.
Neko je danima stavljao naloge po 200 kom i time kocio cijenu i hladio prilicno jaki bid.
Danas se manje vise ponavlja scenario.
Ne kuzim kome se isplati na ovom levelu tako sipati dionice.
Uopce nije upitno da ce se ovaj otpor brzo pregaziti i ne vjerujem da ovaj koji stopa moze imati puno municije da dulje drzi ovdje cijenu.
Prodavati na 0,3 BV ?! Kakva racunica stoji iza ovoga?
Možda štopa tuđim novcem, a na bidu skuplja svojim. Ništa neobično za našu burzu. Je pomalo, ali čemu žurba? Samo pitanje, zašto ne spusti još malo, pa da i mi nesigurni uletimo? Izgleda je pogodio optimum…
BDI pomalo ubrzava, danas +5.6% 836.
da, gotovo u dan kao prošle godine.
economou na pitanje o vozarinama na prezentaciji Q2 predviđa za panamaxe oko 20k dnevno u roku od 2 godine.
You can maybe see normalized over the next two years on the Cape averaging $40,000 a day. Panamax is usually two to one long-term.
u 2013 ATPL je po FI zarađivala po brodu prosječno 9750 usd (oko 350 mil kn ukupno) dakle za duplo ili oko 700 mil (od sljedeće jeseni kad opet bude 17 brodova) potreban bi bio prosjek od 19500 usd.
naravno ja i dalje mislim da će za godišnji prosjek blizu 20000 trebati još 3-4 godine ali ne preuzimam odgovornost za tuđe investicijske odluke ako ne bude tako i ovo nije savjet ni za kupnju ni za prodaju dionica, hoću reći moguće je i da economou ili oni bloombergovi analitičari nekim čudom znaju bolje nego ja [emo_namigusa]
nek se nađe,http://www.dryships.com/pages/report.asp
Ipak se kreće… uskoro će rast BDI-a biti popraćem rastom cijene dionice…
Izgleda da se posao s ice class panamaxima prosirio i na maroko,City of Dubrovnik opet vozi ugljen za elektranu JORF LASFAR kojoj treba godisnje 100-ak panamax dostava.
A blizanac tog broda se prodaje,JINDAL VARAD,kojeg bi mogli kupiti za sitnis od 5.5-6 mil usd,i isplatit ga za godinu dana na Baltiku…