Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
da ovdje rade MM svoj posao ko na ledu sad bi cijena bila 1500 kuna najmanje…firma koja ovisi o svjetskim tokovima a ne o ovoj banani katastrofa balkanske prčvarnice , koja ostvaruje profit ..zatučena na ovu jado od cijene..
apoksiomen, pravi BV ili NAV se možete potruditi izračunati… ovdje je već bilo takvih pokušaja… koliko se sjećam završavali su na oko 700 kn po dionici, ili malo više.
mislim da imate i u ovom threadu da je to kinesko brodogradilište došlo na crnu listu nekakvu od kineske države… jer ta ista država, odnosno njena banka, garantira povrat tog novca… isto tako je pisalo da imaju preko 30+ brodova trenutno narudžbe i da te dugove (osim ATPL radi se još o 4 ugovora, mislim) mogu vratiti.
ne znam zašto sumnjate u naplatu?
mislim, ako vam je cilj gledati sve crno, sigurno možete još bolje.
Jasno vam je valjda da ce ATPL i uz ovako niske vozarine godinu zavrsiti u plusu. Treci kvartal je uvijek pozitivan za turisticki dio a ocekuje se i rast vozarina u drugoj polovici godine. Ocekujem da ce plus biti preko 50 mil.
BDI je takav kakav je, a supply stize i dalje, demand se ne povećava.
UNCTAD-ov maritime report objavljuje godišnji promet za five major bulkova (oko 80% prometa). rast demanda 2011 i 2012 bio je veći nego bilo koje godine u povijesti osim 2007. ok osim 2010 ali ona se mora uzeti zajedno s 2009 pa skupa daju i one standardnih 6.5% godišnje.
kad izbace podatak za 2013 i ona će biti tu negdje dakle između 6.5 i 7.2%
inače oni rade izračune u lipnju svake godine i prognozu za tu godinu baziraju na prvih 6 mjeseci. i za 2012 i za 2013 su tako sredinom godine prognozirali oko 3% odnosno oko 4% rasta. i ove godine će vjerojatno prgonozirati oko 4%. a na kraju druga polovica onda digne na oko 7%.
točno je da kineska potražnja usporava, ali istovremeno potražnja za dry bulkom ipak raste, i to baš zato jer skoro cijeli rast već deset godina dolazi iz kine. ako je kineski uvoz prije desetak godina rastao stopom 20% ukupni rast dry bulk marketa je bio niži nego kada danas kineski uvoz raste recimo 10-12% jer je onda kineski uvoz predstavljao oko 20% globalnog dry bulk marketa a danas je 50%.
što se supplyja tiče, jasno bilo bi uvijek dobro da je manje narudžbi ali baš i nije da orderbook od nekih 20% flote (najniži u zadnjih više od 10 godina) predstavlja velik problem. istina je da se u 90-ima orderbook kretao negdje oko 10-13% ali to je bilo vrijeme kada se u dry bulku već godišnji rast potražnje od 3% smatrao dobrim. a sad se očekuje da je 6% rasta potražnje u dogledno doba dno s kojim se može računati i u slučaju da ne dođe do rasta europskog uvoza i da zakažu modijeve reforme.
s narudžbama u visini 20% flote oporavak neće biti brz, ali tako to uvijek ide, zato brodarski ciklusi i traju koliko traju, ako su dosad vrhovi bili 1995 i 2007 onda ni sad nema razloga očekivati da će sljedeći doći evo sutra ili bar 2015 kako su se neki možda nadali, prije svih PE.
…godinama već imam dionice ATPL i mislim da nikad nisam prodao nijednu, a ovo nije nagovor na kupnju.
Koliko si ti para onda spušio,ali meni je to ok tvoja lova i imas pravo radit s njom sto hoces.
sve je to relativna stvar, ovisi koliko je kad kupio,, ako je kupio 5 komada po 3.500 pa poslje parsto komada kad je bilo 200-250, mislim da nije spušio,, al kao da je to važno, svatko za sebe donosi odluke
Ekipa da li je netko dobio Atlant bulletin na kućnu adresu?
Nisam siguran da li objavljuju samo e-verziju ili objavljuju i tiskano izdanje, a jednom sam se prilikom uvjerio da kenjaju.
Panamax Rates
Panamaxes are earning $4,859 today, according to data from the Baltic Exchange in London. Rates fell as low as $3,362 at the end of June. The all-time low was $3,336 in Sept. 2012.
The vessels will make an average of $12,900 this year, recover to a daily average of $17,250 next year, and rise to $17,900 in 2016, according to the median of analyst estimates compiled by Bloomberg.
http://amp2012.com/2014/08/03/shipping-rates-drop-as-china-hydro-power-cuts-coal-need/
Ako bude ovako kako bloomberg predvidja 2015 i dalje….mi smo na konju.
jel ima negdje kako su predviđali 2007 za 2008?
ili 2008 za 2009?
ili 2010 za 2012 itd?
a sta kazu za Crobex?
oćel i on nebu pod oblake?
doduše na 666 SPX, svi su ga vidjeli na 400, 500, 300.
otkud onda toliko brodova viska kad tako dobro predviđaju?
bolje da predviđaju rast dionica, nego vozarina, isto šarlatanstvo, ali barem dioničari neće morat preračunat, nego ovako nek direkt kazu ATPL-400,
JDPL-200itd..
Prehrambeni sektor izbjegao minuse, izvoznici podbacili, brodari isplivali
Rezultati brodarskih kompanija pokazuju da se nazire oporavak brodarstva, a time i svjetskog gospodarstva, iako na klimavim nogama. Atlantska plovidba prijavila je 303 milijuna kuna prihoda i dobit iz poslovanja iz pomorstva od 33,6 milijuna kuna, ili tri milijuna kuna više nego u prvih šest mjeseci prošle godine, unatoč tome što su cijene suhog tereta na svjetskom tržištu i dalje na povijesno niskim razinama. Vozarine u tankerskom prijevozu nešto su porasle, pa je Uljanik plovidba prijavila veće prihode od prošlogodišnjeg polugodišta.
The vessels will make an average of $12,900 this year, recover to a daily average of $17,250 next year, and rise to $17,900 in 2016, according to the median of analyst estimates compiled by Bloomberg.
može biti ali vjerojatnije je da će trebati još malo pričekati.
17900 odgovara otprilike BDI-u 2200.
ako uzmeš godišnje prosjeke BDI-a od početka 1985 do ove godine i uračunaš inflaciju medijan je upravo 2200. i imamo oko njega tri sasvim jasna kompletirana ciklusa od 7-8 godina.
1985-1987 ispod 2200
1988-1995 iznad 2200
1996-2002 ispod 2200
2003-2010 iznad 2200
2011-2014 ispod 2200
jedina devijacija je bila 1992 kad se godišnji prosjek spustio ispod 2200, ali se odmah sljedeće digao. tako da je moguće da sljedeće ili preksljedeće godine prosjek vozarina dođe do razina koje spominju ali povijesno gledano čvrsto vraćanje iz donje polovice ciklusa u gornju (i obratno) traje 7 ili 8 godina – 1988 1996 2003 2011.