Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Volim pluseve to je bit rađe, haha ovim šta žele da plus nije plus želim od sveg srca neki drugi bolji biznis gdje če bit kako oni žele.Ovo nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju.
Koliko vidim u 2.kvartalu su dosta smanjili obaveze (i dugorocne i kratkorocne) …za cca 110 milijuna kn.
Pretpostavljam da su morali otplatiti kredite koje su imali na brodovima koje su prodali, plus sto su prebijali sa PBZ-om dug kod svakog prodanog prostora/stana u APC-u. Zato nije cash znacajnije rastao unatoc prodaju brodova.
Generalno, nije lose izvjesce. Kapital je povecan, obaveze smanjene.
Omjer dug/kapital je popravljen.
Fundamentalno firma sve bolje stoji.
nije dlaka u jajetu jer velika je razlika da li je dobit nastala redovnim poslovanjem ili je to izvanredni prihod
[/quote]
Kupnja i prodaja brodova najvažniji je segment redovnog poslovanja. Da se svojedobno nisi kur..li sa naruđbom cape size broda u STX sad bi bili bogatiji za 30 miljuna dolara što su izgubili tim ugovorom. Isto tako, Vlaho Lonza je svojedobno uvalio prastari brod (nažalost) Lošinjskoj plovidbi i zaradio firmi 20 miljuna dolara, što je to nego redovno poslovanje. Prihod je prihod.
U ovim uvjetima rezultat je fenomenalan, očekivao sam veliki minus.
APC su uknjizili u imovinu.
Vrijednost gradjevinskih objekata (AOP012) porasla sa 221 na 340 mio kuna.
Meni je posebno zanimljiva stavka (AOP038) na kojoj drze ‘gotove proizvode’ i to vrijednosti 111,7 mio kuna-drzim da su im to stanovi i poslovni prostori koje imaju gotove na prodaju.
Nazalost potrazivanje od brodogradilista jos nije naplaceno i sada je sa kamatom 179,2 mio kuna (AOP029)
ne kužim…kako može ovo biti dobro?
počelo je nagrizanje supstance i rasprodaja imovine.
ovo je ko da vama plaća ne pokriva životne potrebe i svaki mjesec idete dublje u minus na tekućem i onda jedan mjesec prodate auto.
pokrijete minus od tog mjeseca i još vam ostane?
dobit je dobit kaj ne?
ne treba gledat dlaku u jajetu?
eh, a koliko puta ćete moći prodati auto i izvest tu makinaciju, to je druga priča.
Kupnja i prodaja brodova najvažniji je segment redovnog poslovanja.
naravno da je bitno po kojim cijenama kupuješ i prodaješ brodove tj. da ne ostvariš pri tome gubitak, ali ATPL nije diler brodovlja koji se bavi preprodajom brodova kao primarnom djelatnošću, nego im je osnovna djelatnost brodski prijevoz! a sama K/P brodova više spada u nabavljanje sredstava za rad tj. upravljanje kompanijom
…Nazalost potrazivanje od brodogradilista jos nije naplaceno i sada je sa kamatom 179,2 mio kuna (AOP029)
Davno sam Vam ja napisa da cete se za to potrazivanje dobro nacekat,ali ste govorili da to ide ko po loju. A ta potrazivanja su vam obicno cekaj tovare da trava nareste.
@APOKSIOMEN
Prati malo. Istovremeno sa prodajom brodova isla je i kupnja novih. 4 broda su ugovorena,i placen je predujam za njih. Za peti jos imaju 1,5mjesec da deklariraju.
Sve je to u bilanci i RDG uracunato. I prodaja i kupnja.
BTW ATPL se i dalje trzi na 0,3 BV !!? (Nagradno pitanje: po kojem omjeru BV su prodani brodovi?)
k-pax, vrlo kvalitetno pišete i s puno informacija u svakom postu.
svaka čast.
nadam se da vas ne obeshrabruju ove ocjene. 😉
janlana, mogu se samo složiti s vama.
mislim da imaju pažljivo raspoređena i isplanirana dežurstva, da im ne promakne nešto.
što se ATPL tiče, priča o brodovima starim u prosjeku samo 4 godine (plus 4+1 novogradnji), hotelima, upravnoj zgradi-stanovima i ciklusu koji je na dnu, mislim da se može samo dobro razvijati… al ok, treba odati priznanje i konzervativnoj upravi koja je bez većih potresa preživjela ovih nekoliko godina.
evo sutra već kolovoz… nekakve procjene (ne moje, što ja znam, ja samo pratim koliko mogu) su da će listopad-studeni donijeti rast vozarina koji će biti značajan (da ne pretjeram s opisnim pridjevima ;)).
ok, tako je svake godine, ali ako pogledate 2012. tamo se jedva nešto dogodilo (i to uglavnom za capeove), a 2013. je već bio povrat tog snažnog uzleta na jesen.
godinama već imam dionice ATPL i mislim da nikad nisam prodao nijednu, a ovo nije nagovor na kupnju.
imam ponovno pitanje koje sam već jednom postavio ali izgleda da na forumu nitko nije znao. nema ni sad techmana ali vidim navraća frankie pa možda on zna. ili i netko drugi. dakle kad god se prodaju brodovi kvartalni materijalni troškovi pomorstva povećaju se za nekoliko desetaka milijuna. koji su to točno troškovi i da li se to može naći u godišnjem revidiranom negdje kao zasebno iskazano odnosno ako ne zasebno u koje to stavke u troškovima spada? dio su vjerojatno brokerske usluge, ali što još?
k pax,
to što oni BV vode po X možeš okačiti mačku o rep.
pravi BV čak može biti i veći, ali i puno niži.
osobno mislim da imaju nenaplativih potraživanja koje još uvijek vode u tom BV, recimo ovo od brodogradilišta mislim da će morati otpisati.
BDI je takav kakav je, a supply stize i dalje, demand se ne povećava.
a dugovi se moraju plaćati.
uprava tu i tamo prodaq, žene sina ili kako.
nekad je ATPL bila simbol, ali čini mi se da su se izgubili u navigaciji.
kad su radili mark to market zadnji put?