ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 14.11.2024. u 16:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
22.540
460
47,70
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Dug,tj.kratkorocne i dugorocne obaveze ukljucuju i bareboat charter obavezu za 4 broda 5 godina! sto je najmanje 120 milijuna kuna a prihod,tj. vozarinu za ta 4 broda u vremenu od 5 godina ne racunate kod izracuna nav-a?…taj prihod ce u najgorem slucaju biti 200 mil kn a realno izmedu 300-400 mil

Da, to nisam uračunao – a vodi se u dugu.
Znači +120m i bar još min 10m za AP Frauke.

procjena flote je … 1,344,000
ukupan dug je … -1,332,892
dobit od 3 prod…. 120,000 (City of D, Orsula AT Trinta)
dug JEHI brodog 178,000 za panamaxe AP Konavle i AP Pelješac
Hoteli 2- 293,000
ATL Centar 152,000 (ne znam pravu vrijednost- uloženo je 23m€)
Stara up. zgrada 100,000 (neka procijena)???
novac na računu 80,000
Uplata za delfine 11,000
Zadržana dobit 970,000
AP Frauke min. 10,000

(Barboat charter party) STARI PRODANI BRODOVI U NAJMU

City of Dubrovnik(1995)75,460 -na 5 god (veljača 2014)Panamax (ICE)
Orsula (1996)34,168 -na 5 god (veljača 2014)Handysize
Oluja (1996)42,584 -na 5 god (rujan 2013) Handysize
Sv Nikola (1997)44,314-na 5 god (rujan 2013)Handysize

znači +120,000



po trenutnoj cijeni dionice, najvjerojatnije bakrot 🙂

tako da je najbolje da prodaju sve brodove i ostalu imovinu, zatvore sva dugovanja za kredite, a ostatak neka isplate postojećim dioničarima 🙂

Ne znam bas koliko bi ostalo za podilit dionicarima kad zatvore dugovanja.
[/quote]
Pa ostalo bi otprilike još 1500 kn po dionici!?!

Zadržana dobit 970,000
AP Frauke min. 10,000

kapital = imovina – obveze

Zadržana dobit je računovodstvena stavka unutar kapitala, a ne unutar imovine. Dakle, izuzmite navedenih 970 mil iz računice vrijednosti firme. Nadalje, bareboat charter će imati dodatne troškove poput plaće posade, goriva, osiguranja i lučkih pristojbi. Prema tome cijeli budući prihod od bareboat chartera ne bi bilo primjereno uvrstiti u imovinu, makar bi u nekoj varijanti vrednovanja vrijednosti moglo barem djelomice poništiti obveze od najma.

Budi rečeno, knjigovođe su vrednovale vrijednost (kapital) oko 1000 kn po dionici, ali burza očito vrednuje i neke druge momente: npr. očekivanja buduće dobiti, isplate dioničarima bilo putem dividendi ili preuzimanja.

Ne primam virtualna prijateljstva osoba pod nadimkom

Pa nisam ni računao budući prihod, već sam najam je tih 120m. koji je već u potpunosti plaćen.
Budući prihod bi bio onda kao što je kolega Lapad spomenuo oko 400 ili prije 500m umanjen za troškove koje vi spominjete, a koji mogu biti i veći od te svote – zavisno od ugovora na koje su ugovoreni.

dobra vijest za dry bulk
WTO je presudila protiv SAD-a zbog uvođenja carina na kineski i indijski čelik.

Dosta slab interes na kupnji zadnjih dana.
Ceka se Q2 izvjesce ocito.
Moglo bi biti bolje nego sto mnogi misle.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Evo malo statistike koja daje dosta drugačiju sliku u odnosu na trenutno važeće spot vozarine. Prosjek TC 12m vozarina za pmx kumulativno godinu unazad do 1.7 je 11912 USD. Isti prosjek prije godinu dana bio je samo 8279 USD. Prosjek spot vozarina za 12m do 1.7 je 10 075, a prije godinu dana bio je 7108 USD.
Za supre je TC prosjek 12m 11383 USD, godinu ranije 9091 USD, spot prosjek 11075 USD, prije godinu dana 8841 USD.
Čini mi se da su brokeri dosta precijenili TC vozarine u odnosu na spot kod panamaxa.
Poboljšanje je očito i malo je ipak čudno da se unatoč ovim podacima dionica vratila na razine od prije godinu dana.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Dosta slab interes na kupnji zadnjih dana.
Ceka se Q2 izvjesce ocito.
Moglo bi biti bolje nego sto mnogi misle.

Slazem se a bit ce izrazena i dobit od prodaje beodova koje nije bilo u prethodnom kvartalu.,

evo jedan zanimljiv članak sa bloomberga

http://www.bloomberg.com/news/2014-07-15/hungry-u-s-power-plant-turns-to-russia-for-coal-shipment.html


Dug,tj.kratkorocne i dugorocne obaveze ukljucuju i bareboat charter obavezu za 4 broda 5 godina! sto je najmanje 120 milijuna kuna a prihod,tj. vozarinu za ta 4 broda u vremenu od 5 godina ne racunate kod izracuna nav-a?…taj prihod ce u najgorem slucaju biti 200 mil kn a realno izmedu 300-400 mil

kako si došao do tog podatka o 120 mil kn? budući da je to 7300 dana znači računaš da plaćaju po danu bareboata 3000 usd?

kad govoriš o prihodu onda misliš na prihod minus opex? pri čemu opex računaš koliko, oko 200-250 mil kn?


Evo malo statistike koja daje dosta drugačiju sliku u odnosu na trenutno važeće spot vozarine. Prosjek TC 12m vozarina za pmx kumulativno godinu unazad do 1.7 je 11912 USD. Isti prosjek prije godinu dana bio je samo 8279 USD. Prosjek spot vozarina za 12m do 1.7 je 10 075, a prije godinu dana bio je 7108 USD.
Za supre je TC prosjek 12m 11383 USD, godinu ranije 9091 USD, spot prosjek 11075 USD, prije godinu dana 8841 USD.
Čini mi se da su brokeri dosta precijenili TC vozarine u odnosu na spot kod panamaxa.
Poboljšanje je očito i malo je ipak čudno da se unatoč ovim podacima dionica vratila na razine od prije godinu dana.

ipak je cijena oko 60% iznad dna. a indexi opet na dnu ili oko dna. mislim da tih 60% plusa ipak sasvim dobro ukazuje na temeljni bullish sentiment.

zanimljivo je usporediti na kolikom je stanju indeksa dionica bilježila vrhove.

03.10. 403.90 BDI: 2047 BPI: 1862
07.03. 414.37 BDI: 1543 BPI: 1075

415 će vjerojatno probiti na BDI oko 1200 ili BPI oko 1000.

naravno ne zbog kretanja spot vozarina nego jer će se vjerojatno na tim razinama indeksa jednogodišnji time charter opet približiti 13k za panamaxe i supramaxe.

Uoči izvješća evo za razmatranje jedan graf usporedbe kretanja dionice i BDI indeksa za razdoblje od 4g. plus prosjeka od 240 dana za obe vrijednosti. Uzeo sam prosjek 240 dana tamo gdje postoje oba podatka, što je približno interval 1g. Korelacija za dnevne vrijednosti je dosta jaka i iznosi 0.84 a za prosjek 240 dana čak vrlo jaka i iznosi 0.96.
Drugi graf će možda mnogima biti zanimljiviji. Simulira buduća kretanja BDI indeksa na temelju već spominjane simetrije. Za točku simetrije uzeo sam 8.11.12.
Dosadašnje preklapanje modela je začuđujuće dobro, a bilo bi i jače da nije bilo izraženijeg pada u q2. Korelacija tamo gdje postoji i BDI i model je 0.75.
Ako je vjerovati modelu, uskoro bi trebao slijediti urnebesan skok. Osobno nisam pristalica ovakvih analiza, ali u ovom slučaju zakonitost se sama nameće.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close