Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Period Time charter:
Atlantic coal and bulk-5 ice panamaxa
Swiss marine -panamax Libertas 75.500 dwt
Scorpio bulkers-Imperial 75.500 dwt,13.750 usd dnevno
Ultrabulk-handymax Sveti Nikola…
Jeli netko još nesto pronasao na netu?
Period Time charter:
Atlantic coal and bulk-5 ice panamaxa
Swiss marine -panamax Libertas 75.500 dwt
Scorpio bulkers-Imperial 75.500 dwt,13.750 usd dnevno
Ultrabulk-handymax Sveti Nikola…
Jeli netko još nesto pronasao na netu?
Baš ništa – već mjesecima
Zadnje imam ovo:
Imperijal od 15.3.2014-2.mj.2015 SCORPIO BULKERS 11-13 mj. – 13,750$ +OPCIJA 11-13 mj. 14,750$
Libertas 8 mj. 2013 TC SWISS MARINE 1y – 11,000-12,000$
vrijednost po dionici 323 kn.
ha ha ha.i onda mi nek neko kaže da cijene dionica na našoj burzi nisu realne.
nema ovdje zime brazil ispao sad se brazilci moraju opet početi baviti onim što za razliku od nogometa znaju, izvozom ruda i žitarica.
Evo da pokušam…
Slobodno me demantirajte, to bi bilo negdje sa početka 2014
procjena flote je … 1,344,000
ukupan dug je … -1,332,892
dobit od 3 prod…. 120,000 (City of D, Orsula AT Trinta)
mislim da bi bilo dobro napomenuti da je time već oprezno uračunato 10-15% pada cijena brodova od sadašnjih.
računaš brodove 240m dolara. budući da se radi o 11 panamaxa i supramaxa starih u prosjeku čini mi se nekih 4,5 godine, po aktualnim izvještajima s tržišta to bi bilo oko 25 po brodu, dakle 275m, ili nekih 200 mil kuna više.
i mislim da si propustio dodati dobit od frauke.
Evo da pokušam…
Slobodno me demantirajte, to bi bilo negdje sa početka 2014
procjena flote je … 1,344,000
ukupan dug je … -1,332,892
dobit od 3 prod…. 120,000 (City of D, Orsula AT Trinta)
mislim da bi bilo dobro napomenuti da je time već oprezno uračunato 10-15% pada cijena brodova od sadašnjih.
računaš brodove 240m dolara. budući da se radi o 11 panamaxa i supramaxa starih u prosjeku čini mi se nekih 4,5 godine, po aktualnim izvještajima s tržišta to bi bilo oko 25 po brodu, dakle 275m, ili nekih 200 mil kuna više.
i mislim da si propustio dodati dobit od frauke.
[/quote]
Koristio sam se procijenom neovisnog procijenitelja i oduzeo sam prodane brodove.
(Na dan 31. prosinca 2013. godine brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procijenitelja Associated
Shipbroking S.A.M. na tržišnu vrijednost od 265 milijuna USD, što je za 90 milijuna USD niže od neto
knjigovodstvene vrijednosti. Međutim, knjigovodstvene vrijednosti brodova i s njim povezane buduće
ekonomske koristi potvrđene su metodom diskontiranog novčanog tijeka. )
Nepoznanica mi je za koliko je prodan AP Frauke
Imate li vi taj podatak?
Za sada jedini pokazatelj za Trinu, a pošto su blizanci i za Frauke:
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/246965/Default.aspx
Period Time charter:
Atlantic coal and bulk-5 ice panamaxa
Swiss marine -panamax Libertas 75.500 dwt
Scorpio bulkers-Imperial 75.500 dwt,13.750 usd dnevno
Ultrabulk-handymax Sveti Nikola…
Jeli netko još nesto pronasao na netu?
Baš ništa – već mjesecima
Zadnje imam ovo:
Imperijal od 15.3.2014-2.mj.2015 SCORPIO BULKERS 11-13 mj. – 13,750$ +OPCIJA 11-13 mj. 14,750$
Libertas 8 mj. 2013 TC SWISS MARINE 1y – 11,000-12,000$
[/quote]
Sad vidim da Argosy i Dubrovnik voze ugljen sa Baltika za Jorf Lasfar, Maroko, za njihovu elektranu. Tako daleko do sada nisu išli. To je za mene novost. Ovo je puno duža relacija od onih za sz Europu. Nadam se da nije jednokratno.
Dug,tj.kratkorocne i dugorocne obaveze ukljucuju i bareboat charter obavezu za 4 broda 5 godina! sto je najmanje 120 milijuna kuna a prihod,tj. vozarinu za ta 4 broda u vremenu od 5 godina ne racunate kod izracuna nav-a?…taj prihod ce u najgorem slucaju biti 200 mil kn a realno izmedu 300-400 mil