ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 13:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Danas je BDI opet porastao. Drugi dan zaredom.
Cini se da je dno bilo dosegnuto prije 2 dana i da sada pocinje obrat trenda.
Cape-ovi su lijepo potegli danas, 1506$ u jednom danu. Par dana ovako i stvari ce se promijeniti.
BPI na 474 je nevjerojatan. To je neodrzivo.
Imamo omjer oko 1:4 panamax/ cape (3.805/14.899 USD/dan)
To nije odrzivo i to ce se u kratkom roku morati svesti barem na 1:2

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

točno, povijest se ponavlja. samo je bitno tko će preživjeti krug.

A evo i danas.
http://www.dryships.com/pages/report.asp

The word God is for me nothing more than the expression and product of human naivete. The Bible is a collection of honorable, but still purely primitive legend which are nevertheless pretty childish.

Zar stvarno postoje brodari koji voze po 3000 usd ako im je trosak npr 13000.,ili je to sve fikcija.,


Info je od prošle godine, ali govori o budućnosti tj. počevši već od 2015 …
http://www.vecernji.hr/kompanije-i-trzista/brodari-zabrinuti-od-2015-morat-ce-koristiti-cisce-gorivo-588778
Dodatni trošak

Brodari zabrinuti: Od 2015. morat će koristiti čišće gorivo

"Za ispunjenje tog i drugih ekoloških kriterija brodarskom sektoru će godišnje trebati dodatnih 50 milijardi dolara u razdoblju od 2015. do 2025. godine”, upozorava Masamichi Morooka, predsjednik Međunarodne brodarske komore, čiji su članovi i hrvatski brodari."

"Pero Kulaš, predsjednik dubrovačke Atlantske plovidbe koja prevozi rasute i teške terete, kaže: „Ukoliko pomorsko tržište uskoro ne pokaže znakove oporavka i mi ćemo dijeliti zabrinutost poput drugih brodara“.


Nije točno da moraju koristiti čišće gorivo, nego je smanjen dozvoljeni postotak štetnih stvari(sumpora) koje se ispuštaju u atmosferu, a to se može riješiti ugradnjom uređaja koji pročišćavaju ispuh(a trošak za to je puno manji od spominjane cifre).

Kolega kukumar,imaju li “vaši” još panamax u period time charteru po 11.000 usd dnevno,kao što ste ovdje napisali na jesen 2013.
i da li je to možda agencija “korkyra shipping”?


Danas je BDI opet porastao. Drugi dan zaredom.
sada pocinje obrat trenda.

aha , koji je ovo obrat trenda po redu od 2008 ? jedno 50 ti , ha?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

HOT RESEARCH
DryShips Shares Seen With 18% Upside
Shares are attractively priced with improving dry bulk and tanker day rates.

June 24, 2014 11:50 p.m. ET
DryShips (DRYS: Nasdaq) By Imperial Capital ($3.40 June 24, 2014)

We are maintaining our Outperform rating of DryShips and raising our price target to $4.00 from $2.75.

Our price target for DryShips (ticker: DRYS) is equal to 18% potential upside, based on the recent share price. With an improvement in valuation at consolidated Ocean Rig…

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



http://www.zse.hr/default.aspx?id=51622


Ovo je loše, vrlo je indikativno i znači da Uprava ne očekuje bolji market u nekom kraćem roku.[emo_mrgud]
[/quote]
Ja mislim da je njima sada problem likvidnost.
Tekuca likvidnost im je dosta pala i bilo je sigurno riskantno uci u jos jedan kreditni aranzman i dati polog iz tekuce likvidnosti.
Bez naplate onog potrazivanja od 185 mio kuna nece moci ici u daljnja ugovaranja novogradnji.
Drugi tjedan ce biti vec puna godina dana da su otkazana ona 2 panamaxa, a potrazivanje jos nije naplaceno unatoc bankarskoj garanciji.
Mozda su dobili kakav rok za arbitrazu pa su zato trazili ovo dodatno vrijeme za deklariranje ove opcije jer se nadaju imati taj cash.

Inace takvi brodovi (dolphin64) se ugovaraju za cca 28-29 mio USD, a oni su po meni to bili ugovorili u rasponu od 25-27 tako da je to bio dobar posao. Ako krene trziste gore mogli su ga prodati jos na navozu za 10% vise.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Danas je BDI opet porastao. Drugi dan zaredom.
sada pocinje obrat trenda.

aha , koji je ovo obrat trenda po redu od 2008 ? jedno 50 ti , ha?
[/quote]

Pa ti bar frende živiš i zarađuješ stalno na obratima trendova 🙂 kaj se čudiš haha..
naravno da čekamo obrat …pada već od 405….sad 320 …dosta je bilo ..

I danas nastavak pada…nema jos preokreta trenda
BDI 846(-21)
BPI 433(-13)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!




http://www.zse.hr/default.aspx?id=51622


Ovo je loše, vrlo je indikativno i znači da Uprava ne očekuje bolji market u nekom kraćem roku.[emo_mrgud]
[/quote]
Ja mislim da je njima sada problem likvidnost.
Tekuca likvidnost im je dosta pala i bilo je sigurno riskantno uci u jos jedan kreditni aranzman i dati polog iz tekuce likvidnosti.
Bez naplate onog potrazivanja od 185 mio kuna nece moci ici u daljnja ugovaranja novogradnji.
Drugi tjedan ce biti vec puna godina dana da su otkazana ona 2 panamaxa, a potrazivanje jos nije naplaceno unatoc bankarskoj garanciji.
Mozda su dobili kakav rok za arbitrazu pa su zato trazili ovo dodatno vrijeme za deklariranje ove opcije jer se nadaju imati taj cash.

Inace takvi brodovi (dolphin64) se ugovaraju za cca 28-29 mio USD, a oni su po meni to bili ugovorili u rasponu od 25-27 tako da je to bio dobar posao. Ako krene trziste gore mogli su ga prodati jos na navozu za 10% vise.
[/quote]

U ovakovoj teškoj situaciji u brodarstvu držim da se moraju riješiti hotela Lapad i Hilton (naravno za dobru lovu) i ponovo ići u diversifikaciju djelatnosti u novoj konjukturi.

New Report

Close