ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.09.2024. u 11:54
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,44
22.477
464
48,30
48,80
-0,82%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Po BDI-u Atlantska gubi 7.000 dolara dnevno po brodu. A postoje i najave da će brodari navalit na brodogradilišta i naručivat nove brodove. Onda će vozarina bit 3.000 dnevno?

pa šta se čeka onda [emo_zacudjen]


Niko više ne posta BDI? Zauzimaju se pozicije? Bježte ljudi prije nego se spusti na 120.

nismo mi te sreće da se spusti na 120 i niže 🙂

pinokio, spot cijena i TC cijena se vrlo cesto značajno razlikuju… ali OK, ovo možda jest ekstrem.

pogledaj tamo ispod kolike cijene ostvaruju panamaxi u TC ugovorima.
zašto onda uopće postoji spot tržište, kad se toliko veće cijene mogu dobiti s dugorocnijim ugovorima?
pa tamo su ugovaratelji malo izbirljiviji.

no, ATPL ima mlade i moderne brodove i može ugovoriti TC praktično uvijek.,, usto ima i ice panamaxe koji redovito voze za ruskog kupca po baltiku i ostvaruje još bolje cijene.

naravno, postoje razdoblja povećane potražnje kad se isplati imati brodove na spotu, jer tada tako ostvaruješ bolje cijene… no nisam siguran kad je zadnji put bila takva situacija.

to je ovako, ukratko… slobodno me drugi isprave i nadopune, ja ne znam puno o tome.

ali mi se učinilo da vi znate još manje pa sam pokušao pomoći.
dakle, ako vas brine da ATPL zarađuje po ovim cijenama na spotu – ne brinite.

a ako ste samo drukali prema dolje, onda se ispričavam na smetnji.


Po BDI-u Atlantska gubi 7.000 dolara dnevno po brodu. A postoje i najave da će brodari navalit na brodogradilišta i naručivat nove brodove. Onda će vozarina bit 3.000 dnevno?

da, baš svi navaljuju na brodogradilišta jer se vesele što će moći voziti za 3000 dnevno [emo_cool]

I TC ugovori, ma koliko bili dugoročni, se korigiraju i u relaciji su sa spotom. Sve je stvar pregovora, odnosa naručitelja i brodara. Ako je spot drastično dole, onda i brodar na TC mora spustit cijenu ako misli šta vozit. Takav ugovor je sigurno povoljniji od onog sa spota, ali je li i dovoljno povoljan za pozitivno poslovanje?
Ovako bi neko mogao pomisliti da Atlantska ima TC ugovore iz 2007. godine i dnevnu vozarinu od 80.000 USD i da za sve važi tržište osim za Atlantsku koja jedina ima mlade brodove i mudro rukovodstvo.

Eto toliko, ukratko.
Ako ste htjeli anestetizirat/lobotomizirat dioničare, ispričavam se na smetnji.

pinokio, vi ste taj koji je pokušao progurati tezu da ATPL vozi po 5k i po 3k, a sad nakon reakcije reagirate kao da sam ja pokušao pokazati da voze po 80k?!

dajte se uozbiljite.
pa piše vam koje cijene se dobivaju za time charter i na koji rok.
ono što znamo je da su ice panamaxi plovili po zimi za 15-18k, jer su dobri ljudi ovdje stavljali neke cifre koje su pronašli po bespućima interneta… i hvala im na tome.

jednogodišnji TC od 12-13k dnevno, pokazuje da su očekivanja svih uključenih strana da će se prosječna cijena u idućih 12 mjeseci kretati oko te cifre… trenutna spot cijena od 5k nam govori da je dosta panamaxa bez ugovora, ne plove i nitko ih ne treba (ili malo tko)… vjerojatno je većina tih brodova staro – nagađam.

isto tako može za mjesec-dva doći do velike nestašice na spot tržištu (recimo kad se više krene vozit iz brazila, kineski rudnici još malo podbace/zatvore se, itd… čitali ste pa znate) i može ta cijena i značajno premašiti TC cijene.

nemojte osobno shvaćati reakciju na svoje postove… i(li) puno bolje osmislite prvo što želite reći i drži li to vodu.

http://www.dryships.com/pages/report.asp%5Bemo_namigusa%5D


pinokio, vi ste taj koji je pokušao progurati tezu da ATPL vozi po 5k i po 3k, a sad nakon reakcije reagirate kao da sam ja pokušao pokazati da voze po 80k?!

dajte se uozbiljite.
pa piše vam koje cijene se dobivaju za time charter i na koji rok.
ono što znamo je da su ice panamaxi plovili po zimi za 15-18k, jer su dobri ljudi ovdje stavljali neke cifre koje su pronašli po bespućima interneta… i hvala im na tome.

jednogodišnji TC od 12-13k dnevno, pokazuje da su očekivanja svih uključenih strana da će se prosječna cijena u idućih 12 mjeseci kretati oko te cifre… trenutna spot cijena od 5k nam govori da je dosta panamaxa bez ugovora, ne plove i nitko ih ne treba (ili malo tko)… vjerojatno je većina tih brodova staro – nagađam.

isto tako može za mjesec-dva doći do velike nestašice na spot tržištu (recimo kad se više krene vozit iz brazila, kineski rudnici još malo podbace/zatvore se, itd… čitali ste pa znate) i može ta cijena i značajno premašiti TC cijene.

nemojte osobno shvaćati reakciju na svoje postove… i(li) puno bolje osmislite prvo što želite reći i drži li to vodu.

Odlično. Sad još napiši koliko Atlantska ima ice panamaxa, koliko u postotku od ukupne flote, koliko su skuplji od ‘običnih’ panamaxa, koji im je breakeven. I najvažnije: što će se dogodit Atlantskoj kad navale post panamaxi na tržište?

A ta nagađanja oko kineskih rudnika, Brazila, Australije je više capesize game.

ako se ovako nastavi nakon idućeg tjedna će morati plaćati nekome da stavi teret na brod.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

uprava mora početi kupovati dionice za trezor ako ne ova dionica nema pokazatelj rasta u ovoj godini.nemože samo uži krug ljudi znati za pravac kretanja broda moraju to znati i putnici jer su oni platili kartu od koje vi
primate plaču.transparentnije molim

http://www.dryships.com/pages/report.asp

New Report

Close