12 od 16 brodova plovi, nije loše.
a misliš da su utovar i istovar gratis?
http://www.dryships.com/pages/report.asp
izgleda okrece BDI u zeleno..
Izgleda da okreće.
Pogledajte koliko je nisko rudača, a ne čini se da će se oporaviti. Rudarske kompanije preplavljuju tržište i obaraju cijenu da pogase što više kineskih rudnika.
A prošle je godine Kina na svaku uvezenu tonu proizvodila dvije sama.
A sad kad se dobar dio toga pogasi…
Naravno, ovo je teret za cape-ove, uglavnom, ali oni potegnu i sve ostalo.
pritisak na panamaxe je još uvijek više na strani supplyja nego demanda. y-o-y rast flote je tek na onim razinama na kojima su capeovi bili prije godinu dana. tako da će kod panamaxa možda i važniji okidač za rast biti smanjenje isporuka nego porast potražnje.
Kolega to ste trebali pitati na temi od Tankerske,evo tjedno izvjesce,str. 2 Wet,str. 3 Dry vozarine
spot panamax vozarine su gotovo nebitne za atpl jer se vidi na netu da su LIBERTAS i IMPERIAL u PERIOD TIME CHARTER-u,kod swiss marine i scorpio bulkers a 5 ICE PANAMAX-a stalno voze za ruse iz baltika za zapadnu evropu…
sad je bitno da se jave na natjecaj za jdpl,uspiju ga kupiti za 100+ kn,pa na jesen mozda i hotele maestral…
i da potvrde 3.ULTRAMAX novogradnju do 11.5.
Kako da se jave kad je rok prosao?
Malibu, hvala. Ovdje ima više koji prate i brži je odgovor, a treba mi dok sam van kuće i komplicirano mi na pad)
Mogu li poštovane kolege malo objasniti ovo sa sindikatom i vozanjem gore-dole?
Hvala…
Kolega lapad, i mene interesira ova teorija sa sindikatom. I zašto su baš izabrali taj raspon 330 – 415? Jer bi to značilo da sad ulazimo u ciklus prema gore.
Kolega lapad, i mene interesira ova teorija sa sindikatom. I zašto su baš izabrali taj raspon 330 – 415? Jer bi to značilo da sad ulazimo u ciklus prema gore.
[/quote]
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Ovdje su problem vozarine i pad prihoda a ne sindikat, a novogradnje stižu i dalje.
Gdje je perspektiva ovdje i kada?