Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Ostvareni gubitak Grupe pripisan imateljima kapitala matice iznosi 21,2 mil. kuna, a čini ga 13,2 mil.
kuna gubitka pomorstva, te 8,1 mil. kuna gubitka hotela i 0,12 mil. kuna dobiti Atlant travela. U
istom razdoblju prošle godine gubitak je iznosio 10,6 mil. kuna.
Ostvareni gubitak pomorstva je očekivan, nešto veći od planiranog, kao posljedica još uvijek
razdoblja povijesno najnižih vozarina na svjetskom tržištu prijevoza suhih tereta, dok je gubitak u
djelatnosti hotelijerstva očekivan obzirom na sezonski karekter poslovanja.
ako ništa drugo ostaje utjeha da će u sljedećem kvartalu rezultat biti pozitivan s obzirom na prodaju brodova.,
loše izvješće, onaj rast sa 200 na 400 kn očito nije imao uporišta, osim u špekulacijama
kad će ta dividenda [emo_ljut]
hahaha,dragi kolega kako stvari trenutno stoje bit ce dobro da Oni ne pitaju od nas koju kunu posto posjedujemo dionice[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijesak]
a na temelju čega ste očekivali dobro izvješće?
mene više zanima koliko godina mora ATPL poslovati ovako loše da cijena dionica bude na ovoj razini, imovina+zadržana dobit-dugoročne obveze = ?
šteta da je nisu srušili odmah na 100-tinjak kn ili na par kn, kad je bal nek je maskembal 🙂
BVPS je i dalje preko 1000 kn. Tako da se ne može govoriti da je dionica skupa.
Ali da sam totalno zgađen ovako lošim rezultatom, jesam.
Zaista nisam očekivao da će ostvariti 20% manje prihode nego u istom kvartalu prošle godine kad su u ovom Q1 TC prosječni skoro 60% veći nego u istom kvartalu prošle godine. Kako je to moguće?!?! Ovo svjedoči o totalnoj nesposobnosti uprave.
Izgleda da su izložili flotu na spot u trenutku kad je spot okinuo katastrofalno.
Imam ATPL i dalje, a sad mi se ne da niti prodavati jer uvijek krene rasti kad prodam iz protesta.
Stvarno odurno izvješće.
ma čuj mislim da nikog to izvješće ne bi smetalo da su vozarine u zadnjih mjesec-dva krenule up umjesto down i da su sad već na pola puta do 20000 za pmx i smx. onda bi svima bilo svejedno da li su u prošlom kvartalu zarađivali recimo 10500 ili 12000 dnevno. ali i ovako se mora reći da je više od prosjeka za prošlu godinu koji je bio ispod 10000. a ako uspoređuješ s Q1 prošle godine računaj da je dolar nekih 5% niži, da je onda bilo 18 brodova a sad 16 (jer frauke nije zadržana u najmu), a vjerojatno je utjecalo i što je orsula imala havariju baš pred novu godinu.
ali kažem to sve baš i nije najvažnije nego je ipak važniji outlook.
http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=hYrFvtzI1aI%3d&tabid=652
U revidiranom godisnjem FI piše kolika je cijena Green dolphin 38.700 dwt novogradnji.Uplaćeni predujam 11.2 mil kn a obaveza od 217.8=229 mil kn :5.55=20.6 mil usdpo brodu…
A kreditna obaveza od 137 mil kn za Atlant centar govori da prodani poslovni prostori još nisu placeni?Valjda se čeka uknjižba zgrade?