ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Tehnicki gledano, dionica je preprodana.
RSI je jucer po prvi put nakom duzeg vremena pao ispod 30!
Zadnji put je dionica bila ispod 30 u 12.mjesecu 2012.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Logično da nema. Već dugo vrijeme pada i vjerovatno se postigla privremena ravnoteža. Važan je FI koji se čeka. Mogao bi biti dobar (pod dobar mislim 0 ili mali plus iz brodarstva, nikako veliki plus).

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

indexi gore, cijena dolje. bilo bi čudno da je drukčije

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


indexi gore, cijena dolje. bilo bi čudno da je drukčije

http://www.dryships.com/pages/report.asp

hr ulagaci su malo sporiji ,nista cudno

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Vozarine u prva 4 mjeseca su bile ispod ocekivanja. To treba priznati, jer ocekivanja su bila dosta veca i za spot i TC.
Za one brodare koji su bili izlozeni spot marketu to je sigurno produzilo agoniju pogotovo u otplati kredita jer je vecina brodara vrlo tanka sa cash-om a ima velike kreditne obaveze. Zato ne cudi da je i Genko puknuo i bankrotirao.

Ipak, ocekivanja od ove godine su i dalje visoka, ocekuju se prosjecne vozarine dosta vise nego 2013.samo se sada to malo vise ‘stisnulo’ u drugu polovicu godine. Za 2015. i dalje se ocekuje veliki dodatni rast vozarina.

To u prijevodu znaci da ce vozarine morati u jednom casu poceti rapidno rasti jer vec je proslo 4 mjeseca ove godine a tog rasta jos nema.
Prosli tjedan je BDI (i BPI) rastao svaki dan po 10-tak bodova i to je lijepo, ali tako se nece nista ozbiljno promijeniti i morali bi poceti gledati rast vozarina svaki dan od 30-40-50 bodova da se to pocne dizati i da dodjemo u nekom realnom roku na BDI iznad 2.000 bodova, jer tu tek pocinje ozbiljna zarada brodara.

Ako 5. i 6. mjesec ne donesu ozbiljan rast, morat cemo cekati na 9. i 10. mjesec, a za to treba imati puno strpljenja.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


indexi gore, cijena dolje. bilo bi čudno da je drukčije

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Koliko su indexi u ova 4 mjeseca roknuli, tako da je ovo dizanje smješno, može se zaboraviti i na ovu godinu u ovome sektoru.

Višak brodskoga prostora i novogradanje i dalje je problem, zato perspektiva u ovome sektoru ne obećava.

samo što vozarine nisu stvar sentimenta nego čista fizika. što se mora prevesti mora se prevesti. što duže zadržavaš to više poslije provali. vidjeli smo to već prošle godine. ove godine sve to isto samo na dva postotka višoj utilizaciji. prekjučer dnb markets dao prognozu 15k prosjek za panamaxe i supramaxe u 2014. prva 4 mjeseca panamaxima prosjek 9.5 pa lako izračunati za preostalih 8.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=899f2faa-e460-44df-9358-905edf9d3436

gorgija

gornji članak potvrđuje to što govoriš.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.



indexi gore, cijena dolje. bilo bi čudno da je drukčije

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Koliko su indexi u ova 4 mjeseca roknuli, tako da je ovo dizanje smješno, može se zaboraviti i na ovu godinu u ovome sektoru.

Višak brodskoga prostora i novogradanje i dalje je problem, zato perspektiva u ovome sektoru ne obećava.
[/quote]

tako je kolega, pa stvarno ne vidim razloga da uopće trošite vrijeme i energiju u sektoru koji ne obećava, odite u IGH, ingru i drugi sektor koji obećava 🙂


Vozarine u prva 4 mjeseca su bile ispod ocekivanja. To treba priznati, jer ocekivanja su bila dosta veca i za spot i TC.
Za one brodare koji su bili izlozeni spot marketu to je sigurno produzilo agoniju pogotovo u otplati kredita jer je vecina brodara vrlo tanka sa cash-om a ima velike kreditne obaveze. Zato ne cudi da je i Genko puknuo i bankrotirao.

Ipak, ocekivanja od ove godine su i dalje visoka, ocekuju se prosjecne vozarine dosta vise nego 2013.samo se sada to malo vise 'stisnulo' u drugu polovicu godine. Za 2015. i dalje se ocekuje veliki dodatni rast vozarina.

To u prijevodu znaci da ce vozarine morati u jednom casu poceti rapidno rasti jer vec je proslo 4 mjeseca ove godine a tog rasta jos nema.
Prosli tjedan je BDI (i BPI) rastao svaki dan po 10-tak bodova i to je lijepo, ali tako se nece nista ozbiljno promijeniti i morali bi poceti gledati rast vozarina svaki dan od 30-40-50 bodova da se to pocne dizati i da dodjemo u nekom realnom roku na BDI iznad 2.000 bodova, jer tu tek pocinje ozbiljna zarada brodara.

Ako 5. i 6. mjesec ne donesu ozbiljan rast, morat cemo cekati na 9. i 10. mjesec, a za to treba imati puno strpljenja.

Sve što ste napisali stoji, oporavak kasni min.6 mjeseci i to je to, no sve vodi ka zaključku da je najgore iza nas. Umjereno sam optimističan za kraj ove godine, a prilično je izvjesno da bi 2015. g. morala biti vrlo pristojna za bulk brodare.

Makalu
“Umjereno sam optimističan za kraj ove godine, a prilično je izvjesno da bi 2015. g. morala biti vrlo pristojna za bulk brodare.”

Ova me procjena podsjeća na izlazak RH iz recesije “uvijek biti će dogodine oporavak vozarina”.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Što govore ove brojke gledajući realno.

New Report

Close