Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Početkom godine sam mislio da je ovdje bolja perspektiva od JDPL-a i kao stari dobri srećković, potpuno krivo odigrao.
A inače se slažem s kolegama nekretninoljupcima, jer lijepa, moderna i nova zgrada je jako važna, možda i najvažnija za poslovanje nekog brodara.
Ali što se tiče same dionice…
Ništa, za smanjiti prosjek čekamo dionicu na 300, pa onda možda i na 200.
Pitanje je samo koliko dugo?
ote=randopph]
kako vozarine nastavljaju padati, nema nam nekog optimizma u skoro vrijeme, a put prema 300 je otvoren. izgleda da će za oporavak trebati puno više vremena nego li smo očekivali.
[/quote
Meni se nekako vise cini da su vozarine oko dna trenutno
ako je tako onda bi mogli rezultati 1q biti super[emo_palacg]
Baš da će biti super, odnosno s velikom dobiti, mislim da ipak ne. Većina brodova je sigurno u TC, zato i nisu jako reagirali na veliki skok u Q4 2013, a dio ipak hvata spot kad iskrca nešto u trenutku kad TC istekne.
Zato ponavljam, najvjerovatnije nula ili mala dobit (par milja kuna).
Izgleda da vozarine bottomiraju, bar za panamaxe, javljeno je s više mjesta da se odbijaju niži bidovi. Danas je stigla i potvrda.
Naravno, prodaja starih krama i kupovina novih brodova drugog, profitabilnijeg tipa.
Izgleda da stvari lagano bottomiraju, definitivno. Idemo polako prema gore i čekamo FI.
dakle ostaje čisto bulkerska flota. bar godinu dana, nakon preuzimanja petog novog broda i istjecanja najma prvih starih, imat će u floti ako se ne varam malo više od 1,2 mil dwt. naravno ako ne bude novih narudžbi. a najstariji brod u vlasništvu je iz 2007.
Čini se da je brodogradilište JEHI dobilo još jedan veliki posao. Dogovorenih 10 uz opciju za još 8 capesize brodova.
http://www.bairdmaritime.com/index.php?option=com_content&view=article&id=15237:18-capesize-bulkers-for-jiangsu&catid=67&Itemid=58
Potraživanje prema njima postalo je najslabija točka u cijeni dionice i njegovo uspješno rješavanje bio bi najjači poticaj za rast.
Ja ne vidim nikakvih problema s tim, avans je plaćen, postoje garancije i bit će naplaćen nazad. Ako se ode u spor, što izgleda i jest slučaj, arbitraža će obeštetiti onoga tko je dao novac, a nije dobio svoju robu. Ili na neki drugi odgovarajući način. Nije ti sud u Londonu i svjetsko tržište Republika Hrvatska gdje se natežeš 10 godina.
Ovih oko 25 još neprodanih stanova u atlant centru bi bilo pametno iznajmljivat kao luksuzne apartmane ovu sezonu,oslanjajuci se na logistiku hotela hilton i lapad u kojima najam apartmana u sezoni kosta i do 1.000 eura na dan.?
Već za koji tjedan pokajat će se svi koji sada prosipaju. Panamaxi okrenuli prema gore. Nakon nekog vremena slabe vožnje zalihe robe se potroše pa treba još.
Na konkurentskom topicu kolege priželjkuju ujednačavanje cijena dionica JDPL-a i ATPL-a.
Ok, mi imamo novu zgradu, pa nek dođu oni nama.
Samo da ne bismo mi njima…
…”Nevertheless, for the year-to-April 11, the average BDI was at 1,344, which is still substantially higher than 2013 by 67.2% and the outlook is expected to be brighter.”…
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=316e8d8b-f5b2-443a-aaca-ba9c14a07fc0