Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
……..
Mozemo nastaviti kad vidim da si procitao i shvatio kaj sam napisao i kad smiris zivce. Do tada [bye]
ma shvatio sam sto si napisao samo je problem sto ne citas post-ove onog s kojim komuniciras, da citas, drugacije bi pisao, sto se tice smirivanja zivaca, malo si fulao [yawn],
Derby nemoj ljude zezat, pa kolko se često bulker vozi u stanju balasta. Ljudi pitaju kad je brod natovaren.
I ja imam više brodova od vas dvojice skupa. [tongue][lol]
I objasni ljudima i meni zašto je to tako, nije to samo tako i kvit. Ljudi pročitaju negdje snagu motora, pa bi htjeli znati koliko se dnevno troši goriva. Ovaj od 6200 konja troši cca 15.5 tona/ dnevno.
Što s njim? To je jako daleko od 22 tone, i od 28 tona
Ajde Vipy, sredi se i računaj kolko nam troše motori, pusti nam Aliena na miru, postavi naloge nisko ujutro i čekaj skupa sa mnom na 2820 [lol]
Ajde Vipy, sredi se i računaj kolko nam troše motori, pusti nam Aliena na miru, postavi naloge nisko ujutro i čekaj skupa sa mnom na 2820 [lol]
ne razumijem se u racunanje motora,
samo u novce[lol]
@governor & vipy: da vas podsjetim. Ako ste bili u ATPL kad je rasla sve do 3890 (po meni pravi stabilniji ATH je bio 3700-3750 a ja sam ulazio od 2400 na do 2700 u prvom valu) onda ste mogli primijetiti da je netko silne kolicine kupovao na 3700. Mahom piranizacija ali tuklo se i vecim nalozima. Stajala cijena na 3700 danima pa skoro i tjednima. Potom je pala na 3600 i tu cmrljila neko vrijeme da bi u 2 naloga netko pomeo s aska 800 komada. Tad sam ko i vi mislio nema frke nece to dolje. Zavaravao sam se sve do 3300. Tad sam cak rekao sam sebi nemre vise pasti pa bilo je na 3890. Idem uzeti jos. Ma kaj jos. Idem sve u ATPL staviti jer ipak vani analiticari predvidjaju stabilan rast bulkera, DRYS-u dizu target na 160 (tad je DRYS bio na 120). I napravio generalni za..b. Samo zato jer sam bio pohlepan i nisam izasao komotno na 3750 sa lijepih skoro 40% zarade. U isto vrijeme dok su svi bili euforicni na forumu i procjenjivali svaki saraf svakog broda ja sam u nekoliko navrata postavljao pitanje na forumu ZASTO NETKO UPORNO PRODAJE NA 3700. Dobivao sam odgovore mahom tipa “kaj te briga, vidis da se sve to skida i cisti s aska”. Bilo mi je sumnjivo ali mislio sam, pas mater, ja sam na burzi godinu i pol a ovi em su dulje od mene em se kuze u materiju. Kaj mislite hocu li ponoviti vise takvu glupost? Stoga ne zavaravajte se STO JE NETKO KUPIO ili prodao. Kad bi to samo bilo mjerilo onda nitko nikad ne bi pusio, a statistika kaze da preko 90% ljudi pusi lovu na burzi.
Kolega, super si ovo napisao.
Jedan od velikih problema velikih investitora – odnosno fondova je da im je vrlo teško pobijediti crobex .
što je fond veći to mora potrošiti više novaca. U toj situaciji njegovi fond menadžeri imaju dvije opcije ;
1. ulagati u nova tržišta i dionice što iziskiva dodatne napore i nesigurnost ili
2. ulagati u postojeće dionice iz fondovskog portfelja i riskirati napuhavanje cijene iste.
Budući da je vrijeme novac fond menadžeri u trci za novcem najčešće ulažu u najlikvidnije dionice po inerciji, to je razlog napuhavanja dionice INE početkim prošle godine sve do 3400 kn jer tada INA nije imala pravog konkurenta na tržištu a likvidnoist je bila impresivna.
Ista stvar se je dogodila sa ATPL, da li će cijena sutra gore ili dolje ja to ne znam jer nisam stručan i upoznat sa kretanjem brodara ali je jasno da su fond menadžeri osuđeni na daljnje kupovanje ove dionice i kad raste i kad pada a sve zbog njezine velike likvidnosti bez obzira na fundamente bila ona podcjenjena ili precjenjena.
sakai, jel ovi brodovi idu na eurosuper ili plavi dizel?
isto ko i naši tenkovi [rolleyes]
fazan:
”
sakai, jel ovi brodovi idu na eurosuper ili plavi dizel?”
isto ko i naši tenkovi [rolleyes]
Na ćumur?