ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.09.2024. u 05:44
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,60
535
11
48,70
49,40
0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


@cxy2012
kolega fali vam osnovno znanje o shippingu,al ajde kad pitate da vam odgovorim

BDI(dnevno kretanje cijena vozarina)
SPOT,charter za određeni brod za prijevoz jednog tereta između ukrcajnog i iskrcajnog porta.
T/C,Time Charter,znači iznajmljen brod na određeno vrijeme
I dok su spot vozarine pale T/C nisu ni blizu toliko,kolega lapad vam je prije par dana napisao Panamax Imperial (2007 south korea) od 15.ožujka Period T/C 13.750 usd
I vi sigurno pitate pa zašto 13.750$ kad je bdi 6.312$,i sad vi meni recite kakve bdi ima veze sa brodovima Atlantske koji su u T/C-u

Ima kolega veze i imati će u bližoj i daljnjoj budućnosti s obzirom da je bdi ovako nisko, kakve nove ugovore očekuješ?

Normalno da ima veze,ali o čemu mi raspravljamo,niti znaš niti jednu vozarinu od iti jednog broda,po kojoj ruti plove jer je to jako bitno radi cijene,tebi je najdalje šta si došao do stranice Dryshipsa da svaki dan možeš pogledati bdi makar ni to ne razumiješ,kako se računa,koje rute i koliko ih ulazi u izračun,do koliko starosti broda itd.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Raspravu necemo nastaviti jer definitivno ti nemam šta objasniti,evo jedan članak star par dana od nekog RS Platou-a(tko je taj??,mogli bi te zaposliti za expert analizu shippinga),pa javi šta piše

http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=rvyXUlr%2bSKY%3d&tabid=308

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


Raspravu necemo nastaviti jer definitivno ti nemam šta objasniti,evo jedan članak star par dana od nekog RS Platou-a(tko je taj??,mogli bi te zaposliti za expert analizu shippinga),pa javi šta piše

http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=rvyXUlr%2bSKY%3d&tabid=308

Ne mogu ti ja pomoći u svezi vozarina, prihodi od firme koje ćeš uskoro vidjeti možda ti pomognu u zaključivanjau, a možeš ih pogledati i unazad par godina sve
će ti objasniti.

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1 [emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]

Baltic Dry Index (BDI) -27 1002

odlican oporavak ,bdi se vozi od 1000 do 2000 ,usa brodari pad vec 60 % prosjek od vrha..dobro je ,bitno da se pise o atlant centru [emo_palacg]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1 [emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]

Baltic Dry Index (BDI) -27 1002

odlican oporavak ,bdi se vozi od 1000 do 2000 ,usa brodari pad vec 60 % prosjek od vrha..dobro je ,bitno da se pise o atlant centru [emo_palacg]

uf bilo bi dobro da ATPL prati usa brodare, daj da ne tražimo jel možeš stavit presjek koliko su narasli svog od minimuma 🙂
da to probamo preslikati na sve naše brodare

Kad vidimo rezultate za Q12014 biti ce sve puno jasnije.
Ja ocekujem pozitivan rezulata. Ovaj kvartal uglavnom zbog prodaje brodova, inace bi bio oko nule ili blago negativan.
Naredni kvartali ce donositi sve bolje rezultate, q4 pogotovo.
Na nivou cijele godine ocekujem smanjenje ukupnog duga, daljnje poboljsanje debt/equity omjera, povecanje trzisne vrijednosti flote i dosta manji gap u odnosu na knjigovodstvenu vrijednost. Neto dobit bi mogla biti u rangu 30-50 milijuna kuna, dok bi to slijedece godine vec trebalo biti dvostruko vise.

Najgore je za tvrtku proslo. Očekujem da do 11.05.deklariraju onu opciju Ultramaxa i sa 5 brodova u dolasku, koji su nabavljeni po odlicnim cijenama, oni ce imati s cime zaradjivati kada se trziste jos oporavi i imati ce dosta nizi OPEX flote koji ce im osigurati dobru protifabilnost, odnosno povoljniju situaciju na trzistu cak ako i bude pada vozarina tamo iza 2016.

Cijena dionice bi se trebala takodjer s vremenom oporavljati jer se fundamenti popravljaju i oni se brzo doci do omjera trzisne i knjigovodstvene vrijednosti flote (prosle 2 godine trzisna je bila dosta pala ispod knjigovodstvene jer je pala cijena brodova na trzistu, a to se vec sad dosta oporavilo)

Znaci treba strpljenja ovdje i realno je da se do kraja 2015 stvari dovedu u red. Ako bude nesto od hotela maestral i slicnih projekata…super, ali to je samo bonus, osnova je brodarstvo

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

k-pax, pa nisi baš nešto optimističan? ako u 2015 očekuješ dobit 60-100 mil kn to znači da očekuješ prosječne vozarine oko 16-18k dnevno, a zatim od 2016 već očekuješ pad?

meni se čini da ozbiljnog overorderinga ne može biti do mnogo viših vozarina od onih koje ćemo vidjeti bar u sljedeće dvije godine. pa dakle niti novog pada bar do dvije godine nakon toga tj. do 2018.

drugo je pitanje kako ćemo dotad brzo rasti.

zanimljivi su podaci za Q1. ako je iron ore u odnosu na Q1 2013 porastao oko 19%, a po RS platou ukupni dry bulk oko 7%, to znači da su svi ostali – coal, grain i minor bulks, koji predstavljaju 70% prometa – stagnirali tj. imali rast oko 1%. što smo i ovako odokativno mogli pretpostaviti, zbog indonezije, kolumbije, tople zime u eu i kini, otkazivanja žita od strane kineza, a i vidimo po prosječnim vozarinama koje su za capeove 150% više od Q1 2013 a za druge brodove nekih 30-40%.

to će se ipak dobrim dijelom morati nadoknaditi u ostatku godine.

@georgia
Jedino sto me brine su nove narudzbe brodova. Bilo je jedno 5 mjeseci strasno koliko se narucivalo. Sad je na srecu stalo i ako se to normalizira onda mislim da ne bi smjelo biti problema..tj da ce biti svake slijedece godine jedno 2-3% vise demanda nego supplay-a i to bi polako cijene vozarina guralo gore, uz sezonske oscilacije.
Racunam da ce porast cijena novogradnji ohladiti investitore. Ta situacija s jedne strane pomaze jer se dize vrijednost flote i time tvrtke/dionice, ali s druge strane potencijalno ubija vozarine i s obzirom da ovo nije spekulantska firma nego se racuna na dugorocni i odrzivi business, onda je bolje da to bude izbalansirano.
Neke procjene kazu da do 2020 ne bi trebalo vise biti da supply nadmasi demand, i ako to bude ATPL moze u 2016 sa nova 4 broda imati dobit cca 100 kuna po dionici.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

S obzirom na BDI dionica se odlicno drzi.
Cini mi se da je struktura dionicara ipak malo stabilnija na ovoj dionici nego na drugim dionicama. Iako BDI drasticno pada vec tjednima nema neke panike i rasprodaje.
Gotovo je nemoguce kupiti vecu kolicinu na ovim razinama.
Nadam se pozitivnom izvjescu za prvi kvartal.

pa ako zanemariš DRYS i par drugih dionica gdje su firme na rubu stečaja, ni drugi brodari nisu baš puno više pali, sve je to tu negdje oko 15% od vrha. koji je uostalom i bio prije nekih mjesec dana.

točnije prije mjesec dana (na BDI 1600) su većinom svi ponovili ili probili prošlogodišnji vrh (koji je bio na BDI 2300+).

tako da bi ako logički nastavimo niz bilo za očekivati da ATPL sljedeći put preskoči 415 čim se BDI opet malo odlijepi od 1000 [emo_cool]

14. travnja 2014 Baltic Dry Index (BDI) -13 989
ma vratit ce se barem na 1000 ,da opet mozete likovati ” OPORAVAK ”

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

New Report

Close