ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovo nismo registrirali:
HPB preselio poslovnicu u Atlant Poslovni Centar

http://www.hpb.hr/?hr=preseljenje-poslovnice-u-dubrovniku-20140327

U isto vrijeme, na stanicama apc.hr vidi se da su prodali jos nekoliko stanova.
Sad je ukupno prodano 7 stanova ukupne povrsine oko 500 m2. Po cijeni 2.800 eur/m2 samo od stanova prihod je 1,4 mio €

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Ovih 7 stanova je već od 1 mjeseca, bas sam to probao pratiti, nadam se samo da im je admin zaboravio azurirati podatke

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Nitko vozarine ne komentira.

Flota “Atlantske plovidbe” odnedavno je formalno smanjena za tri broda – “City of Dubrovnik”, “Orsula” i “Atlant Frauke” – pri čemu su prva dva spomenuta bulk carriera prodana njemačkom “Oldendorffu” i odmah preuzeta u petogodišnji čarter, dok se jedan od dva preostala “teškaša”preselio talijanskom vlasniku koji ga je već preimenovao u “BSLE Vivy”. Budući da iz Uprave dubrovačkog brodara, sukladno ugovornim uvjetima, nisu objavili vrijednost transakcije, neslužbeno se može doznati da je posao ukupno vrijedan nešto više od 20 milijuna dolara.“City of Dubrovnik” i “Orsula” tako su se pridružili “Svetom Nikoli I” i“Oluji” koje je “Atlantska”lani također prodala “Oldendorffu”, jednoj od vodećih svjetskih kompanija za prijevoz suhih tereta istovremeno ih preuzimajući u višegodišnji najam.Riječ je o kompaniji koja u svojem vlasništvu ili u vremenskom čarteru drži još niz brodova aktivnih ilibivših hrvatskih i slovenskih brodara, poput donedavne lošinjske“Maje”,slovenskih “Postojne” i “Nove Gorice” ili dubrovačkog “AP Držića”.Za razliku od “City of Dubrovnika” i “Orsule” koji nastavljaju plovidbu uhrvatskoj floti, zaključena je priča o brodu “Atlant Frauke” koji je odprosinca 2005. brodio pod zastavom “Atlantske”. “Teškaš” izgrađen u Njemačkoj potkraj1994.godine kupila je talijanska kompanija “BSLEItalia” koja je upravljanje brodom prepustila tvrtki “Bnavi ShipManagement”. Na krmi brodanazvanog“BSLEVivy” već se vije panamska zastava, a promijenjena je i klasifikacijska kuća, pa je sada podnadležnosti talijanskog registra.Podsjetimo,donedavna “Atlant Frauke”, nosivosti 7713 tona, namijenjena je prijevozu specifičnih izvangabaritnih tereta i bila je dio dubrovačke Službe za prijevoz teških tereta. Brod dug 107,4 metra i širok 19,6 metarapokreće MAN-ov stroj, snage 4750 kilovata, koji omogućava razvijanje brzine od 15 čvorova.Nakonprodaje “Atlant Frauke” u dubrovačkoj je floti ostao samojedan od četiri “teškaša” – “Atlant Trina” – za koju se novi vlasnik traži već duže vremena.
http://dubrovacki.hr/clanak/61788/atlast

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Ima li komentara za vozarine što se dešava, opet klizi prema dnu.

Od danas otvorena podzemna garaža u Atlant Centru,5 kuna/h 180 parking mjesta.
info radio dubrovnik…
Kulaš zna posao,panamax spot ispod 7000 usd a on ugovorio nedavno Imperial 1 year 13.750 usd dnevno

Imperial je uistinu u najmu kod Scorpia.
http://www.scorpiobulkers.com/content/our-fleet
http://www.tradewindsnews.com/shipsales/334776/salt-adds-to-fleet
Natuknica ispod popisa pod brojem 8. se također odnosi na Imperial.
“This vessel has been time chartered-in for 11 to 13 months at Company’s option at $13,750 per day. The Company has the option to extend the charter for an additional 11 to 13 months at $14,750 per day. The vessel was delivered on March 15, 2014.”

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Od danas otvorena podzemna garaža u Atlant Centru,5 kuna/h 180 parking mjesta.
info radio dubrovnik…
Kulaš zna posao,panamax spot ispod 7000 usd a on ugovorio nedavno Imperial 1 year 13.750 usd dnevno

Još da digne cijenu dionice na 500 kuna i podijeli neku min. dividendu od 5 kn/ dionici bio bi pravi lav. Ali koga briga za dioničare, samo da mu jednog dana ne budu potrebni. Lopta je okrugla, vidjet ćemo što će biti dalje.

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1%5Bemo_palacd%5D%5Bemo_palacd%5D%5Bemo_palacd%5D

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


http://www.dryships.com/pages/report.asp

Ima li komentara za vozarine što se dešava, opet klizi prema dnu.

kraj svijeta, najbolje da sve prodaš šta imaš i potrošiš na žene da se ne brineš oko ATPL 🙂

Samo 410 komada na bidu?? šta je ovo??

Ništa čudno, spot vozarine su zaronile da boli glava. Kad okrenu prema gore popunit će se i bid. To bi moglo biti već danas ili sutra. Tonmiletrader javlja da FFA za sve rastu na krilima kineskog plana fiskalnih stimulusa (urbanizacijski projekti) te da će u drugoj polovici godine biti mnogo bolje.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close