Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@ barba
vidjet ćemo koja bude cijena. možda se na kraju ipak odluče za još koji brodić. HMST su kad zbrojiš trenutni mcap i dug već 215 mil kn što je blizu 40 mil usd a to je nekih 100 mil dwt u ultramax formatu.
Skuplja se cash.Koji maestrali,Kulaš je prepametan da bi za to dao visoku ponudu.A s obzirom na veliki interes to će netko preplatiti…
Više puta u izjavama za medije je rekao da će atlantska ulagati u core bussiness.
Nisam ni mislija da će ponudit više od tih 21 mil.$ za preuzimanje i ukupne troškove.[emo_palacg]
Sa 21 mil $ nemaju realne šanse na natječaju jer je na poniśtenom natječaju bilo ponuda od 120 mil. Kn za državni dio vlasništva, za ozbiljnije nadmetanje trebaju prodati još koji brodić ili ciljaju na nešto drugo?
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1 [emo_palacd]
Baltic Dry Index (BDI) -38 1235
vrlo dobro.,drago mi je što sam krivo procjenio.,znači realno je očekivati cifru otprilike jednaku kao za dvojac prodan prošle godine.,
Tek sam sad skuzio da su prodali 3 a ne 2 broda.,znaci svakako preko 20 mil usd
Dobra je, čak jako dobra stvar, što nemaju gotovo ništa brodova na Atlantiku jer je tamo sad totalna propast. S obzirom na TC i sve ostalo očekujem solidan FI (brodarstvo oko nule ili mali plus, minus u turizmu). Naravno, mislim na rezultate poslovanja, bez efekta prodaje brodova.
Najavljuju se bolja vremena u drugom polugodištu. Treba doživjeti to.
bitno je i zašto su se tako masovno na spekulacije o velikim kineskim narudžbama žitarica brodovi prebacivali u atlantik. a to je zbog slabog prometa za panamaxe i manje brodove u pacifiku zbog indonezijske zabrane izvoza neprerađenih ruda kao nikla i boksita. to je tjeralo vozarine u vis u Q4 prošle godine jer su se kupovale zalihe prije stupanja zabrane na snagu, ali sad je promet presušio dok se zalihe ne potroše. naravno srednjoročno i dugoročno to će povećati potražnju za brodovima jer će kina morati uvoziti iz udaljenijih izvora.
tko bi rekao da analitičari na marketrealist.com prate ovaj forum [emo_cool]
evo odmah su se potrudili detaljno razjasniti ovo iz mog prošlog posta.
Why Indonesia’s nickel ore export ban affects dry bulk shippers