Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Koristi su slijedeće:
– dobije se za njih svježi novac (vjerovatno prikupljaju za kupiti one hotele)
– s obzirom da su amortizirani (BV je cca. 0, kao što piše Mannu), što god se dobije je de facto plus
Negativnosti su slijedeće:
– brodove fizički više nemaš
– prihod s njih je manji nego da sav prihod ide tebi (može biti čak i minus ukoliko su vozarine manje od ugovorene najamnine, vjerovatno fiksne)
Uglavnom, relativno solidan manevar s obzirom na namjere firme.
totalna ofenziva u pomlađivanju flote.,ako se ne varam na isti su način prošle godine prodali isto dva starija broda.,bit će to ljepa priča ako uskoro naplate ono potraživanje od jehia i uspiju kupiti maestral.,
Da, također sam zaboravio reći da se u principu radi i o pomlađivanju flote, što znači da se stari brodovi koji više troše (i goriva i održavanja) zamjenjuju novima, ekonomičnijima u svakom pogledu. Vjerovatno solidan FI za Q1 (nula ili mala dobit iz brodarstva, minus u hotelima), a za dalje se nadam da je što više toga u TC jer je spot trenutno grozan. Barem za Panamaxe. Ali ajde, imaju i manjih brodova koji bolje stoje.
Da se ne raspravlja bez činjenica i mlati “prazna slama”…
RS Platou monthly, dostupan na:
http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=hYrFvtzI1aI%3D&tabid=91
za Panamax-e prosječne vozarine 12m T/C
2013 – 8500 USD/day
March 2014 – 13500 USD/day
A neko misli da je loše [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
BV ovih brodova je 0 ili skoro 0 tako da skoro sve što se dobije ide u ostale prihode.
Mozemo li ocekivati da su po brodu dobili 5-6 mil usd ili?
hugh,
po meni, ovako stvari stoje:
– ona dva koja idu u bareboat su stari 18 g. (handysize) i 19 g. (panamax):
10 g. handy je oko 16 mil. USD, a 10 g. panamax je oko 22 mil. USD.
Sad ti vidi. Ipak možda nešto više.
– teškaš koji je prodan je star 20 g. (pojma nemam koliko vrijedi)
po novom athenian shipbrokers reportu trenutno je cijena za panamax 20g 8.0 mil, a handymax 20g 8.7.
Za dvojac od prošle godine dobili smo 15.5m. Mislim da bi se za pnmx moglo dobiti 8.5-9, za Orsulu 7.5-8. Doduše, imala je ono oštećenje prošle zime ali je nakon toga bila mjesec dana na remontu u Rijeci. Evo link za usporedbu:
www.tradewindsnews.com/shipssold/?type=Bulk&monthInterval=ALL_MONTHS&year=2014&orderby=built&ordering=asc
Inače, brodovi se već nalaze u floti Oldendorffa kao njihovo vlasništvo. Moguće da će transakciju staviti u FI za q1, ali mislim da je vjerojatnije za q2.
vrlo dobro.,drago mi je što sam krivo procjenio.,znači realno je očekivati cifru otprilike jednaku kao za dvojac prodan prošle godine.,
Capesize 16.984 dollar (- 3,9 prosent)
Panamax 6.745 dollar (- 3,6 prosent)
Handysize 9.080 dollar (- 1,9 prosent)
Supramax 10.716 dollar (- 2,1 prosent)
Procjene FI 1Q, FI 2Q?
hugh,
po meni, ovako stvari stoje:
– ona dva koja idu u bareboat su stari 18 g. (handysize) i 19 g. (panamax):
10 g. handy je oko 16 mil. USD, a 10 g. panamax je oko 22 mil. USD.
Sad ti vidi. Ipak možda nešto više.
– teškaš koji je prodan je star 20 g. (pojma nemam koliko vrijedi)
serislave, pa ne procjenjuješ flotu JDPL, lakše malo.[emo_namigusa]
Oldendorff je kupac Orsule i Dubrovnika, ukupno oko 16,5 mil.$
A za Frauke 5 mil.$ je premija.
Sveukupno sasvim dovoljno za Maestrale.[emo_palacg]