Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Pojavio se TC 11-13 months za panamax Imperial(2007 south korea) 13.750 usd
Scorpio bulkers charterer
Pojavio se TC 11-13 months za panamax Imperial(2007 south korea) 13.750 usd
Scorpio bulkers charterer
da, imaš ga i tu, skupa s opcijom.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Što je sa vozarinama gdje je zapelo.
Da, fakat su više ekstremno dosadni s tim padanjem. Uvijek iznova se iznenadiš koliko nisko se može ići.
Imam ATPL.
cerp je prodao sitno nesto prosli tjedan, ne znam d ali su ovo pred rkaj takoder bili oni i kakva im je namjera, ali je potencijalna opasnost za cijenu dionice.
Stvarno mi nije jasno što se događa. Piše se o nedostatku otpreme žita iz J. Amerike u Kinu. Što je s tim, zar su Kinezi prestali jesti? Ili su uzgojili u laboratoriju? Stvarno ne kužim.
Konačno je zaplovio i drugi pnmx iz brodogradilišta JEHI i to pod imenom DONG CHUAN 71, znači desetak mjeseci nakon roka iz otkazanog ugovora. Nevjerojatno kako su cijene novogradnji brzo dostigle pa i prestigle vrijednosti otkazanih ugovora za ove brodove. Nadam se da je ovo konačno i najava rješavanja potraživanja.
cerp je prodao sitno nesto prosli tjedan, ne znam d ali su ovo pred rkaj takoder bili oni i kakva im je namjera, ali je potencijalna opasnost za cijenu dionice.
Možda im je namjera svesti udio na iznos najviše 10%. U tom slučaju bi i izdavatelj mogao odjednom otkupiti cijeli paket u trezor jer mislim da je maksimalni limit za udio trezorskih dionica upravo 10%. To bi značilo prodati na burzi najmanje 700 dionica.
koliko sam pratio kinezi su naručili u usa viška bojeći se kašnjenja iz brazila. pa su na kraju počeli otkazivati višak. a u atlantiku se skupilo brodovlja za sve naručeno i eto.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Što se dešava?