Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
BRODOVI U IZGRADNJI
1. HULL QS38000-1 DWT 38.700 (tbn „AP DUBRAVA“)
2. HULL QS38000-2 DWT 38.700 (tbn „AP REVELIN“)
3. HULL QS64000-13 DWT 63.800
4. HULL QS64000-14 DWT 63.800
atpl je malo osvježila stranicu sa novim podacima…..
nego, ne bi li bilo u redu da atpl obavjesti svoje diončare u kojoj je fazi naplata ili dogovor o potraživanju od brodogradilišta jehi.,riječ je o cca 180 mil ili koliko več.,
nego, ne bi li bilo u redu da atpl obavjesti svoje diončare u kojoj je fazi naplata ili dogovor o potraživanju od brodogradilišta jehi.,riječ je o cca 180 mil ili koliko več.,
Može li se poslat mail pa ih to upitat? Mislim da li će dat odgovor na to pitanje? Možda ne smiju na takvo nešto odgovarit a da se prije ne izjasne na ZSE..
Na stranici tradewinds je slika broda Zagreb iz škvera JES i piše da je netko naručio do 4 post-panamax-a.Taj škver duguje atlantskoj oko 178 mil kn.
dobro oko, svaka čast, ja ne bih na toj sličici ni primijetio da piše zagreb.
1+3 95.000 dwt
repeat order from a european customer!?
Što se tiče avansa, mislim da se o tome piše u stavkama FI-a na str. 6:
– Predujmovi za materijalnu imovinu (to bi trebali biti avansi, mala cifra)
– Materijalna imovina u pripremi (to bi trebao biti avans za aktivne objekte)
Sad, što i koliko otpada na JES to ne bih znao.
Molim komentar na temu i dilemu, kupiti ATPL po 400 ili JDPL po 145?
Nije da imam love, već naprotiv, imam i jednu i drugu, pa pitanje zapravo može biti iz čega prije bježati, bez obzira što sam s ATPL debelo u minusu.
JEHI je prije dvadesetak dana dobio novog generalnog:
http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2014-02/29437484-jes-international-holdings-ltd-announcement-of-appointment-of-general-manager-027.htm
i odmah se vidi pomak. U cijelom ovom valu narudžbi do sada nisu ugovorili skoro ništa i sada 4+4 newcastlmaxa po 53m. Oldendorff je od prije kod njih imao jedan eko od 97000dwt i sad je dodao još jedan. Možda bude nekih novosti i za nas.
Molim komentar na temu i dilemu, kupiti ATPL po 400 ili JDPL po 145?
Nije da imam love, već naprotiv, imam i jednu i drugu, pa pitanje zapravo može biti iz čega prije bježati, bez obzira što sam s ATPL debelo u minusu.
iz svih. odmah [emo_ooooo]
Molim komentar na temu i dilemu, kupiti ATPL po 400 ili JDPL po 145?
Nije da imam love, već naprotiv, imam i jednu i drugu, pa pitanje zapravo može biti iz čega prije bježati…..
Skupo ti je i jedno i drugo trenutno.
Ovdje ništa novog, mene je nešto danas pozitivnog strefilo i sada se pečem na laganoj vatrici u velikoj dilemi. Ovdje sam sa petinom portfelja i neka tako i ostane. I dalje vjerujem u budućnost ove kompanije i nekakav stabilan rast ove dionice koja je blijeda slika činjeničnog stanja na papiru. Ali sve se na burzi korigira u pravom smjeru i sve na kraju ostane doslijedno statistici i onda se kaže da nitko nema pravo kad kaže i protiv i za jer eto cijena je u skladu sa BV.
JEHI je prije dvadesetak dana dobio novog generalnog:
http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2014-02/29437484-jes-international-holdings-ltd-announcement-of-appointment-of-general-manager-027.htm
i odmah se vidi pomak. U cijelom ovom valu narudžbi do sada nisu ugovorili skoro ništa i sada 4+4 newcastlmaxa po 53m. Oldendorff je od prije kod njih imao jedan eko od 97000dwt i sad je dodao još jedan. Možda bude nekih novosti i za nas.
otkud ti info da je i ovaj novi ugovor oldendorffov? brodogradilište govori o klijentima za ta dva post-panamaxa u množini. nije da mislim da je baš vjerojatno da bi se ATPL odlučila za post-panamaxe, ali s druge strane zašto od brodogradilišta umjesto love ne bi uzeli brod pod ovako povoljnim uvjetima?
Zadnje izvješće Clarksona:
“Also at Jiangsu Eastern, Oldendorff has added an additional 97,000 DWT post-panamax bulker. This takes the total order to two, with delivery of the most recent vessel in mid-2015.Also this week, clients of Paragon Shipping announced an order for three firm 81,800 DWT Kamsarmax at Jiangsu New Yangzijiang.”
http://www.hellenicshippingnews.com//News.aspx?ElementID=c815f598-02f8-4475-829d-2d249ebb4599
Ja bih isto radije brod. Osim toga drugi od ona dva pnmxa navodno još nije gotov, što mislim da nije slučajno jer bi mu se zbog duga moglo dogoditi isto ono što i Jadroplovu.