Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Privremeno godišnje izvješće o poslovanju Atlantske plovidbe u 2013-toj pokazuje da je ona za dubrovačkog brodara ipak bila bolja od prethodne.
Ostvaren je manji gubitak nego 2012-te i iznosio je 720 tisuća dolara. Iako je pomorstvo donijelo gubitak od 2 milijuna 800 tisuća dolara, on je u velikoj mjeri pokriven pozitivnim poslovanjem ostalih djelatnosti iz grupacije Atlantska plovidba , čime se još jednom pokazala ispravnost odluke o diversifikaciji djelatnosti. Usprkos padu vozarina na tržištu brodskoga prostora u prvom kvartalu ove godine na svega 5 do 6 tisuća dolara dnevno, očekuje se uzlet u drugome kvartalu , kao i posljednjem u ovoj godini, što će rezultirati , prema riječima predsjednika uprave Atlantske plovidbe, kapetana Pera Kulaša, boljim poslovnim rezultatima za dubrovačkog brodara u ovoj nego u prethodnoj godini.
http://radio.hrt.hr/radio-dubrovnik/clanak/atlantska-plovidba-2014-ta-bit-ce-bolja-od-prosle/46043/
Pa trebala bi biti onda i neka dividenda, simbolično 5 kn ali da je ima.
Na stranici tradewinds je slika broda Zagreb iz škvera JES i piše da je netko naručio do 4 post-panamax-a.Taj škver duguje atlantskoj oko 178 mil kn.
Dividenda se isplaćuje u puno boljim vremenima nego što su ova sada. U ovoj situaciji to bi bilo rasipanje kapitala. Pogledajte ULPL, još 2011. isplatili su šezdesetak kuna po dionici a sad nemaju ni za plaće. Ima puno boljih načina za povećati imovinu dioničara. Osim novog povećanja flote, jedna od mogućnosti koje se meni ne čine loše je otkupiti dionice CERP-a u trezor pa onda njih podijeliti postojećim dioničarima prema udjelu. Mislim da ni članovi uprave ne bi imali ništa protiv (ipak su oni najveći dioničari).
Privremeno godišnje izvješće o poslovanju Atlantske plovidbe u 2013-toj pokazuje da je ona za dubrovačkog brodara ipak bila bolja od prethodne.
Ostvaren je manji gubitak nego 2012-te i iznosio je 720 tisuća dolara. Iako je pomorstvo donijelo gubitak od 2 milijuna 800 tisuća dolara, on je u velikoj mjeri pokriven pozitivnim poslovanjem ostalih djelatnosti iz grupacije Atlantska plovidba , čime se još jednom pokazala ispravnost odluke o diversifikaciji djelatnosti. Usprkos padu vozarina na tržištu brodskoga prostora u prvom kvartalu ove godine na svega 5 do 6 tisuća dolara dnevno, očekuje se uzlet u drugome kvartalu , kao i posljednjem u ovoj godini, što će rezultirati , prema riječima predsjednika uprave Atlantske plovidbe, kapetana Pera Kulaša, boljim poslovnim rezultatima za dubrovačkog brodara u ovoj nego u prethodnoj godini.
http://radio.hrt.hr/radio-dubrovnik/clanak/atlantska-plovidba-2014-ta-bit-ce-bolja-od-prosle/46043/
O čemu taj čovjek priča? Kakvih 5 do 6 tisuća dnevno?!? Ili on zna nešto što mi ne znamo? Ili već unaprijed radi alibi za loš FI? Stvarno svašta. Nisam zadovoljan.
Dividenda se isplaćuje u puno boljim vremenima nego što su ova sada. U ovoj situaciji to bi bilo rasipanje kapitala. Pogledajte ULPL, još 2011. isplatili su šezdesetak kuna po dionici a sad nemaju ni za plaće. Ima puno boljih načina za povećati imovinu dioničara. Osim novog povećanja flote, jedna od mogućnosti koje se meni ne čine loše je otkupiti dionice CERP-a u trezor pa onda njih podijeliti postojećim dioničarima prema udjelu. Mislim da ni članovi uprave ne bi imali ništa protiv (ipak su oni najveći dioničari).
Slažem se ali samo u slučaju da im gospodin Linić prepusti te dionice a da ih oni onda podijele prema udjelima.
Baltic Dry-indeksen stiger 1,2 prosent til 1.580 poeng tirsdag.
Capesize 25.074 dollar (+ 1,3 prosent)
Panamax 8.885 dollar (+ 1,5 prosent)
Handysize 9.711 dollar (+ 0,5 prosent)
Supramax 12.014 dollar (+ 1,0 prosent)
Je li itko sumnjao u kojem će smjeru…
[emo_palacg]
@ JosefBeuys
Nije puno al čovjeka veseli… Vjerujm da u dogledno vrijeme BDI može i do 2000 bodova, al uvijek to ostane brojka preko koje se nekako samo kratko zadrži..
podjela dionica je dividenda i plaća se porez. a i nema potrebe, mislim da se to isto elegantnije može postići tako da ih se poništi.
O čemu taj čovjek priča? Kakvih 5 do 6 tisuća dnevno?!? Ili on zna nešto što mi ne znamo? Ili već unaprijed radi alibi za loš FI? Stvarno svašta. Nisam zadovoljan.
[/quote]
nije to nešto novo, bilo je takvih takvih vozarina, pogotovo kod backhaulova. na primjer prošli tjedan je najniža za panamax bila čak 2500, tjedan prije za supramax/handymax 3500. ali bitni su ipak time charteri, a oni su sasvim konstantni bio BDI kao prije par mjeseci 2300 ili nedavno više od pola niži. inače budući da platou ne aktualizira fixtures već tjedan dana možeš bar sažetak naći tu na izvještaju capital linka.
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1 [emo_palacd][emo_palacd]
svaka čast drys-u na objavljivanju bdi-a svaki dan, ali zašto pobogu nemaju na grafu svježe ažurirane podatke?!
mislim kaj, netko treba ručno gumbić stisnuti ili kaj?!
http://www.dryships.com/pages/report.asp